A mala som pravdu. Všetko sa mu to vrátilo je ráno a William sa zobudil s poriadnou opicou. Bolí ho hlava a na záchod chodí každú chvíľu. A teraz tomu nie je inak. Sedí vedľa zachodovej misy a zvracia.
"Čo som komu uribil?" Zakňučí a oprie si hlavu o záchod.
"Mám to vymenovať?" Uškrniem sa naňho a jeho to ešte viac nahnevá.
"Baví ťa byť takou zlou?" Spýta sa ma a pozrie sa mi rovno do očí.
"Úprimne áno" zasmejem sa.
"Šššš...ticho asi mi praskne hlava" chytí sa za hlavu.
"Nabudúce nebudeš aspoň piť" keď sa naňho pozriem príde mi ho ľúto. Rozhodnem sa ,že mu pomôžem. Idem do kuchyne skadial zoberem tabletku proti bolesti hlavy. A donesiem mu ju aj s pohárom vody.
"Tu máš" podám mu to. William sa na mňa zmätene pozrie.
"Čo to je?" Podozrievavo sa na mňa pozrie.
"Tabletka na hlavu" hneď ako to poviem si ju William do seba hodí.
"Ďakujem" usmeje sa.
"Nemáš zač. A teraz poď ideme na gauč musíš si oddýchnuť" chytím mu ruku a pomôžem mu postaviť.
"Prečo mi pomáhaš?"
"Je mi ťa ľúto. Viem ako sa cítiš" usmejem sa naňho a pomôžem mu prejsť do obývačky. Položím ho na gauč a zakryjem ho dekou. Ku gauču mu postavím vedro.
"Ak by si zvracal" vysvetlím mu.
"Ďakujem" usmeje sa na mňa s tým svojím sexi úsmevom.
"Idem navariť vývar" poviem mu a idem rovno do kuchyne. V živote som vývar nevarila ale isto to nebude ťažké. Ale na moje prekvapenie to tak ľahké nebolo asi dve hodiny som sa s tým onďala ale výsledok vyzerá dosť dobre. Naberem Williamovy za tanier vývaru a donesiem mu ho do obývačky.
"Je skvelý. Presne toto som potreboval" vzdychne od radosti.
"Som rada , že ti chutí"
"Naozaj je výborný" pochváli ma znova. Cítim ako sa červenám tak sa radšej rozhodnem ísť ku Anastázií. Nachovám ju a aj prebalím. Pokúsim sa ju uspať a po hodine strávenou s ňou sa vrátim k Williamovi. Ešte stále leží na gauči a pozerá telku.
"Chceš sa pridať?" Spýta sa ma a odkryje si vedľa seba miesto.
"Veľmi rada" rýchlo vbehnem k nemu pod deku. Uvelebím sa vedľa neho a spoločne si pustím nejaký film.
"Čo to malo byť?" Spýta sa nechápvo William keď skončí film
"Ten koniec bol strašný" poviem znechutene.
"Súhlasím. Prečo umrel? Veď mohol žiť"
"Presne. Nájde si konečne lásku a on radšej zomre" poviem nahnevane a kúsok smutne.
"Úprimne aj ja by som radšej zomrel ako žil s ňou" nechápavo sa naňho pozriem.
"Veď bola skvelá. Starala sa o neho a pomáhala mu vo všetkom. Veď on bez nej nevedel fungovať"
"Ale to len preto lebo bol na vozíčku. Inak by bez nej v pohode prežil. Nebola preňho až tak dôležitá".
"To nemyslíš vážne" buchnem ho do ruky.
"Au" zakňučí. "Za čo to bolo?" Spýta sa nechápavo.
"Zo to čo si povedal" zazriem naňho.
"Takže sa pravdu ma biješ?"
"To nebola pravda. Bez ženy by ste vy chlapi neprežili"
"Žena je dobrá len na dve veci"
"Na aké?" Pozriem sa naňho.
"Na sex a varenie" odvrkne. Druhý krát ho buchnem.
"Au. Tak toto si nemala" začne ma štekliť po bruchu. Ja hneď vybuchnem do smiechu čo Williama ešte viac naštartuje
"William stačí" zakričím pomedzi smiech. Ale on neprestáva. Sadne si obkročmo na mňa a ďalej ma šteklí.
"Uznáš , že mám pravdu?" Spýta sa ma.
"Nie" a on pokračuje ďalej.
"Fajn, fajn máš pravdu" nakoniec podľahnem. William ma prestane štekliť a uškrnie sa na mňa. Ale ďalej ostane sedieť na mojej panve.
"Takto sa mi to páči" usmeje sa s tým svojím sexy úsmevom. Na lícach sa mu vytvoria jemné jamnky. Z jeho úsmevu mi prejde po chrbte mráz. Je strašne sexi. A tie jeho pery. Sú krásne plné. Mám chuť ich ochutnať. William si všimne , že sa mu pozerám na pery. Pomaly sa ku mne nakloní a jemne ma pobozká. Hneď ako sa naše pery dotknú cítim sa ešte lepšie. V podbrušku cítim motýliky. Keď William zistí , že mi to nevadí zmocní sa mojích pier ešte viac. Bozkáva vášnivo a dokonalo. Odtiahnem ho od seba.
"Prestaň. Pred chvíľou si zvracal. Nebudem bozkávať tvoje ozvracané pery" poviem zhnusene.
"Nevyzerala si , že ti to vadí" uškrnie sa na mňa.
"To sa ti len zdalo"
"Hej jasné" prekrúti očami
Postaví sa zo mňa a zdvihne ma na ruky. Od radosti zvísknem.
"Čo robíš?" Spýtam sa ho zo smiechom.
"Nesiem ťa do postele. Potrebujeme si oddýchnuť" zdvihne ma ešte vyššie az dôjdeme do spálne. Zvalí ma na posteľ a on sa zvalí hneď vedľa mňa. Začne mi bozkávať hruď.
"Brú noc " zašepká a dá mi pusu.
"Dobrú noc" položí si hlavu na moje brucho. Pohladkám ho po vlasoch a počkám kým zaspím. Mám taký pocit , že som sa zaľúbila.
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...