11

6.6K 185 1
                                    

Po týždni sa konečne odhodláme ísť na nákup.Kedže v našej chladničke už nič nie je. William nás neochotne odvezie do obchodu kde znova začína naša typická hádka, že čo kúpime. Keďže William ako vždy myslí len na pivo a ja mu ho nechcem dovoliť.

"William. Alkohol je zakázaný takže prečo ho musíš vždy kupovať?" spýtam sa ho nahnevane a trochu aj zúfalo. Nemám silu sa s ním znova hádať.

"Aj sex je zakázaný a predsa sme ho mali. Takže pivo je už nič" zebere sa pakeľ piva a položí ho do košíka. 

"William" zakňučím.

"Aj ja ťa ľúbim" žmurkne a pobozká ma na líce.

"Kretén" buchnem ho do pleca. On sa len zasmeje a pokračuje v nakupovanií. Do košíka nahádžeme ešte  zopár sprostosí a pobere sa domov. Hneď ako otvorím vchodové dvere počujem ako Anastázia plače.

"Doriti. Ja som ju zabudla nachovať" hodím nákup na zem a bežím do kuchyne rýchlo pripraviť mlieko.

"Ty si ale matka" krúti hlavou William.

"No lebo ty si už len otec. Nemôžem na všetko myslieť len ja" odvrknem a bežím za Anastáziou. Zoberiem ju na ruky a rýchlo ju nachovám. Hneď prestane plakať a začne rýchlo cucať mlieko.Ani neviem ako a Anastázia celé mlieko vypije. Položím ju naspäť do postielky a idem za Williamom.

"Žije?" spýta sa ma William s úškrnom na tvári.

"Hej" zvalím sa vedľa neho na posteľ. Najradšej by som spala ale nemôžem lebo musím navariť obed. 

"Som strašne unavená" vzdychnem si a ešte viac sa rozvalím na gauči.

"Tak si oddýchni a ja spravím obed" povie william.

"Naozaj ?" prekvapene sa naňho pozriem.

"jasné. Niečo dokážem navariť" žmurkne na mňa.

"Ďakujem" pošlem mu vzdušnú pusu a zababúšim sa do deky. William pusu chytí a pritlačí si ju na líce. Pohladká ma po vlasoch a odíde do kuchyne variť. Ja si spokojne ľahnem a poddám sa spánku.


Zobudím sa a zacítim krásnu vôňu s kuchyne. Rýchlo sa postavím a idem sa pozrieť ako sa Williamovi darí. Uvidím ho stáť pri sporáku ako tam niečo mieša. V kuchyni vyzerá strašne sexi. Potichu sa k nemu priblížim zozadu a ruky mi obmotám okolo pása.

"Dobré ránko" 

"Už nie je ráno" opravím ho.

"Tak dobré poobedie" uškrnie sa.

"Dobré. Krásne to vonia"  poviem zasnene. Najradšej by som to hneď zjedla.

Môžem si sadnúť už je to hotové" hneď ako to povie si sadnem ku stolu a čakám. William predo mňa položí tanier. Na ktorom je mäso a zeleninový šalát. Rýchlo sa do toho pustím.

"Mňam je to skvele." pochválim ho" nevedela som , že si taký dobrý kuchár"

"ja som dobrý vo všetkých veciach" žmurkne na mňa.

"O tom nepochybujem" 

"ani by si nemala" uškrnie sa a ďalej sa venujem jedlu. Zjem to extrémny rýchlo také dobré jedlo som už dlho nejedla. Keďže William varil tak ja umývam riad. Rýchlo ho umyjem a idem za Williamom do kúpeľne.

"william??" zakríčím naňho.

"áno?" ozve sa 

"nemôžem ťa oholiť?" opriem sa o zárubňu dverí a zo psími očami sa naňho pozriem.

"Podľa toho, že kde?" pozrie sa na mňa s lišiackym pohľadom.

"Na tvári?" prekrútim očami.

"To mám také veľké chĺpky?" prekvapene sa na mňa pozrie. Ja iba prikývnem. Naozaj mu dosť narástli a je to neprijemne keď ma pobozká. 

"Tak fajn" povolí mi William. Od šťastia vyskočím a pribehnem k nemu. Vždy som si chcela vyskúšať aké to je oholiť chlapa. Vyskočím na umývadlo a Williama si pritiahnem medzi nohy. Teraz sme cca v rovnakej výške. William si položi ruky na moje stehná a nastaví mi tvár. Na bradu a líca mu nanesiem penu na holenie. 

"Si pripravený?" spýtam sa ho.

"Ako nikdy predtým. Len mi prosím neznič tvár." poviem so strachom v očiach. Zoberem do ruky žiletku a pomaly mu ňou prejdem po líci.

"Si ok?" pozriem sa mu rovno so očí.

"Jasné . Ide ti to skvele" povzbudí ma william. Tak sa radosťou pokračujem ďalej.

"Hotovo" spravím posledný ťah. Tvár mu utriem uterákom a nanesiem mu krém po holení.

"Vyzeráš skvele" pochválim ho.

"Ja vždy" uškrnie sa a pobozká ma.

"Ešte , že máš také nízke ego" prekrútim očami.

"To najnižšie" usmeje sa na mňa. Bože či ja milujem keď sa na mňa usmieva tým svojím krásny úsmevom. 



Fake FamilyWhere stories live. Discover now