41

3.2K 99 0
                                    

Zvyšok týždňa som strávila väčšinou u Williama. Takže som sa cítila ako cez tú skúšku. A bolo to skvelé. Dnes večer nás čaká znova párty. V poslednom čase mám pocit , že väčšinu času trávime na párty. Ale na túto idem len kvôli Eve. Keďže som jej to sľúbila. Strašne dlho som sa rozhodovala čo si oblečeniem. Nakoniec som si vybrala čierne roztrhané nohavice s vysokým pásom. Do ktorých som si dala ešte vybíjaný opasok aby mi nohavice nepadali dole a aby mi spravili krajšu postavu. K tomu som si dala priesvitné čierne tričko cez ktoré mi presvitá čierne podprsenka. Ale iba tak decentne. Kebyže mi ju vidno viac William by ma zabil. Vlasy si nechám rozpustené. Makeup si spravím iba tak narýchlo. Čierna linka a na pery si dám trochu lesku. Ako vždy na mňa William čaká . Keďže on sa pripravil ani nie za 5 minút.
"Už som " zvolám nadšene a ukážem sa Williamovi.
"Konečne" poznamená sarkasticky William. Iba sa na neho zamračím. William si to všimne ale nereaguje na to. Iba sa postaví z gauča. Do ruky zobere kľúče a ide k svojmu autu. Rýchlo sa obujem a utekám za ním.
"Musíme ísť aj pre Evu a Josha" oznámim mu.
"Nemali sme sa stretnúť tam?" Nechápavo sa ma spýta William.
"Mali. Ale nakoniec si to rozmyslela. Vraj bude lepšie keď sa stretneme dopredu a nie až tam" poviem mu presne to čo Eva mne. Ja som tiež bola skôr za to aby sme sa stretli až na párty ale Eva si tvrdila stále svoje.
"Takže budeme s nimi o to dlhšie" vzdychne si nahlas a naštartuje auto.
"Vyzerá to tak" prikývnem a ďalej to už nekomentujem. Vyzdvihneme Evu u Josha.  Aspoň to je výhoda nemusíme ísť k obom.
"Čaute" pozdravia nás naraz.
"Ahojte" otočím sa k nim dozadu a usmejem sa na nich zo svojim najväčším úsmevom aký dokážem.
"Bože vyzeráš skvelé" pochváli ma Eva.
"Ďakujem aj ty si krásna" pochválim ju späť. Naozaj vyzerá dobre. Ma priliehavé modré šaty ktoré idú k jej farbe vlasov. Proste je krásna.
"Už sa neviem dočkať" zapiští Eva.
"Ani ja Zlatko" pobozká ju na hlavu Josh. William sa nad ich gestom zatvári znechutene z čoho ja musím udržať smiech.
"Ešte som nikdy nebola na ich párty" ozve sa Eva zozadu.
"Ani ja" pridá sa k nej aj Josh.
"Tak sa máte na čo tešiť" po dlhom mlčaní sa ozve William.
"Súhlasím" pridám sa k Williamovi.
"Všetci hovoria , že majú najlepšie párty v meste. Som strašne zvedavá" povie Eva s úsmevom na tvári.
"Oni môžu mať jediné najlepšie" zhodnotí William a zvyšok cesty už nikto nič nepovie. O pár minút sme na mieste. Presne ako naposledy je dom plný ľudí . Človek by povedal že aj praskne. Z reprakov hučí hlasná hudba. Proste párty ako sa patrí.
"A sme tu" zvolá William a vystúpi z auta. Všetci sa ponáhľame za ním.
"Wau. Tomu sa hovorí párty" povie prekvapene Josh.
"Je tu veľa ľudí" zhodnotí Eva.
"Tak je to tu vždy" ozve sa William.
"Poďme dnu" poviem rozhodne. Chytím Williama za ruku a spoločne ideme do domu. Eva a Josh su nám rovno v pätách. Pri tom ako ideme otvoriť dvere z nich vybehne nejaký chalan ktorý si to namieril rovno do kríkov kde sa poriadne vyzvracia.
"Fuj" povie zhnusene Eva. William sa iba zasmeje a vojde dnu ako prvý. Je to tu presne ako naposledy. Všade tu cítiť alkohol s marišku. Nič sa nezmenilo.
"Poďme nájsť chalanov" zakričí mi do ucha William. Iba prikývnem a idem za ním. Eva a Josh sú stále pri nás. Je mi to trochu divné ale nakoniec si to prestanem všímať. Erika nájdeme v kuchyni s fľašou vodky v ruke.
"Čaute" zakričí na nás cez polku kuchyne.
"Čau kamoš" pozdraví ho William a podajú si ruky.
"Nora. Ahoj kráska" zvalí sa na mňa a silno má obíme.
"Ahoj Erik" objatie mu opätujem.
"Toto je Eva a Josh. Prišli s nami" predstavím mu ich.
"Čaute " mykne na nich hlavou a ďalej sa im nevenuje.
"Čo budete pit?" Spýta sa nás.
"To čo vždy" žmurknem naňho.
"Hneď to bude" Erik na chvíľu zmyzne v dave a o chvíľu sa objaví s našimi drinkami.
"Vodka s džúsom pre našu krásku" podá mi pohár a ja ho s úsmevom na tvári prijmem.
"Pivo pre teba" podá ho Williamovi ktorý si s chuťou odpije.
"A vám dvom tiež pivo" podá aj Eve a Joshovi.
"Ďakujeme" poďakuje sa mu Josh.
"A kde sú chalani?" Spýtam sa ho.
"Asi fajčia" mykne plecom.
"Ideme za nimi? " navrhne William a pozrie sa na mňa spýtavým pohľadom.
"Môžme" myknem plecom a idem za Williamom a Erikom. Eva a Josh sa držia stále za nami. Erik nás zoberie na horné poschodie. Na každom kroku vidno páriky ktoré sa bozkávajú. William si ich ani nevšíma a nasleduje Erika. Zato ja si všimnem asi každý pár okolo ktorého prejdeme. Nevedia sa skryť niekde do izby? Nemusia všetci na nich pozerať ako sa oblizuje. Znechutene Dana nich pozriem a idem ďalej za Williamom. Chalanov nájdeme v jednej izbe. Asi to je Erikova izba podľa jej interiéru.
"Čaute" skríkne na celú izbu Noah. Vyzerá to tak že fajčia marišku. Lebo taký dobrú náladu by s obyčajnej cigarety nemali.
"Ahojte" usmejem sa na nich všetkých.
"Kto to je?" Spýta sa Sam a mykne hlavou na Evu a Josha.
"To je Eva a Josh. Naši kamaráti" vysvetlím mu .
"Okej. Dúfam že kamaráti nič nevykecajú" zazrie na nich.
"Nebojte sa. My nič nepovieme" obráni sa Josh.
"Dúfam" odvrkne a silno si potiahne.
"Chcete?" Spýta sa nás Noah.
"Nie" nesúhlasné pokrútim hlavou.
"Ja si raz potiahnem"  povie William a natiahne sa po jointe. Prekvapene sa naňho pozriem.
"William?" Zdvihnem jedno obočie.
"Iba raz" odvrkne a silno si potiahne.
"Nemal by si" napomeniem ho. Nechcem aby dopadol ako minule s tým alkoholom. Viem čoho všetkého je v tomto stave schopný.
"Ty by si sa nemala zasa starať" odbije ma.
"Vieš čo strč sa" odvrknem a vyberiem sa na odchod.
"Veľmi rád" zakričí za mnou. Ani si ho nevšímam a idem rovno dole.
"Nora si v pohode?" Spýta sa ma Eva ktorá s Joshom v pätách dobehne hneď za mnou.
"Jasne" usmejem sa na ňu
"Ak by si niečo potrebovala..." začne ale ja ju v polovici preruším.
"Jediné čo potrebujem je chľast a tanec. Takže vieš kde má nájdeš" odbijem ju a idem do kuchyne. Do ruky si zoberiem fľašu vodky a silno sa z nej napijem. Cítim ako mi tekutina prechádza dole krkom a jemne ma zapáli v bruchu. Nahlas si vzdychnem a vyberiem sa na parket. S fľašou v ruke začnem tancovať a každých päť minút si znejú odpijem poriadny glg. Po pár minútach začínam cítiť že som pripitá. Vyzujem si topánky a odhodím ich niekde na zem. Vyskočím na stôl a začnem tancovať aj spievať naraz.
"Poď dole Nora" chytí ma za ruku Eva a snaží sa má dostať dole.
"Daj mi pokoj" odbijem ju a ďalej tancujem.
"Už ti aj stačilo si myslím" povie mierne podráždené.
"Myslíš zle" uškrniem sa na ňu a silno si odpijem. Eva si nahlas vzdychne a odíde preč. O chvíľu sa vráti aj s Erikom , ktorý vyzerá že je dosť triezvy. Aspoň viac ako ja
"Poď dole" chytí má za nohy a prehodí si ma cez plece.
"Pusť ma " skriknem a začnem kopať nohami.
"Prestaň" zavrčí a nesie ma hore schodmi.
"Čo sa stalo medzi vami s Williamom?" Spýta sa ma nahnevane.
"Je to kretén" odvrknem. Erik niečo zašomre ale ja mu nič nerozumiem. Položí ma až v tej miestnosti s ktorej som odišla pred pár hodinami. Nahnevane si prehrabnem vlasy a zazriem naňho. Zbadám na opačnej strane izby stáť Williama.
"Niekto to prehnal" povie sarkasticky a uškrnie sa na mňa.
"To hovorí ten pravý" odbijem ho. Aj keď som pripitá vidím , že je kvalitné naťahaný. Bohvie čo všetko zmiešal. Ale jedno určite viem , nebolo toho málo.
"A zasa máš problém" zvolá otravné a začne rozhadzovať rukami.
"Ja nie" zatiahnem sarkasticky.
"Toto sa mi na tebe páči kráska. Vždy sa urazíš v priebehu pár minút" podíde ku mne a palcom mi prejde po líci.
"A ty mi vždy dáš dôvod" zdvihnem hlavu smerom k nemu a jemne sa uškrniem.
"Od toho tu som" uškrnie sa a pobozká ma na líce
"Kebyže nie som až tak opitá. Tak tá zbuzerujem ale si až moc pekný" poviem zúfalo.
"Tak mám šťastie" povie lišiacky a pobozká ma.
"Vyzerá to tak" usmejem sa mu do pier.
"Kde je Eva a Josh?" Spýta sa a začne sa obzerať okolo nás.
"Neviem" myknem plecom.
"Poďme ich nájsť. Nech môžme ísť domov" chytí má za ruku a potiahne má von z izby. Obidvoch nás kolisa zo strany na stranu. Úspešné zídeme po schodoch dole. Začneme ich hľadať po celom dome ale nikde ich nevieme nájsť. Rozdelíme sa ale o chvíľu sa znova  stretneme.
"Tu som cica" zakričí William a zdvihne ruku v ktorej drží fľašu.
"Čo to máš?" Spýtam sa s úškrnom na tvári.
"Veľmi dobrú vec" uškrnie sa a ukáže mi fľašku. Jazykom si jemne obliznem pery.
"Ideme oslavovať ďalej" zvolá nadšene a odpije si s fľašky vodky.
"Ideme oslavovať" skriknem nahlas a kvalitné si odpijem.

Fake FamilyWhere stories live. Discover now