Zobudím sa a prvé čo zbadám sú Williamovi oči a jeho krásny úsmev.
"Nepozeraj sa na mňa. Takto skoro ráno vyzerám zle" zakňučím a zakryjem si tvár vankúšom.
"Mne sa páčiš vždy" stiahne mi vankúš z tváre a pobozká ma.
"Ale aj tak sa mi najviac páčiš nahá" uškrnie sa a začne mi bozkávať krk.
"Zasa myslíš na sex?" Zasmejem sa.
"Možno" lišiacky sa na mňa pozrie. Po tele mi prejdú zimomriavky.
"Ach čo s tebou narobím" zasmejem sa a pobozkám ho na líce.
"Mňa napadá zopár veci" prisunie sa ku mne bližšie.
"Naozaj aj mňa" uškrniem sa naňho.
"Som rád , že myslíme na to isté" pobozká ma na prsia.
"Aj ja. Idem papať" odtiahnem sa od neho a cez hlavu si pretiahne jeho tričko.
"Zlato" zakňučí. Usmejem sa naňho a postavím sa.
"Som hladná. A sex sme mali nedávno"
"Ale sex môžme mať aj častejšie" nesúhlasí so mnou.
"Pozdejšie" žmurkne naňho a odídem do kuchyne. Spravím si raňajky a rýchlo ich zjem. Upravené kuchyňu a idem za Anastáziu.
"Ahoj" zdvihnem ju na ruky a nachovám ju. Keď vypije všetko mlieko pohojdam ju ešte na rukách a keď zaspí položím ju do postieľky. Otočím sa a zbadám stáť Williama opretého o zárubňu dverí. Na sebe má len tepláky. Nemôžem pochopiť že sám William Blece je celý môj. Už chápem prečo sa všetky dievčatá z neho roztekajú. To jeho telo. Samý sval. Vyzerá božský.
"Už máš na mňa čas?" Príde ku mne a ruky mi položí na zadok.
"Ešte nie" usmejem sa naňho.
"Ako to?" Spýta sa ma smutne.
"Idem ešte upratovať" pobozkám ho na hruď.
"Upratovanie počká" nosom mi prejde po krku.
"Je tu strašný neporiadok. Poupratujem a potom si môžme dať spoločnú vaňu. Čo povieš?" Navrhnem mu.
"Ok" povie smutne.
"Ale v tej vani sa nemusíme len kúpať" lišiacky sa naňho pozriem. William sa hneď vystrie a v očiach mu začnú svietiť iskričky.
"Tak to sa mi páči" uškrnie sa a pobozká ma na pery. Prisahám že jeho pier by som sa mohla dotýkať vkuse.
"Som rada že sme sa dohodli. Idem upratovať aby som to mala rýchlo za sebou"
"Bez" povie a buchne má po zadku. Iba sa zasmejem a pustím sa do upratovania. Nečakala som že budem upratovať až tak dlho. V byte sme mali neskutočný neporiadok. Všade som poutierala prach, umyla podlahu a dala som aj priať oblečenie. Asi po 2 hodinách som skončila . Vyčerpane si ľahnem na gauč.
"Umriem" nahlas si vzdychnem.
"Neboj. Ja ťa zachránim" príde ku mne William a vezme ma na ruky. Od radosti zvísknem. Odnesie má do kúpeľne kde nás už čaká napustené vaňa s veľa penou. A okolo nej si pozapalovane sviečky.
"To je krásne" poviem šťastne.
"Som rád že sa ti to páči" usmeje sa William a začne sa vyzliekať . Stiahne si tričko a potom aj nohavice s boxerkami. Ocitne sa predomnou úplne nahý. Celého si ho prezriem. A potom sa začnem vyzliekať aj ja. A o chvíľu sme obidvaja nahý. William má zdvihne a spoločne nás položí do vane. Ja si sadnem na jeden kraj a on na druhý. Sedíme oproti seba. A sme celý zakrytí penou.
"Na takýto večer by som si rýchlo zvikol" usmeje sa a chytí mi nohu.
"Nie. Ja som šteklivá" nahlas sa zasmejem. William sa zasmeje tiež a moju nohu si pritiahne bližšie k sebe. A jemne ma pobozká na palec a pokračuje po ďalších prstoch. Prí každom dotyku jeho pier mi po tele prejdú zimomriavky. William si to uvedomuje a preto pokračuje. Postupuje vyššie až sa nakoniec ocitne nado mnou. Usmeje sa a pobozká ma jemne na pery. Najskôr ma bozkáva jemne priam opatrne. Ale neskôr ma začne bozkávať lačno. Ako keby mu chýbali moje pery. Jazykom sa mi do nich dobíja. Až mu to nakoniec povolím. Jemne mi jazykom prejde po zuboch. Nakoniec sa odtiahne a zahryzne mi do pery. Na to iba zakňučím. Potrebujem ho viac chcem ho cítiť v sebe. Rukami ho chytím za chrbát a pritiahne si ho k sebe. William zavzdychá a opäť sa vráti ku mojím perám a začne má vášnivo bozkávať. S úst sa presunie na krk kde mi spraví cucflek. A potom do mňa vnikne. Nahlas zavzdycham. Presne toto som potrebovala. Túžila som ho cítiť v sebe. Na Williamovi tvári si všimnem uspokojenie. Vyzerá že to potreboval rovnako ako ja. Spoločné splynieme v jedno telo až nakoniec spoločné vyvrcholime. William sa unavené zvalí na mňa. Je niečo skvelé vidieť jeho tvár tesne po orgazme. Nikdy som nečakala že ja budem tá s ktorou sa vyspí.
"Bože bola si úžasná" povie šťastne William a pobozká ma na pery.
"Ty si sa tiež dal" uškrniem sa.
"Čo prosím?" Povie prekvapene.
"Bol si skvelý" zasmejem sa.
"Ešte že" vzdychne si a znova má pobozká.
"Nejdeme už von. Začína mi byť zima" navrhnem Williamovi.
"Aj mne" súhlasí so mnou. Vyjdeme vonku z vane a obmotáme si okolo seba uterák.
"Ideme si pozrieť film?" Spýta sa ma.
"Jasne ale dnes vyberám ja"
"Tak to nie" nesúhlasné pokíva hlavou William.
"Ty si vyberal minule" poviem podráždené.
"Lenže nechcem pozerať nejakú romantickú sprostosť" odvrkne.
"Máš smolu lebo ja budem prvá pri počítači" skriknem a rozbehne sa preč.
"Hej to nie je fér" zakričí za mnou William.
"Život nie je fér" zasmejem sa nahlas.
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...