"prisahám že toto bol najhorší film aký som kedy videl" vyhlási William hneď ako skončí film.
"Čo si to povedal?" Nahnevane sa naňho pozriem.
"Že tento film bol katastrofa" povie akoby nič. Hneď ho prepálil pohľadom.
"Tento film je skvelý" nesúhlasím s nim.
"Áno je to niečo úžasné. Vieš aká je pravdepodobnosť že stretneš upíra?" Spraví kratšiu pauzu.
"Nulová"
"Tu nejde o to či niekedy stretneš upíra. Ale o ten príbeh čo kvôli sebe spravili. Veď to bolo niečo krásne" poviem zasnene.
"Tak to ťažko. Zbytočné to naťahoval. Mohol ju hneď vycucať a mal by pokoj. Ale nie on ju musí opustiť a potom sa k nej vrátiť" prekrúti očami William.
"On ju nevycucal"
"Ale zmenil ju na upirku"
"Ale to je niečo iné" prekrížim si ruky cez prsia.
"Jasne" znova prevráti oči.
"Ty sa do toho nevyznáš" poviem nahnevane.
"A ty si len zbytočné naivná" povie a hneď sa od neho odtiahnem.
"Tak keď som naivná tak si nájdi nejakú inú" začnem sa tváriť urazene.
"Ach princezná nám je urazená" zasmeje sa William.
"Nie som"odvrknem.
"Nie vôbec" povie ironicky.
"Ale no. Nehnevaj sa" chytí má za boky a zvalí ma späť k sebe.
"Prepáč. Nemyslel som to tak. Ten film je skvelý" začne má bozkávať na krku .
"Prepáč. Prepáč." Šepká pomedzi bozky.
"Fajn je to odpustené" povolím mu nakoniec.
"Super" uškrnie sa a prestane má bozkávať.
"Takže čo ideme robiť teraz?" Spýtam sa ho.
"Fu" pošúcha si rukou čelo. To robí vždy keď rozmýšľa. A je to strašné zlaté.
"Môžme ísť na výlet" navrhne.
"To je skvelý nápad. Ale už je veľa hodín" poviem smutne.
"Tak môžme niečo vymyslieť a zajtra niekam skončíme" žmurkne na mna.
"Jasné. Skočím pre notebook a môžme niečo nájsť" rýchlo vyskočím z gauča. A utekám do spálne. Schmatnem notebook a vrátim sa späť k Williamovi. Sadnem si vedľa neho a do lona si položím notebook. Do vyhľadávača napíšem typu na výlety . Hneď mi vyhodí plno miest kam by sme mohli ísť.
"Čo tak do zoo?" Navrhnem ako prvé.
"Nie. V zoo som bol už miliónkrát" nesúhlasné pokrúti hlavou. A má pravdu v zoo som bola už veľa krát.
"A čo nejaký zámok?" Spýtam sa ho znova.
"V zámku bude nuda" prekrútim nad ním oči.
"Mám to" povie šťastne. Vytrhne mi notebook z ruky a začne niečo hľadať. Nevidím čo lebo mi to skryje.
"Čo hľadáš?" Spýtam sa ho plná nadšenia.
"Počkaj" rýchlo dačo naťuká a potom mi ukáže obrazovku.
"Escape Room?" Prekvapene sa ho spýtam. Ísť do Escape Room bol môj celoživotný sen. Odmalička som tam chcela ísť ale rodičia mi to zakazovali. A teraz prišla tá možnosť.
"Áno pôjdeme do Escape Room" povie šťastne William. Rýchlo sa mu vrhnem okolo krku.
"To je skvelé" zapištím. William sa nahlas zasmeje.
"Som rád že sa ti to páči" usmeje sa a silno má obíme.
"Páči? To je slabé slovo. Milujem ťa" rýchlo ho pobozkám.
"Ale kto pôjde s nami?" Spýtam sa ho. Na tú hru je treba piatich ľudí a mi sme len dvaja takže logicky nám chýbajú ešte traja členovia.
"Môžme zavolať chalanov" navrhne William.
"A myslíš si že pôjdu?" Nie som si moc istá keďže naše posledné stretnutie nedopadlo dobre. Keďže sa William pobil s Erikom.
"Ale isto pôjdu" ubezpečí ma. Ešte raz ho silno obimem. Neviem sa dočkať kedy tam už budem. Konečne sa mi splní môj decku sen. A splní sa mi mojou milovanou osobou. Čo môže byť lepšie?- dnes taká trochu kratšia časť. Ale chcela som vám poďakovať za každý votes a aj zhliadnutie. Dúfam že sa vám môj príbeh zatiaľ páči. A onedlho vyjde ďalšia časť. Prajem pekný deň.
-sladkych16
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...