31

3.8K 114 6
                                    

"niečo skvelé" povie natešene William keď skončí film. Nechápavo sa naňho pozriem.
"To nemyslíš vážne?" Poviem prekvapene.
"Náhodou to bolo úžasné" nesúhlasí so mnou William.
"Nemyslím si" pokrútim nad ním hlavou. Ten film bol strašný. Bolo tam iba plno krvi a zabíjania a ešte aj zombiky. Jednoducho to bolo strašná sprostosť.
"Nevieš oceniť dobrý film"
"Ja práveže viem. A toto bolo niečo strašné" poviem znechutene a ukážem na telku.
"Tvoje filmu sú stokrát horšie. Upír sem upír tam. Láska , sex a všetky tie romantické sračky" prekrúti nad tým očami.
"Čo prosím?" Prekvapene sa ho spýtam.
"Počula si dobre. Tvoje filmy sú odpad" pyšne zdvihne hore bradu.
"Fajn ako myslíš" poviem a postavím sa od neho.
"Kam ideš?" Nechápavo sa ma spýta
"Idem si dať sprchu" vysvetlím mu a namierym si to do kúpeľne.
"Vieš o tom že si v mojom byte?" Zakričí zamňou William.
"Naozaj?" Zatvárim sa prekvapene a na ústa si položím ruku. Zakrutim zadkom a vojdem do kúpeľne. Rýchlo zo seba zhodim oblečenie a pustím si teplú vodu. Hneď ako ucítim vodu na mojich pleciach  sa mi uvoľnia svaly. Celým telom mi prejdú zimomriavky. Presne toto som potrebovala. Pridám si ešte väčší prúd vody a spravím si relax. Po celom tele mi steká tepla voda. Moje svaly si pomaly uvoľňujú. V tom zacítim na svojom bruchu Williamove ruky. Plece mi začne obsypávať bozkami. Jemne mi zahryzne do krku na čo hneď zavzdycham. Chytí má za pás a otočí ma. Ocitneme sa tvárou tvár. Má celé mokré vlasy s ktorých mu kvapka voda. Jemne mu steká po tvári.
"Prečo si vždy taká zlá?" Spýta sa ma a pozrie sa na mňa spoza svojej štici.
"Lebo má to baví" uškrniem sa a uhryznem ho do pery.
"Všetko som sa to naučila do teba" vysvetlím mu a lišiacky sa naňho usmejem.
"Odomňa?" Spýta sa ma prekvapene.
"Ehm" prikývnem. Ruky si mu obtočím okolo krku. A prisajem sa na jeho pery. William jemne zavdycha. Rukou mi prechádza po prsiach a jemne sa mi s nimi hra
"Bola si zle dievča Nora" zavrčí William.
"Naozaj?" Spýtam sa ho a pozriem sa mu rovno do očí.
"Veľmi zle" zavrčí a stisne mi zadok.
"Čo mi spravíš?" Spýtam sa ho a pozriem sa naňho zo smutným výrazom na tvári.
"Zle dievča treba potrestať" zašepka mi do ucha.
"Tak ma potrestaj" poviem potichu.
"Otoč sa!" rozkaze mi. Poslušne sa otočím a vidím ako si William kľakol na zem.
"Pripravená ?" Spýta sa ma aj keď to nemyslí ako otázku.
"Ako nikdy"







"Ja si myslím , že to nedokážeš spraviť" uškrniem sa naňho.
"Ja dokážem všetko" povie William pyšne. Chytí panvicu do ruky a vyhodi palacinku do vzduchu a dopadne späť na panvicu.
"Vidíš" povie pyšne a ukáže mi palacinku.
"Okej. Si šikovný uznávam" pochválim ho a odpijem si s kávy.
"Ešte dokedy budeš sedieť na tej linke v mojom tričku?" Spýta sama William.
"Veľmi dlho. Teraz mám oddych" rozbalil sa ešte viac.
"Veď nemáš byť z čoho unavená"
"A čo ten trest?" Pozriem sa naňho spoza šálky.
"Nevyzerala si , že by sa ti nepáčil" uškrnie sa na mňa.
"Páčiť sa mi páčil. Ale bol unavný" zívnem si nahlas.
"Princezná je unavená" zatiahne posmešne William.
" A ešte ako"
"Tak potom ostanú palacinku iba mne. Lebo ty nebudeš vládať jesť" prejde mi popod nos s palacinkami a položí ich na stôl.
"To ešte zvládnem" šťastne zoskočím s linky a rozbehnem sa k stolu.
"Únava prešla?" Spýta sa zo smiechom.
"Už ju ani necítim " uškrniem sa zoberem si palacinku. Natriem si ju nutellov a rýchlo ju začnem jesť.
"Bože môj. Je úžasná" poviem zasnene. William sa nado mňou iba zasmeje.
"Som rád , že ti chutia" usmeje sa na mňa a zahryzne si do svojej palacinky.
"A ešte ako" prejdem si jazykom po pere
"Nerob to," upozorní ma William.
"A čo myslíš ? Toto" prejdem si jazykom po pere a ešte si do nej aj zahryznem.
"Zase si zlá" zavrčí William.
"Vyzerá to tak" uškrniem sa. Na pery si natriem nutellu a natiahnem sa cez stôl aby som bola bližšie pri Williamovi. A pomaly si prejdem po nej jazykom.
"Ty si..."nestihne dopovedať lebo neodolá mojím perám a prisaje sa na ne. Celú nutellu mi z nich oblíže.
"S tvojich pier chutí lepšie" uzná William.
"Z mojich pier chutí všetko lepšie" uškrniem sa a zahryznem sa do palacinky.
"Ostaneš tu aj na noc?" Spýta sa ma William.
"Neviem. Chcel by si aby som ostala?" Spýtavo sa naňho pozriem.
"Podľa toho čo by sme robili" potmehúdsky sa na mňa usmeje.
"Na čo ty už len myslíš" pokrútim nad ním hlavou.
"Na teba holú v posteli" lišiacky sa na mňa usmeje.
"Ty si strašný nadržanec" zasmejem sa nad ním.
"Ty nemáš čo vravieť" vráti mi to späť.
"Ja som dobrá" zatvárim sa urazene
"Hej jasne" povie ironicky.

"Čo si akože o mne myslíš?" spýtam sa ho a pokrútim nad ním hlavou.

"Len to najlepšie" usmeje sa nna mňa a doje poslednú palacinku. 

"A teraz by som si dal teba" uškrnie sa na mňa a pritiahne si ma k sebe.

"Čistú alebo s nutellou?" chytím do ruky nutellu a natriem si ju na pery. 

"Jednoznačne s nutellou" zahryzne si do pery a potom sa presunie na moje s ktorých mi zlíže celú nutellu. 

Môžem si ju dať aj inde?" spýta sa ma s úškrnom na tvári.

"Kde len chceš" usmeje sa nad ním. William mi vyzlečie tričko na prsia mi natrie nutellu.

"Táto nutella bude chutiť najlepšie" zavrčí a s úsmevom na tvári sa do nej pustí.  Ani neviem ako a celú mi ju zlíže dolu.

"A teraz som na rade ja" poviem šťastne kľaknem si pred Williama a po hrudi mu spravím pásik ktorým potiahnem od vrchu až po spodok.

"Táto bude ešte lepšia" uškrniem sa a jazykom mu jemne zlížem nutellu dole z hrude. William ma chytí za vlasy nakloní mi hlavu hore a na pery mi znova natrie nutellu. Nakloní sa ku mne čo najbližšie.

"Milujem ťa" zašepká a spojí naše pery dokopy. Toto je náš najsladší bozk aký sme kedy mali. 

"Aj ja teba" zašepkám keď  sa naše pery odpoja.

"To nemôžeš povedať" povie nahnevane William.

"A prečo nie?" nechápavo sa ho spýtam.

"Lebo to vyznie tak ako by si na to len musela odpovedať. A to sa mi nepáči" prekrútim nad ním očami. 

"Fajn" vzdychnem si nahlas, "Milujem ťa William " zakričím na celý byt. William sa na mňa usmeje zo svojím sexy úsmevom s ktorého som celá mimo. Pritiahne si ma k seba a vášnivo ma pobozká. Jediné čo cítim je jeho láska a nutella ktorú mal ešte na perách. 

"Od teraz sa bozkávame len s nutellou" rozkáže William.

"súhlasím"

"Od dnes iba nutellové bozky" uškrnie sa a znova do rúk chytí nutellu. Oficiálne sme pustili sezónu nutelly a nutellových bozkov.


Fake FamilyWhere stories live. Discover now