35

3.5K 110 1
                                    

Všetci napäto čakáme čo povie. Dá sa povedať že nikto ani nedýcha.
"Táto vodka je najlepšia ktorú som kedy pil" povie s úsmevom na tvári a nápoje sa rovno z fľaše.
"To je všetko?" Spýta sa ho nechápavo William.
"Hej" povie akoby nič Erik.
"Ty si idiot" zasmeje sa nad ním Sam.
"Aký máte problém?" Povie nechápavo Erik.
"Čakali sme že chceš povedať niečo dôležitejšie a nie taký kokotinu" vysvetli mi William.
"To nie je kokotina. To je veľmi podstatná vec" povie hrdo Erik.
"Jasne kamoš" pobúcha ho po pleci Noah.
"Vy to neviete pochopiť" pokrúti nad nami hlavou.
"Hej my" povie ironicky Sam.
"Poďme si zahrať just šance" navrhne s úsmevom na tvári Noah.
"To je skvelý nápad" poviem šťastne.
"Just dance?" Spýta sa nechápavo William.
"To je to o tom tancovaní" vysvetli mi Erik.
"Ja viem čo je to . Ale naozaj chcete hrať práve to?"
"A prečo nie?" Spýtam sa ho.
"Lebo to je chujovina" odvrkne William.
"Nie je to chujovina. Je to skvelé pod tancovať a uvidíš" chytím ho za ruku a potiahnem ho pred telku. S chalanmi odsunieme stôl aby sme mali dosť miesta na tancovanie.
"Na čo chcete tancovať?"spýta sa nás Sam.
"Daj pieseň Everybody" rozhodnem za všetkých. Noah pustí tú pesničku. Každý si vyberieme jednu postavu a začneme tancovať. Je to strašná zábava. Chalani sa snažia ale vôbec im to nejde.
"Uhni kokot" skríkne Erik po Noahovy.
"Ty zavadziaš mne" odstrčí ho Noah.
"Tak to ťažko" nesúhlasí s ním Erik. Iba sa nad nimi zasmejem a venujem sa svojmu tancovanie. Na konci pesničky zistím že som to vyhrala.
"Ja som vyhrala" skriknem natešene a začnem tancovať víťazný tanec.
"To sa nehrá" povie urazene Erik.
"A prečo by sa nemalo?" Nechápavo sa ho spýtam.
"Lebo ja som bol lepší ale tento kokot mi zavadzal" ukáže na Noaha.
"Ty si zavadzal mne" nesúhlasí s ním Noah.
"To asi ťažko. Kebyže tam nie sú určite vyhrám"
"Ty?" Spýta sa ho prekvapene" možno tak vo sne" zasmeje sa nahlas Noah.
"Ďalšie kolo vyhrám ja " povie rozhodne Erik. Pustíme sa do ďalšieho kola. A naozaj výhra Erik.
"Čo som vravel" povie pyšne.
"Mal si len šťastie" pokruti nad ním hlavou Noah.
"Ja som skvelý a ty sa s tým musíš zmieriť" povie pyšne Erik a uškrnie sa na Noaha.
"Ideme ďalej" rozkaze Noah. Tancujeme ešte zopár kôl a väčšinu výhra Erik. Musím uznať že je naozaj dobrý tanečník. Počas hrania sme pili aj našu slávnu vodku. A tak trochu začínam cítiť že som chytená.
"Poďme si zaspievať karaoke" zakričím nahlas.
"Súhlasím" povie šťastne Sam. Zapne YouTube a pustí tam nejakú pieseň. Spoločne začneme spievať text piesne. Kričíms na cely byť. Chalani sa k nám pridali a začali spievat s nami.
"Baby, baby, baby oh
Like baby, baby, baby, no
Like baby, baby, baby, oh
I thought you'd always be mine, mine"
Ani neviem ako sme sa dostali k piesni baby od Justina Bibiera. Jediné čo viem že ju všetci nahlas spievame a pri tom sa smejeme. Takéto chvíle sú tie najlepšie. Keď ste v okoli svojich priateľov ktorých máte radi. A tak si spoločne spievame. Až kým nás nevyruší silné búchanie na dvere
"Idem tam" povie pripito Sam a postaví sa z gauča. Smeruje rovno k vchodovým dverám.
"Dobrý deň deje sa niečo?" Spýta sa Sam. Všetci stíchneme aby sme počuli čo sa deje.
"Susedia sa sťažujú že rušíte nočný kľud. Takže to tu rozpustite" povie nahnevane policajt.
"Jasne. Hneď to rozpustíme" povie Sam.
"Teraz to bude len z napomenutím. Ale ak sa budú ešte sťažovať dostanete pokutu" pohrozí mu policajt
"Dobre rozumel som" prikývne Sam.
"Dovidenia" rozlúči sa s policajtmi a príde k nám.
"Fajn ľudia končíme" povie rozhodne.
"Ale noo" povie smutne Erik.
"Smola. Idete domov "
"My aj tak musíme ísť" povie za nás William.
"Máš pravdu. Mama bude robiť stresy" súhlasím s Williamom. Pomôže mi postaviť sa. Mám taký pocit že som to trošku prehnala s alkoholom.
"Majte sa" rozlúčime sa s chalanmi a ideme do auta. William mi pomôže nastúpiť a odvezie ma domov.
"Prehnala si to s tým alkoholom" povie jemne nahnevane William. Keď ma viedol k dverám.
"Ale iba trošičku" zasmejem sa nad sebou.
"Jasne trošku" povie ironicky.
"Buď tichšie" napomeniem ho. A pri tom sa podknen o kameň.
"Ty tu robíš randál" pokrúti nadomnou hlavou a zachytí ma.
"Ššš" položím si prst na ústa. Chytím kľúče a pokúsim sa ich strčiť do zámky. A v tom sa dvere otvoria.
"Pozri aká som kúzelná" usmejem sa na Williama.
"Nora" William očami ukáže na dvere. Pozriem sa do dverí a uvidím v nich stáť moju mamu
"Ty si pila?" Spýta sa ma nahnevane.
"Nie" zaklamem jej a jemne mnou mykne.
"Neklam mi" skríkne po mne.
"Tak iba trošku. A nekrič lebo ma z teba boli hlava" chytím sa rukami za hlavu.
"Nepraj si. Zajtra ráno si to vybavíme" pohrozí mi.
"Sľubujem" prekrížim si prsty. A nahlas sa zasmejem. Asi som to spravila zle.
"Odvediem ju do postele" usmeje sa na moju mamu William a pomôže mi do postele. Odnesie na do izby a posadí má na posteľ.
"Kde nás pyžamo?"spýta sa ma.
"Tam" ukážem prstom na stôl. Chytí ho do ruky a začne má prezliekať.
"Ooo William" zasmejem sa a poškrabem ho po ruke.
"Prestaň si opitá" napomeniem ma William.
"A ty si triezvy. No a čo?" Zasmejem sa.
"Ľahni si a spí" rozkaze mi
"Niekto tu je prísny" nahlas sa nad ním rozosmejem.
"Dobrú noc" zakryje ma paplónom a dá mi pusu na čelo.
"Ostaň" chytím ho za ruku a potiahnem do postele.
"To nie je dobrý nápad" nesúhlasné pokýva hlavou.
"Poď sem" stiahnem ho na seba a silno ho obímem.
"Nora"
"Aj ja ťa ľúbim"

Ozývam sa vám zase po dlhšom čase. Chcela by som sa vám strašne poďakovať za to koľko vás to číta . Máme skoro už tisíc čítaní. Strašne van ďakujem za každý jeden votes aj za všetko. Ste skvelý 😘...som rada že sa vám príbeh páči. A dúfam že máte aj vy rovnako radi Williama a Noru a dúfam že sa tešíte čo ich čaká ďalej. Nebojte sa je toho ešte veľa. Mám vás všetkých rada ♥️

     -sladkych16

Fake FamilyWhere stories live. Discover now