48

2.7K 87 2
                                    

William sa usmeje a otvorí mohutné dvere. Hneď ako zbadám vnútro tohoto domu skoro odpadne. Od úžasu neviem čo mám povedať. Je to tu krásne ako z nejakej rozprávky. Všetko je tu ladené do vinatage štýlu. Čo dodáva tomuto miestu ešte väčšie čaro.
"Máte to tu krásne" pochválim ho.
"Je to mamina práca. Ona to všetko zariadovala" poviem William a potiahne má hlbšie do vnútra domu.
"Tvoja mama ma vkus" pochválim ju a idem za Williamom. Cestou si všimnem že na každom stole sú levandule v malých vázičkách. Vďaka čomu celý dom krásne vonia.
"Tvoja mama ma rada levanduľu?" Spýtam sa Williama.
"Miluje ju" usmeje sa na mňa a zavedie ma na dvor ich domu. Všetko okolo nás je vysvietené. Sú tu stĺpy z ktorých visia svietiace reťaze. Je tu plno levandule a ešte mnoho dekorácií. Vyzerá to tu strašne romantický. A na moje prekvapenie je tu strašne veľa ľudí.
"Ahojte" privíta nás spevavy hlas. Hneď ako sa na tú ženu pozriem zistím že je to Williamova mama. Vyzerá presne ako ona. Tiež ma také krásne modré oči ako on. Jediný rozdiel je že ona má svetlé vlasy. Ale inak sú si strašne podobný.
"Ahoj mami" William sa k nej nakloní a silno ju obíme.
"Dobrý deň" pozdravím sa jej aj ja.
"Ahoj. Ty si určite Nora" usmeje sa na mňa a pritiahne si ma k sebe.
"Áno to som" usmejem sa na ňu. Vyzerá fakt krásne. Má na sebe jemne béžové šaty ktoré jej robia skvelú postavu. Vlasy ktorých nemá až tak veľa ma vyčesané do drdola. Vôbec by som nepovedala že jej niečo je. Aj keď v jej očiach to trošku vidno.
"Veľmi rada ťa spoznávam. Ja som Lucy" usmeje sa na mňa.
"Aj ja vás rada spoznávam"
"Kľudne mi tikaj" žmurkne na mňa.
"Tak dobre" poviem opatrne.
"Porozprávame sa pozdejšie lebo mám veľa práce. Užite si to tu" povie a hneď nám zmyzne z dohľadu.
"Je milá" poviem a chytím Williama za ruku.
"Až priveľmi" stlačí mi ruku a vedie ma ďalej pomedzi ľudí.
"Čauko" ozve sa z ničoho nič nejaký mužský hlas.
"Ahoj braček" s úsmevom na tvári ho privíta William. Netušila som že ma brata. Nikdy mi o ňom nepovedal. Ale musím uznať že sa na seba neuveriteľné podobajú. Sú skoro rovnaký len on ma svetlé vlasy. Asi ich zdedil po mame.
"Ahoj ty si..." Ukáže na mňa .
"Nora" doplním ho.
"To je tvoja frajerka?" Drgne doňho.
"Áno" povie William pyšne.
"Vybral si si dobrú" pochváli ho.
"Ja viem" povie William a ruku mi dá okolo pása
"Ako sa voláš?" Spýtam sa ho.
"Jaj sorry zabudol som sa predstaviť. Ja som Leo" podá mi ruku
"Teší ma "jeho ruku s radosťou prijmem.
"Ako dlho ste spolu?" Spýta sa nas Leo.
"Pár mesiacov" mykne plecom William.
"Je to vážne?" Pozrie sa naňho a čaká na odpoveď.
"Bývame spolu takže" odpoviem za Williama.
"Vy spolu bývate?" Vyvalí na nás oči.
"Hej" povie akoby nič.
"Ty vole to je potom riadne vážne" odfúkne si a odpije si z pohára.
"Nejdede na cigu?" Spýta sa nás a ukáže na lavičku ktorá je pod veľkým stromom.
"Prečo nie" William mykne plecom a potiahne má smerom k lavičke.
"Stretol si sa s otcom?" Spýta sa ho Leo a podpáli si cigaretu.
"Ešte nie" odvrkne William a zoberie si od neho zapaľovač.
"Zasa sa správa dôležito" prekrúti očami Leo.
"Ako inak" povie sarkasticky William.
"Je to kretén. Nebavi má tváriť sa že je všetko v poriadku keď sa všetko serie" povie nahnevane Leo a silno si potiahne s cigarety.
"Vyzerám tak že mňa to baví? " Spýta sa ho William.
"Ty tu aspoň nebývaš" povie Leo nahnevane.
"Ale dotýka sa ma to rovnako ako teba" odbije ho William.
"Vieš čo zmeňme tému" navrhne Leo.
"Fajn" mykne plecom William a venuje sa svojej cigarete.
"Máš súrodencov?" Spýta sa ma Leo.
"Nie" odpoviem stručne.
"Škoda" zatvári sa smutne a potiahne si s cigarety.
"Keby aj mala. Tak by si ich nebalil" odbije ho William.
"Ja si môžem zvádzať baby koľko chcem ja som ešte voľný" uškrnie sa na nás Leo.
"Ty si ako svoj brat?' spýtam sa ho
"Podľa toho čo myslíš" prenikavo sa na mňa pozrie.
"Pretiahneš všetko čo sa hýbe?" Spýtam sa ho a hneď na to Leo vybuchne do smiechu.
"Páčiš sa mi" ukáže na mňa prstom a ďalej sa smeje.
"Akože čo to malo byť zlato?" Prekvapene sa na mňa pozrie William.
"Povedala som len pravdu" myknem plecom.
"To je pravda braček. A ja som len kúsok taký ako je on" ukáže na prstoch.
"Jasne " povie ironicky William.
"Ale tak keď som krajší. Nezabijem sa kvôli tomu teraz " povie s úsmevom na tvári Leo a odíde od nás. Ostaneme sami sedieť na lavičke pod stromom.
"Prečo si mi nepovedal že máš brata?" Spýtam sa mierne urazene.
"Zabudol som" mykne plecom
"Ako môžeš zabudnúť na to že máš brata?" Prekvapene sa ho spýtam.
"Ako nič" pobozká ma na líce a jemne sa na mňa uškrnie.
"Ach ty si" pokrútim nad ním hlavou.
"Ja viem že som úžasný" povie pyšne a pobozká ma.
"Ešte že nemáš také vysoké ego" poviem ironicky
"Ešte že. A teraz ideme nájsť môjho otca" povie a nahlas si vzdychne. Ja iba prikývnem a nasledujem ho. Po pár minútach sa ocitnem oproti muža ktorý sa podobá na Williama. Myslela som si že všetko zdedil po mame ale strašne som sa mýlila. William je celý otec. Výrazná sánka a lícne kosti, tmavé vlasy a svetlé modré oči. Až teraz som si uvedomila že Leo je celá mama a práve William je po otcovi.
"Dobrý deň ja som Nora" pozdravím sa mu a podám mu ruku.
"Ahoj Nora ja som Thomas Blace" moju ruku príjme a silno mi ju stlačí.
"Rada vás spoznávam" usmejem sa naňho ale on sa mne už ďalej ani nevenuje.
"Prečo si sa tak dlho neukázal?" Spýta sa Williama.
"Nemal som čas. Riešil som nejaké veci" odvrkne.
"Nemáš čas na vlastnú matku?" Spýta sa ho nahnevane a dvihne pri tom jedno obočie.
"Ja na svoju matku čas mám napriek od teba" povie nahnevane William.
"Láskavo sa uvedom s kým sa rozprávaš. A vysvetli mi kde si doteraz bol? Čo bolo také dôležité?" okrikne ho otec.
"Riešili sme Norino sťahovanie" vysvetli mu William.
"Nepovedz že si si ju k sebe nasťahoval?" Spýta sa ho prekvapene.
"Áno nasťahoval" William sa jemne vystrie vďaka čomu je vyšší ako jeho otec
"Nikdy nerozmýšľaš. Dookola robíš tie isté chyby" pokrúti nad ním otec.
"Aké chyby? Ja ju milujem a chcem s ňou byť" povie nahnevane William.
"Si slepý? Nevidíš že jej ide len o tvoje peniaze? Stavím sa že aj tie šaty si jej kúpil ty" skríkne po ňom a ukáže na mňa.
"Vôbec ju nepoznáš tak sa láskavo do nej nenavážaj" prepychne ho pohľadom William.
"Je to aj moja starosť. Nezabudni že koho sú tie kreditky , z ktorých míňaš peniaze" ukáže nanho prstom.
"Láskavo daj nám pokoj a choď preťahovať tu svoju štetky" zavrčí William a chytí má za ruku.
"Láskavo sa vráť späť ešte sme neskončili" skríkne za ním otec.
"Ja som skončil" odvrkne William a ťahám ma preč z tejto oslavy.
"Už idete?" Spýta sa nás prekvapene Lucy.
"Musíme už ísť. Ráno máme veľa povinností" usmeje sa na ňu William.
"Jasne chápem to. Niekedy sa potom zastavte" obydvoch nás vyobíma a krásne sa na nás usmeje.
"Ahoj" pozdravím sa jej a zmyznem v útrobách Williamovho auta.
"On je taký kretén" skríkne William hneď ako nasadneme do auta.
"Hlavne kľud. Nevšímaj si ho" ruku mu položím na plece a pokúsim sa ho ukľudniť.
"To nejde" zavrčí William.
"všetko bude dobre" povzbudím ho.
"Prisahám že ho zabijem" povie nahnevane William.
"Ideme domov a tam sa porozprávame" navrhnem mu.
"Fajn" odvrkne a nahnevane naštartuje auto. Takto som si nepredstavovala moje prvé stretnutie s jeho rodinou. Vzdychnem si a posledný krát sa obzriem za domom v ktorom William býval. Čo sa skrýva za múrmi tohto domu?

Fake FamilyWhere stories live. Discover now