34

3.6K 97 0
                                    

"aká je pravdepodobnosť že my dvaja ostaneme spolu?" Nakloním sa nad Williama a pozriem sa mu rovno do očí.
"Prečo sa na to pýtaš?" Nechápavo sa ma spýta .
"Len ma to zaujíma" vysvetlím mu. A prstom mu prejdem po nahej hrudi.
"Podľa mňa čo najdlhšie" chytí má za boky a posadí si ma na seba. Sedím v jeho lone úplne holá.
"A čo ak nie?" Nakloním hlavu na bok a ďalej mu prechádzam rukou po hrudi
"To sa nestane" jemne mi pychne do špičky nosa
"Máš pravdu" nakloním sa jemne ho pobozkám. Lenže Williamovi to nestačí a začne má bozkávať vášnivejsie. Rukami ma chytí za zadok a silno mi ho stlačí na čo zavzdycham. Oplatím mu to zahryznutím do pery. William jemne zavrčí. Iba sa nad ním usmejem a odtiahnem sa od jeho pier.
"Inak rozmýšľala som" začnem opatrne.
"A?" Chytí mi prameň vlasov a obtočí si ho okolo svojho prsta a sústredí sa naňho
"Že keď som ta ja zoznámila zo svojou mamou. Či ma nechceš zoznámiť aj ty s tvojou rodinou" poviem opatrne. William pustí moje vlasy a pozrie sa na mňa.
"To nie je dobrý nápad" nesúhlasné pokrúti hlavou.
"Ale prečo?" Nechápavo sa naňho pozriem.
"Lebo to proste nie je dobrý nápad" odvrkne. Všimnem si že začína mať zlú náladu.
"To nie je vysvetlenie. Veď nič zle sa nestane len spoznám tvoju rodinu" snažím sa ho prehovoriť. Naozaj by ma zaujímalo , že aký sú jeho rodičia.
"Povedal som , že to nie je dobrý nápad" povie podráždené.
"Ale" začnem ale hneď na preruší.
"Žiadne ale Nora. Teraz proste nie" povie nahnevane. A zhodí ma zo seba dole. Postaví sa a nahnevane odpochoduje preč. Ostanem tam ležať a pozerať sa za ním ako odchádza. Nechápem prečo ho to až tak nehnevalo. Veď sa chcem spoznať len z jeho rodičmi. Nič hrozne od neho nechcem. Natiahnem si na seba jeho tričko a nohavičky a idem za ním. Nájdem ho stáť pri kuchynskej linke s kávou v ruke.
"Prepáč" ospravedlním sa mu ruky mu obmotám okolo krku.
"Nemala som ťa do toho nútiť" nakloním sa a pobozkám ho na líce
"Určite ťa s nimi raz zoznámim ale nie teraz. Naozaj sa to nehodí" vysvetli mi.
"Okej je to všetko len na tebe"
"A čo keby sme si teraz zlepšili náladu?" Spýta sa ma a znova sa mu v očiach objavuje iskričky.
"A ako?" Nedočkavo sa ho spýtam.
"Sam mi včera volal, že bude robiť takú menšiu párty kde budeme len my. Tak ma napadlo že či by sme tam neskončili" navrhne William.
"Jasne prečo nie" súhlasím s ním. Odtiahnem sa od neho.
"Kam ideš?" Nechápavo sa ma spýta
"Idem sa pripraviť" vysvetlím mu.
"Už teraz?"
"Hej aby som stíhala. A mal by si ísť aj ty. Či chceš ísť k nemu nahý" ukážem na jeho prirodzenie.
"Vadilo by ti to?" Lišiacky sa na mňa usmeje.
"Mne nie. Ale chalanom určite" uškrniem sa naňho
"Na chalanoch mi nezáleží" žmurkne na mňa.
"Aj tak sa obleč" prikazem mu.
"Máš pravdu. Iba zbytočné budeš vlhká" uškrnie sa na mňa. Ukážem mu prostredník a idem sa pripraviť. Ani nie o päť minút sa ocitnem v kúpeľni. Neviem sa rozhodnúť či si spravím cop alebo si nechám rozpustené vlasy . Nakoniec sa rozhodnem pre rozpustené aspoň sa nemusím snažiť s copikom. Na seba som si obliekla len mikinu a legíny. Ideme len na takú menšiu párty takže sa nemusím nejak veľmi pekne obliekať. Keď som hotová idem za Williamom. Nájdem ho sedieť na gauči a pozerať telku.
Ty ešte nie si?" Spýtam sa ho pozdráždene. Jediné čo na ňom pribudlo sú boxerky.
"Ešte nie" povie akoby nič.
"A kedy sa ráčiš pripraviť?" Prkrížim si ruky cez prsia.
"Teraz " uškrnie sa na mňa a vyskočí z gauča. Prejde okolo mňa a zastane tesne vedľa môjho pleca
"Inak v tých legínach máš skvelý zadok" zašepka mi do ucha a buchne má po ňom. Iba nad ním pokrútim hlavou.
Ani neviem ako a už je pripravený.
"Ideme?" Spýta sa ma čakajúc pri dverách.
"Jasne" poviem šťastne.
"To je moja mikina?" Spýta sa ma prekvapene.
"Hej. Nemám tu žiadne oblečenie tak som si ju od teba požičala" vysvetlím mu a idem do auta.
"No toto už len je" zakričí za mnou. Iba sa nad ním usmejem a počkám ho v aute.
"Môžme?" Spýta sa ma keď nastúpi do auta.
"Ja tu čakám na teba"  William sa chystá niečo povedať ale radšej sa zdrží komentáre. Celú cestu k Samovy sme nepovedali ani slovo. William pustil nahlas hudbu a ja som sledovala okolie za oknom auta. Ani neviem ako a ocitneme sa pred bytom Sama. S Williamom naraz vystúpi čo mi príde strašné zlaté. Je pekné aký sme prepojený. William príde ku mne chytí má za ruku a spoločne prídeme k Samovmu bytu. William zaklope nejaký kód na čo nám otvorí dvere vysmiaty Sam.
"Čaute" povie šťastne. S Williamom si podá ruku a mňa silno obíme.
"Dlho som ťa nevidel" povie pomedzi to ako má obíma.
"Ale tak dávno to nebolo" nesúhlasné pokrútim hlavou.
"No mesiac to je už isto" zhodnotí Sam
"To už?" Poviem prekvapene.
"Viem je to neuveriteľné" povie šťastne. Hneď ako vojdeme do bytu si všimnem menšiu výzdobu. Chalanov nájdeme sedieť v obývačke na gauči . Každý niečo pozerá do mobilu.
"Ahojte" pozdravíme ich s Williamom naraz.
"Čaute" všetci naraz zdvyhnu hlavu od mobilov a pozdravia nás.
"Nora" zvolá nadšene Erik. Postaví sa obíde celý gauč a silno má obíme.
"Ahoj Erik" pozdravím ho s úsmevom na tvári.
"Chýbala si nám" zašepka mi do ucha.
"Aj vy mne"
"A ja čo?" Povie urazene William.
"Ty si nám nechýbal" odsunie ho odomňa a prehodí si ruku cez moje plece.
"Čo piješ?" Spýta sa ma Erik ťahajúc na gauč.
"To čo ty"
"Takže vodku" rozhodne Erik.
"Tak vodku" myknem nad tým plecom. Aj tak mi je jedno čo budem piť. Hlavne nech sa zabavím.
"Počkajte donesiem vodku a všetkým vám nalejem" skríkne Sam. Odíde do kuchyne a o chvíľu sa vráti aj s fľašou vodky v ruke. S úsmevom na tvári každému jednému naleje. Všetci si chytíme poháre do ruky a naraz si štrngneme.
"Na zdravie" zakričíme nahlas. Všetko do do seba hodím na ex.
"Ľudia musím vám niečo povedať"skríkne nahlas Erik.

Fake FamilyWhere stories live. Discover now