"Mne už stačí" odsúva od seba pohárik William.
"Kamoš. Robíš si prdel?" Spýta sa ho nechápavo Sám.
"Sme tu ešte len 20 minút a ty mi už lievaš 10 pohárik. Veď spomaľ tempo" zasmeje sa William.
"Fajn. Tak si dáš pozdejšie. A ty Nora" pozrie sa na mňa Sam.
"Mne zatiaľ tiež stačí" usmejem sa naňho
"Bože môj vy ste taký suchári" prevráti očami Sam.
"Čo si to povedal?" Spýtam sa ho mierne nahnevane.
"Že ste suchári " prepychnem ho pohľadom a hodín do seba ten pohárik alkoholu. Úprimne mi už stačilo ale nedám sa zahanbiť.
"Ejhaa" skríkne Sam "Nora je divoška "
"Veď tak je moja frajerka" povie hrdo William. Prekvapene sa naňho pozriem. Prvýkrát má nazval frajerkou.
"Ale nemusí byť" zmurkne na mňa Sam.
"Kurva sa krot" schladí ho William.
"Nejdeme tancovať?" Spýtam sa chalanov.
"Jasne ja milujem tanec" zvolá nadšene Erik. V živote by som nepovedala že on rád tancuje. Erik sa postaví a chytí má za ruku a začne má ťahať na parket. Ocitneme sa v strede parketu. Erik má chytí za ruku a začne so mnou tancovať. V tancovaní je naozaj dobrý . Spoločné točíme bokmi v rytme hudby. Asi po dvoch pesničkách príde William.
"Smiem si zatancovať so svojou frajerkou?" Spýta sa Erika.
"Ale len na chvíľu" povie neochotne Erik.
"Jasne" zasmeje sa William.
"O chvíľu si pre teba prídem cica" zmurkne na mňa a nechá nas s Williamom samých. William má chytí za boky a začneme spoločne tancovať.
"Prečo mám taký pocit že sa mu páčia?" Spýta sa ma mierne nahnevane William.
"To sa ti len zdá" prekrútim nad ním očami.
"Musím si ťa viacej strážiť" pritiahne si ma ešte bližšie k sebe. Až tak že medzi nami neostane voľné miesto.
"Vyzerá to tak" uškrniem sa naňho. Spoločné si zatancujeme na dve pesničky a potom nás vyruší Noah.
"Hej vy hrdličky ideme ku mne domov pridáte sa ?" Spýta sa nás Noah.
"Ako chce Nora" pozrie sa na mňa William.
"Jasne prečo nie" myknem plecom a idem za Noahom vonku. Keď vyjdeme pred klub už nás tam čakajú aj chalani. A každý má pri sebe nejakú babu
"Takže ide sa ku mne" zvolá nadšene Noah. Chalani už vybavili taxíky tak sa rozdelíme do nich. Ja a William skončíme s Noahom. Hneď ako nastúpime do taxíka sa ozve s rádia pieseň od Justina Bibera Baby. Spoločné s Noahom sa na seba pozrieme a začneme nahlas spievať. Williamovi a taxikarovi sa to vôbec nepáči ale nám to je jedno. Nahlas spievame text piesne. Ani neviem ako a ocitneme sa pred Noahovym bytom. S neochotou vystúpime s taxíka.
"To čo sa tam dialo?' spýta sa nas prekvapene Erik
"Ach ani nechci vedieť" vzdychne si William a my so Noahom vybuchneme do smiechu. Pomaly sa dotackáme do Noahovho bytu. Noah nám otvorí dvere a všetci za ním vojdeme do bytu. V byte je neuveriteľný neporiadok. Po zemi sú porozhadzované fľašky od piva, oblečenie , servítky... Ani radšej nechcem vedieť čo tu robil. Opatrne vojdeme do obývačky a sadneme si na gauč. Noah donesie fľašky piva a položí ich na stôl. Ku každému položí jednu fľašku piva.
"Ideme si zahrať bozkavaciu hru?" Spýta sa nás blondínka.
"Jasne. To je super nápad" povie natešene Erik.
"A o čo vlastne ide?"spýtam sa nechápavo Williama.
"Sadneme si do kruhu chlapec dievča. A jeden z nás si prisaje na pery kartu. A podá ju ďalšiemu a tomu komu ako prvému spadne karta z úst musí dať pusu tomu človeku ktorý ide po ňom. Chápeš?" Vysvetli mi to William. V živote som nehrala takú hru ale tak môže to byť zábava.
"Hej chápem" prikývnem hlavou.
"No fajn keď všetci tomu chápeme pome na to" zvolá nadšene Erik. Posadáme si do kruhu. Vedľa mňa si sadne William a Erik. Vidím na Williamovi že sa mu to nepáči ale ja ho upokojím pohľadom. Začneme pri Samovy. Od podá kartu blondínke a tá ju podá Erikovy. A teraz prišiel rad na mňa. Opatrne sa presuniem k Erikovym perám a prisajem si kartu na tie svoje. Keď som si istá že karta drží pomaly sa od neho odtiahnem. A otočím opatrne hlavu k Williamovi. Ten je už pripravený a hneď si odomňa karta zobere. Ja si od úľavy vydýchnem. A takto pokračujeme dokola. Po pár kolách sa to zasa ocitne pri mne. Keď si idem zobrať kartu od Erika. V tom ju Erik pustí.
"Hups. Budeme sa musieť bozkávať" uškrnie sa na mňa. Prekvapene sa pozriem na Williama.
"Tak to nie. Je to moja frajerka a jej sa nedotkneš" povie nahnevane William.
"Je to hra. A tá má nejaké pravidlá. A pravidlá sa majú plniť" žmurkne na mňa Erik.
"Ja ti serem na pravidlá. Nebudeš ju bozkávať a hotovo" s Williamovych oči sršia plamene.
"A čo mi spravíš?" Uškrnie sa a pritiahne si ma k sebe. Ani neviem ako a naše pery sa spoja. Bozkáva má vášnivo. Snažím sa od neho odtrhnúť ale on ma nechce pustiť. Keď v tom ho William odomňa odstrčí. Automaticky sa zaňho skryjem. A hneď na to mu William strelí päsťou rovno do nosa.
"Jebe ti ?" Spýta sa ho prekvapene Erik a chytí sa za nos.
"Ja som to povedal , že sa jej nemáš dotknúť. A to platí pre všetkých. Nikto okrem mňa sa s Nory ani nedotkne" ukáže na všetkých chalanov.
"Rozumeli ste?" Zavrčí. Všetci súhlasné prikývnu.
"Ideme" chytí má za ruku a ťahá ma preč. Ospravedlňujúco za na nich pozriem a idem za Williamom do auta.
"Prečo si ho udrel?" Spýtam sa ho nechápavo.
"Lebo tá nemal bozkávať" odvrkne.
"Uznávam nemal má pobozkať ale zato si ho nemusel udrieť. Je to tvoj kamarát"
"Pravý kamarát by sa neolizoval s mojou frajerkou" chytím ho za ruku ale on si ju odtiahne.
"Pozri sa na mňa " príkážem mu ale on ďalej pozerá pred seba.
"William" poviem hlasnejšie. Chytím mu tvár a otočím mu ju k sebe.
"Je mi ľúto že som sa s ním bozkávala. Ale ja som nechcela ver mi." Ospravedlňujúco sa naňho pozriem.
"Ja viem. Ale sere ma, že sa ťa dotýkal " povie nahnevane.
"Vieš o tom že si strašne sexi keď sa hneváš" usmejem sa naňho.
"Ja som vždy sexi" a zasa je jeho dobrá nálada späť. Pritiahnem sa k nemu a jemne ho pobozkám.
"Ja ťa tak strašne milujem" zašepka mi William a končekom nosa mi prejde po mojom.
"Ja teba ešte viac" usmejem sa a pobozkám ho do jamky ktorá sa mu vytvorila na líci.
"Môže ísť domov pani Blaceová?" Spýta sa ma s úsmevom na tvári.
"Myslím si ,že môžme pán Blace"
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...