1. Баща ми е мафиот?

5.4K 154 33
                                    

6 месеца по-рано

Събудих се в 6:30, както всяка сутрин. Отидох до банята и си измих зъбите, след това застанах пред гардероба и се чудех какво да облека. Избрах черни дънки и бяла тениска. Облякох се и отидох пред огледалото. Взех гримовете си и си сложих спирала, очна линия, руж и гланц. Прибрах гримовете и взех чантата си за училище.

Слязох долу и отидох в кухнята. Заварих татко да пие кафе и го поздравих. Взех една ябълка и отхапах от нея.

-Имаш ли някакви планове след училище?-попита ме татко като разгърна вестника.

-Мисля, че не.-отговорих.-Защо?

-Защото трябва да поговорим.-каза той и отпи от кафето си.

-Нещо случило ли се е?-попитах объркано.

-Ще разбереш, след като се върнеш от училище.-отговори той и аз кимнах.

-Добре, аз ще тръгвам, ще се видим после.-казах и го целунах по бузата.

Излязох от къщата и се качих в колата си. Запалих и двигателят изръмжа. Обожавам колите, най-вече Мерцедес. И не случайно татко ми купи Мерцедес. Потеглих към училище и пуснах радиото.

Паркирах колата си на паркинга и слязох от нея. Насочих се към входа и както всяка сутрин най-добрият ми приятел Райън ме чакаше. Влязохме в сградата и се насочихме към първия ни час, а именно история. Мразя история.

Часовете свършиха и най-накрая бях свободна. Нямах търпение да избие последният звънец, защото ако стоях още час на това място щях да убия някой. Не се разбирах добре със съучениците си, дори с учителите. Бях нещо като аутсайдер. Единствено Райън ме разбираше и подкрепяше.

Излязохме на двора и отидохме на паркинга. Облегнах се на колата си и Райън извади една цигара. Бутна кутийката към мен, но аз поклатих отрицателно глава.

-Искаш ли да отидем някъде? Може да се помотаем из мола или да седнем в някой бар?-предложи Райън, но аз отново поклатих глава.

-Няма да мога. Баща ми иска да говорим за нещо.-обясних.

-За какво?-попита и издиша дима от цигарата си.

-И аз не знам, не ми каза. Както и да е аз ще тръгвам. Искаш ли превоз?-попитах.

-Не, ще отида да видя какво прави Камерън.-отговори и аз кимнах. Качих се в колата и потеглих.

Спрях пред къщата и слязох от колата си. Заключих я и се насочих към входната врата. Отключих я и влязох вътре. Татко беше в хола и говореше с някой по телефона. Изглежда обсъждаха нещо много важно. Когато ме видя затвори телефона и ми се усмихна.

-Как мина деня ти?-попита той и седна на дивана.

-Можеше да бъде и по-зле.-отговорих и се настаних до него.

-Защо?

-Всички в училище ме изнервят и ми иде да ги убия.-обясних му и той се засмя.

-Точно за това исках да говорим.-каза и аз го погледнах неразбиращо.-Виж, скъпа, аз не работя като адвокат или нещо друго. Имам таен бизнес.-обясни той и аз продължавах да не разбирам нищо.

-Какъв таен бизнес?-попитах объркано.

-Миличка, баща ти е най-големия мафиот в Ню Йорк.-отговори той и аз разширих очи.

-Какво?-попитах невярващо.

-Ами водя мафията, знаеш сключвам сделки и който не ги спазва... гърми.-каза той и аз го погледнах изплашено.-Нужна си ми, Ванеса. Не случайно ходеше толкова години на кик бокс и уроци по самозащита и стрелба.

-Н-но...аз... с какво ще ти бъда полезна?-попитах.

-С всичко, скъпа! Още утре ще те запозная с най-близките ми съучастници и дясната ми ръка. Ванеса, това трябва да си остане между нас, защото ако някой научи...всички горим. Буквално.-обясни той и аз кимнах.-Не искам да се плашиш, ще се справиш с това. Вярвам в теб.

-Няма да те предам, обещавам.-уверих го и той се усмихна леко.

-Знам това и точно за това ти се доверявам.-каза и ме целуна по челото.-Имам работа, ти си почини и се подготви за утре. Няма да ходиш на училище.-каза и аз кимнах. Изправи се от дивана и излезе от къщата. Какво по дяволите ще се случи от тук нататък? Баща ми е мафиот и аз също ще участвам в това. Господи...

He is the devil Where stories live. Discover now