Nohavice mi rýchlo stiahne. Ocitnem sa pred ním iba v spodnom prádle. William jemne zavzdychá. Kľakne si predo mňa. Začne ma bozkávať na členku a postupuje čím ďalej tým vyššie. Jazykom mi prejde po stehne. Od vzrušenia zavzdychám. William si to všimne a uškrnie sa. Pomaly si približuje k tomu miestu. Usmeje sa a jemne ma pobozká na nohavičky. Postaví sa a ja sa naňho prekvapene a zároveň smutne pozriem.
"hádam to nechceš robiť na kuchynskej linke" Zasmeje sa a zdvihne ma do náručia.
"A prečo nie?" spýtam sa ho zmätene.
"Lebo si panna a musí to byť lepšie ako rýchle pretiahnutie na kuchynskej linke. Ale neboj môžme to robiť aj tam. ale pozdejšie" žmurkne na mňa. Ani si nevšimnem ako a sme už v spálni. William ma položí na posteľ a pokračuje tam kde prestal. Rozopne mi podprsenku a odhodí ju na opačný koniec izby. Jazykom mi prejde po bradavke a chvíľu sa mi s nimi hrá.Potom sa mi už konečne presunie medzi nohy. Zahryzne mi do nohavičiek a ústami mi ich stiahne dolu. Iba sa nad tým zasmejem. William sa na domňa nakloní sa a začne si ma obzerať. Cítim sa trápne tak sa jemne začnem červenať.
"Si krásna" Zavzdychá a opäť sa mi začne venovať. Jazykom mi jemne prejde po klitorise. Od vzrušenia hlasne vzdychnem. William si všimne , že sa mi to páči tak zrýchli. Jazykom mi rýchlo prechádza po klitorise a nakoniec pridá do toho aj prsty. Chytím ho za vlasy a jemne ho za ne potiahnem.Na to William zavzdychá.
"Chcem viac" poviem žiadostivo.
"si si istá?" spýta sa ma William iba prikývnem. William sa natiahne bližšie ku mne a jemne ma pobozká zacítim medzi svojimi nohami, že je rovnako vzrušný ako aj ja. Rukou mi rozopnem nohavice a pomocou nôh mu ich stiahnem dolu. William si hneď na to stiahne aj boxerky. Zo šuflíka vyberie kondóm a natiahne si ho. Spýtavým pohľadom sa pozrie na man. JA iba prikývnem a William do mňa vnikne. Hneď na to zavzdychám. William začne jemne do man prirážat. Najskôr to trochu bolí a po chvíli to prejde.
"Si v pohode?" s obavami sa ma spýta.
"áno. Je to skvelé rýchlo odpoviem. William sa usmeje a začne pridávať. Spoločne sa začneme hýbať v rytme. Je to skvele nemyslela som si že to bude až taký skvelý pocit.
"pod o chvíľu budeš" povzbudí ma William a spoločne dosiahneme vrchol. Nahlas zakričím jeho meno. William sa usmeje a a pobozká ma na pery.
"Bola si skvelá" zašepká zvali sa vedľa mňa. Pritiahne si ma k sebe bližšie ja si ľahnem na jeho hruď.
"Bolo to užasne. Ďakujem" usmejem sa naňho.
"nemáš za čo ďakovať. Aj nabudúce" uškrnie sa na mňa.
"Ideme jest?" spýtam sa ho. Celkom mi aj vyhladlo.
"môžme" súhlasí William natiahne si boxerky a odíde do kuchyne. Ja si oblečiem jeho tričko a nohavičky a idem za nim do kuchyne.
"V tom tričku vyzeráš priam úžasne. Normálne lepšie ako ja" usmeje sa na ma William spoza taniera.
"Ja vyzerám vo všetkom lepšie uškrniem sa a spravím mu otočku.
"Prestaň ma vzrušovať. Lebo ta znova pretiahnem" pohrozí mi William.
"kľudne" vyplazím naňho jazyk.
"ako dáma chce" William sa postaví a prehodí si ma cez plece. Začnem mu búchať do chrbta ale on si to ani nevšimne. Zhodí ma na posteľ.
"Ty si to chcela" povie a zvali sa na mňa.
"Ved mne to nevadí uškrniem sa a vyzlečiem mu boxerky.
"Dáma je nedočkavá" zasmeje sa William a začne ma bozkávať. Na takýto život by som si rýchlo zvykla.
YOU ARE READING
Fake Family
Teen Fiction"Ak chceš sex stačí povedať" uškrnie sa. Hneď sa od neho odtiahnem. "Bože ty si prasa" buchnem ho do pleca a odídem. "Ak by si si to rozmyslela stačí povedať" zakričí za mnou. "To sa nestane" odbijem ho. "S tým si nebuď taká istá cica. Keď niečo Wi...