-Ванеса? Чакам обяснение!-каза Райън изнервено и аз въздъхнах.
-Знам, Райън! Просто...не знам от къде да започна!-обясних му.
-Започни от началото! Кога започна всичко?-попита той.
-Преди три месеца! Една сутрин... татко ми каза, че иска да поговорим след училище! Даже ти тогава искаше да излезем, но аз ти отказах.-погледнах го и той кимна.
-Да, спомням си!
-Та...когато се прибрах го видях да говори по телефона. След това седнах при него на дивана и... той ми каза, че се занимава с незаконни неща. Отначало не го разбирах какво иска да ми каже, но после разбрах.-направих кратка пауза.-Райън, баща ми е мафиот! И аз участвам в това! Не само аз, тези хора, които видя също участват. Те са най-близките на баща ми.-обясних и го погледнах за малко. Изглеждаше замислен.
-Значи...сте мафиоти?-попита и аз кимнах като насочих поглед към пътя.-Еха... ето защо толкова често отсъстваш от училище.
-Мда...-измрънках.
-А кои бяха тези, които ме отвлякоха?-попита объркано.
-Това са друга мафия. Наши врагове.
-Врагове? Мафиотите имат ли врагове?
-Да, в момента един вид воюваме с тях.-обясних и той изглеждаше изненадан.
-Братовчед ти също участва? И не работиш в цветарски магазин? От къде взе букета тогава?-задаваше въпроси, а аз не знаех на кой по напред да отговоря.
-Не, не работя в цветарски магазин и взех букета от друг цветарски магазин. Не съм го направила сама.-отговорих.
-Наистина се изненадах, когато видях колко хубав беше букета.-засмя се той.
-Сърдиш ли се?-попитах го и той замълча.
-Не... просто ми е малко странно. Трябва да свикна с мисълта, че си мафиотка!-отговори и аз се засмях леко.-Ще ме заведеш ли някой ден там, където провеждате срещите си? Много искам да видя какво правите.-попита развълнувано.
-Мм... не знам... Може-измърморих и той се зарадва. Отделих поглед от пътя и го погледнах сериозно.-Райън, обещай ми, че няма да казваш на никого за това!
-Разбира се, че няма да кажа! Ти си ми сестра, няма да те предам!-увери ме той и аз се усмихнах. С какво заслужих приятел като него? Не знам какво ще правя ако го изгубя! Няма да позволя да му се случи нищо!
YOU ARE READING
He is the devil
FanfictionКой е Джак Гилински ли? Най-лошото и най-хубавото нещо, което ми се е случвало. Той е самото зло, но може да бъде и милостив, ако се държиш добре. Същински дявол слязъл от рая, за да превземе сърцето ми. Този човек промени живота ми изцяло.