12

6.3K 175 0
                                    

"ja asi odpadnem. Sám William Blace sa prvýkrát stará o našu Anastázia" zavolám nadšene na celý byt.
"Nemusíš z toho robiť takú vedú" prekrúti očami William.
"Práveže musím. Je to nezvyčajný jav" pychnem ho do boku.
"Nezvykaj si" odvrkne.
"To som ani nechcela" usmejem sa a nechám ho nech sa o ňu postará. Ja si ľahnem do obývačky na gauč a začnem čítať knihu. Od vtedy ako sme sem prišli som ani nemala čas čítať. Lebo som sa väčšinu času starala o Anastáziu alebo o Williama. Takže oddych pri knihe mi dobre padne.
Z čítania má vyruší William.
"Koniec čítania ideme sa baviť" zvolá na celu miestnosť.
"O čom to  hovoríš?" Nechápavo sa naňho pozriem.
"Ideme na diskotéku" uškrnie sa na mňa.
"A čo bude s Anastáziu?"
"Zavolám jej operku" povie akoby nič.
"Ja neviem či je to dobrý nápad" nesúhlasím s ním.
"Nebuď posera bude sranda" spraví na mňa psie oči.
"Tak fajn" povolím
"Super. O pol hodinu vyrážame" zvolá nadšene William a ide vybaviť óperku. Ja sa zatiaľ rýchlo pripravím. Oblečiem si červené obtiahnuté šaty z večkovym výstrihom. Spravím si make-up a môžme ísť.
"Hotovo"poviem Williamovi. Pomaly za ním prídem do obývačky. Nájdem ho stáť pri okne. Hneď ako vojdem sa William otočí . Premeria si ma pohľadom a aj ja jeho. Vyzerá dobre. Na sebe má iba roztrhané čierne nohavice a k tomu čierne tričko ktoré mi zvýrazňuje svaly. Cez tričko si ešte prehodil červenú károvanu košeľu.
"Vyzeráš skvelé" pochváli na William.
"Aj ty"'usmejem sa naňho.
"Môžme ísť?" Spýta sa ma William a ja iba prikývnem. Spoločné odídeme z bytu a nastúpime do Williamovho auta.
"Kam ideme ?" Spýtal sa Williama.
"To bude prekvapenie" potmehucky sa na mňa usmeje.
"Tak to som zvedavá " usmejem sa naňho a pustím rádio. Celu cestu sme ticho. Pozerám sa von oknom a rozmýšľam ako to je u nás doma. Mala by som máme asi zavolať . Už som preč dva týždne a ešte stále som sa jej neozvala. Ale ozvem sa jej až zajtra nejdem si kaziť zábavu. William zastane pred nejakým barom. V živote som tu ešte nebola. Aj keď ja som ešte v žiadnom bare nikdy nebola. Spoločne s williamom  vystúpime. Pred barom je extrémne dlhý rad.
"Tu bude dlho čakať" poviem Williaomvi.
"Toho sa neboj" chytí má za ruku a ťahá má cez ten rad dopredu. Ľudia na nás zazerajú a niektorý na nás aj nadávajú. Ale William si to ani nevšimne. Prídeme k ochrankárovi. William mu niečo zásielka a on nás pustí dnu. A v tom sa ocitneme dnu. Bar je plný na prasknutie. Plno ľudí tam tancuje a veľa aj stojí pri bare. Je tu tma a jediné čo to tu osvetľuje sú reflektory. Na pódiu stojí DJ a púšťa všelijaké remixy. Úprimne ani neviem čo sa žáner to púšťa. William ma ťahá hore po schodoch. Tu je to o trochu tichšie. Všade sú tu gauče na ktorých sériách skupiny kamarátov a zabávajú sa a hlavne pijú. William nás k jednej takejto skupine dovedie. Sedia tam traja chalani. Cítim sa trápne keďže som sa ocitla pri troch chalanoch ktorých som v živote nevidela
"Čaute " pozdraví sa im William a so všetkými si podá ruky.
"Čau kamoš" pozdraví sa mu ako prvý hnedoblasy chalan. Vyzerá dosť dobre. Má tmavé hnedé vlasy vyzerá byť športovec. Cez celú ruku sa mu ťahá veľké tetovanie. Naozaj vyzerá skvele
"Chalani toto je Nora" predstaví mi William. Všetci sa na mňa usmejú .
"Ahoj ja som Noah" pozdraví sa mi ako prvý ten hnedovlasý chalan.
"Erik" kývne na mňa hlavou čiernovlásky chalan. Má čierne kučeravé vlasy a zelené oči. Tiež vyzerá ako športovec ale on vyzerá byť viac namyslený ako Noah.
"Sám" usmeje sa na mňa veľmi sympatický blonďák. Na veľké prekvapenie sa hnedé oči priam až čierne . On je asi najväčší sympatiak zo všetkých .
"Ahojte" usmejem sa na všetkých a spoločne s Williamom si sadneme k nim na gauč.
"Takže ľudia. Teraz začína na najväčšia zábava na svete" zvolá nadšene Noah.
"Juhu. Neviem sa dočkať" skríkne Sám
"Slečna" zavolá Noah čašníčky. Ťa vysmiata príde k nemu.
"Áno?" Spýta sa so sladkým hlasom.
"Fľašu vodky poprosím" žmurkne na ňu Noah a ona celá červená odíde pre fľašku. O chvíľu nám ju postaví na stôl. Noah všetkým naleje. Všetci chytíme štamperlík do ruky.
"Na najkrajší večer v našom živote" zvolá Sám.
"Na najkrajší " zvoláme a štrngneme si. Rýchlo to do seba hodím. Jemne ma to páli v krku ale po chvíli to chutí celkom dobre. Myslím si , že tento večer bude zaujímavý.

-takze ďakujem všetkým čo čítate tento príbeh. Dúfam že sa vám všetkým páči. A onedlho vyjde ďalšia časť kde budeme pokračovať v párty . Takže ďakujem za všetky votes a za čítania. A kľudne mi zanechajte komentar že ako sa vám príbeh páči.
Ľúbim vás 😘

-sladkych16

Fake FamilyWhere stories live. Discover now