17

5.5K 160 0
                                    

"Ľudia ja neviem ako vy. Ale ja si myslím že sa z toho domu nedostaneme vonku" zasmeje sa Erik.

"To nám naozaj ani trochu neveríš?" spýtam sa ho prekvapene.

"bohužiaľ nie" zazriem naňho a buchnem ho do pleca.

"au. To bolo za čo?" spýta sa urazene.

"Za to že nám neveríš" prepichnem ho pohľadom.

"Veď uvidíš o chvíľu" stále si tvrdí svoje.

"Už stačí nebudte ako deti" napomenie nás William. Zo psími očami sa naňho pozriem aby to vyzeralo tak že ja za nič nemôžem. William sa usmeje a pritiahne si ma k sebe. V tom do izby vojde žena ktorá to má na starosti.  Cez úzku chodbu nás zavedie pred dvere , ktoré sú brána do našej hry. Všetci s očakávaním čakáme čo nám povie.

"Sme veľmi radi že ste si vybrali práve našu únikovú miestnosť. Teraz vám poviem čo sa stalo a čo vás čaká." spraví napínavú prestávku a potom pokračuje. "Ocitli ste sa v dome najväčšieho vraha v strednej Európe. Je známi tým, že svoje obete rozštvrtí a ich časti tela si odkladá na všelijaké miesta. Buď ich použije ako dekorácie alebo ich zjie. Vašou úlohou sa je dostať z jeho domu. Kedže sa v ňom ocitli náhodou a nechcete aby vás ten vrah našiel. Na útek z domu budete mať dve hodiny. Pokiaľ to nestihnete tak sa môžte rozlúčiť so svojím životom. Prajem príjemnú zábavu" usmeje sa na nás a otvorí nám dvere. Všetci opatrne vojdeme dnu a v tom sa zabuchnú dvere. Od strachu ma mykne.

"Wau to je mega" povie šťastne Sam.  Vo mne sa miešajú všetky pocity. Som strašne šťastná že som u ale zároveň sa bojím že čo sa stane ak sa stadiaľto nedostaneme. 

"Súhlasím ale poďme hľadať indície" rozkáže nám Noah. Všetci súhlasne prikývneme. A začneme hľadať. Až teraz si začnem obzerať miestnosť v ktorej som sa ocitla keďže doteraz som nemala čas si to tu obzerieť . nachádzame sa v obývačke. Je to tu tmavé. Na oknách sú zatiahnuté závesy. Jediné čo osvetľuje miestnosť su malé lampy na stenách. V strede izby je veľký kožený gauč a pred ním je konferenčný stolík na ktorom je položený televízor. Po stenách sú pokvačkané fotografie. Presne oproti mňa sú dvere. Podidem k nim. Stlačiť kľučku a zistím že sú zamknuté.
"Potrebujeme nájsť kľúč k týmto dverám." Oznámim chalanov
"Tak sa ho skúsme nájsť niekde pod tými vecami " vyhlási William. Všetci za začneme prehrabávať pod vecami ktoré sú v v tejto izbe. Ako hľadám kľúč dotknem sa niečo hladkého.
"Ježiši" skriknem nahlas. Zistím že to je niekoho ruka.
"Čo sa deje?" Spýta sa zo strachom William.
"Tu je niekoho ruka" poviem zo strachom v očiach.
"Ty vole to je ale realistické" chytí ju do ruky Sam a začne naháňať Erika.
"Chalani sústreďte sa " zakričím na nich.
"Musíš snažiť zábavu?" Spýta sa otravné Sam.
"Tak prepáč že to kazim zábavu ale musíme stadiaľto odísť lebo čas nám beží" Erik prekrúti očami a pokračuje v hľadaní. Po pár minútach nájde William kľúč.
"Mám ho" zakričí a beží k dverám. Strčí do nich kľúč. Z očakávaním čakáme či sa dvere otvoria. Pomaly otočí kľúčom a dvere sa dokorán otvoria. Pomaly vojdeme všetci dnu. Hneď ako vojdeme sa dvere zavrú a ocitneme sa v ďalšej miestnosti. Teraz sme v kuchyni. Celá kuchyňa je od krvi. Z umývadla visia čreva a na stolíku je časť tela.
"Bože asi budem zvracať" opriem si z nechuťou hlavu o Williama.
"To je len rekvizita" upokojí má William.
"Ale dosť reálna" poviem s uznaním.
"Súhlasím" William prikývne.
"Prestaňte byť posratý a hľadajte" povie nahnevane Erik.
"Drž hubu" prepyche ho pohľadom William.
"Veď kľud" zodvihne Erik ruky do ochranného gesta. Usmejem sa a pustím sa do hľadania . Treba nám nájsť heslo aby sme otvorili dvere. Je to nejaké slovo . Začnem prezerať obrázky či nenájdem nejaké.heslo ale nikde nie je nič.
"Mám to" skríkne nadšene Noah. Dobehne k dverám a zadá tam nejaké slovo. A v tom sa dvere zázračne otvoria.
"Dobre kamoš" pobúcha ho po pleci Erik a prejde cez neho do ďalšej izby. My s Williamom ideme posledný keďže sme boli na opačnom konci izby. Keď sa chystám prejsť do ďalšej miestnosti dvere  sa zavru.
"Hej" skriknem a buchne do dverí. Ale ani s nimi nepohnem.
"My sme tu ostali" začne mávať rukami William. Ale nikto sa neozve.
"Fasa. Sme tu uveznený" pozadím sa na podlahu.
"Neboj o chvíľu sme stadiaľto von" ubezpečí ma William.
"A čo ak nie?" Zo strachom v očiach sa naňho pozriem.
"Tak aspoň využijeme že máme súkromie" lišiacky sa na mňa usmeje. Pomaly sa začne ku mne posúvať.
"O čo vám ide pán Blace?" Spýtam sa ho s úškrnom na tvári.
"Čo si myslíte pani Blaceová?" V očiach mu svietia iskričky.
"Myslím že to bude niečo úžasné" usmejem sa.
"Myslite správne" usmeje sa tak že sa mu až vytvoria jamky v lícach. Priblíži sa ku mne a prisaje sa no moje pery. Bozkáva má jemne ale zároveň lačno. S pier sa mi presunie na krk.
"Čo keď nás niekto prichytí?" Spýtam sa ho
"Neboj im bude trvať večne kým nás vyslobodila" ubezpečí ma a pokračuje v spoznávaní môjho tela. Jazykom mi prejde po výstrihu na tričku. Na čo jemne zavzdycham. William sa mi usmeje do pŕs. Rukou mi hladká boky. Dotýka sa mi každej časti na tele. A ja mu to oplácam vzdychmi. Odtiahnem sa od steny a sadnem si obkročmo naňho. Rukami mu zájdem do vlasov a začnem ho vášnivo bozkávať. Panvou mu jemne prechádzam po stehne. Cítim ako ho to vzrušuje.
"Bože ja ťa tak milujem" zavzdychá mi do ucha a hneď na to má doňho aj uhryzne. Rukami mu začnem hladkať brucho. Je skvelý pocit cítiť jeho svaly na svojich rukách.  Jazykom mu jemne prejdem po krku kde mu zanechám cucflek. William zavrčí a vopchá mi ruky do nohavíc. Prstami mi začne krúžiť po klitorise. Hneď ako zacítim jeho ruky na mojom klitorise nahlas zavzdycham. William sa uškrnie a začne rýchlejšie hýbať v prstami. Cítim ako sa blížim k vrcholu keď v tom sa otvoria dvere. Rýchlo sa od neho odtiahnem.
"Si robíte prdel?" Nahlas sa zasmeje Erik.
"Piči. Oni to tu robili" zakričí nahlas Erik a vybuchne do smiechu.
"Vypadni" skríkne po ňom William
"Prepáč kamoš ale už musíme ísť vypršal nám čas" ďalej sa smeje.
"Naozaj ste to spolu robili?" Spýta sa pobavene Noah.
"Nemáte sa o čo dôležitejšie starať ?" Prepyche ich pohľadom William
"Nie" pozrú sa na seba a vybuchnúť do smiechu.
"Kurva vypadnutie lebo sa nezdržím"  vidím vo Williamovych očiach plamienky hnevu. Myslím si že to zbadali aj chalani tak radšej odišli.
"Kľud zlato" upokojím ho.
"Prisahám že ich zadrhnem" povie nahnevane.
"Ale no. Potom pôjdeš do basy a s kým budem mať potom sex?" Spýtam sa ho smutne.
"Takže ty ma máš len na sex?" Spýta sa ma prekvapene pričom zdvihne jedno obočie.
"Možno" uškrniem sa.
"Pekne. Teraz by som najradšej s teba vyšukal dušu za to aká si" povie a zahryzne si do pery.
"Možno inokedy" pošlem mu vzdušnú pusu a odídem. Počujem ako sa jemne zasmeje.
"Veď počkaj doma cica"

Fake FamilyWhere stories live. Discover now