EMMA
Noah mellkasának döntve néztem előre a semmibe miközben közösen hallgattunk zenét.
Nagyon izgulok Jessica miatt, de nem csak én, hanem mindenki. Érzem Noah-n, hogy nagyon feszült. A kicsik (Lizzy, James és John) jobban viselik, mert könnyen el lehet terelni a gondolataikat.
Körbe néztem a teremben és megláttam, hogy velünk szemben James, Samantha és Reece néznek valamit a telefonjukon. Nagyon jó volt így látni őket, nagyon összeillettek. Balra fordulva megláttam, ahogy Lizzy és John az iPad-ez nyomogatják és próbálnak filmet nézni. Nem messze tőlünk Ethan és Jess szülei beszélgettek.
- Noah? - néztem fel rá.
- Igen - tűrt a fülem mögé egy tincset - Mi a baj?
- Semmi, csak rossz érzésem van - feleltem halkan.
- Minden rendben lesz - mondta és szorosabban magához ölelt.
NOAH
Nem mondanám hazugságnak, amit Emma-nak mondtam, mert nem hazudtam, csak láttam rajta, hogy nagyon nincs jól. Bevallom én sem vagyok fényesen. Bár Jessica-val döcögősen indult a megismerkedésünk mostanra úgy érzem, hogy meg kell őt is védenem. Mikor apám meghalt rám hárult a férfi szerepe a családban. Gyorsan kellett felnőnöm és megtanulnom, hogy hogyan kell 3 gyerekkel elbírni és egy vad tinivel. Nem volt egyszerű, de minden perc megérte. Tudom, hogy ha most nem Jessica, hanem Ethan lenne bent, akkor én teljesen kiakadtam volna. Nem mondom, hogy most nyugodt vagyok, de tudom, hogy Jessica erős és, ha kitartunk mellette, akkor minden rendbe fog jönni.
- Srácok! - szóltam oda John-nak és Lizzy-ne - Gyertek ide és nézzünk együtt valamit. Mit szóltok?
- Rendben - pattantak fel mindketten.
Lizzy Emma oldalára ment, John pedig hozzám. Középre tettem a gépet és kerestem egy jó filmet. Mivel nagyon régen néztem mesét nem tudtam, hogy melyik a jó, viszont hallottam, hogy Etna szerint Jessica nagyon szereti a Fel! című filmet, így elindítottam azt.
- Ez jooo - csúszott Lizzy Emma ölébe.
- Ezt még nem láttam - bújt közelebb hozzám John.
- Akkor tökéletes film lesz ez - mosolygott rám Emma, majd fél kézzel körbe fonta a derekamat és a fejét ráhajtotta a mellkasomra.
YOU ARE READING
Soha ne engedj el
RomanceSziasztok, Jessica vagyok, 17 éves és rákos. Tudom elég durván hangzik, de igaz. Az élet nem kegyelmes mindenkivel, vannak akikkel keményebben bánik. ... ... láttam ahogyan egy talán velem egy korú fiút tolnak be, rettenetesen nézett ki... Lehetnek...