84. Сбогом, Джак!

2.2K 100 50
                                    

-И какъв е планът?-попита Тейлър и всички гледаха към мен.

-Отиваме там и ги убиваме! Всички!-отговорих категорично.

-Твърде рисковано е, трябва да го обмислим по-добре.-отвърна Гилински, а аз го изгледах лошо.

-Не ми пука, че е рисковано! Искам да се отърва от тази жена веднъж завинаги! Съсипва животите на всички, не искате ли да си отмъстите?-попитах и ги погледнах.

-Аз исках да я убием още от самото начало!-обади се Бруклин.

-Остави това на мен.

-Ще убиеш майка си?-попита объркано Ливай.

-Тя не ми е майка. Никога не е била.-отговорих.

-Не е толкова лесно!-въздъхна Гилински и аз го погледнах.

-Кой е казвал, че ще бъде лесно? Бруклин, искам да подготвиш бомбите. Ще им хвърлим зашеметяваща граната и след това ги нападаме. Ливай, Елизабет и Джонсън се заемат с Шон и Скот. Ноа, Теса и Тейлър ще се справят с останалите, а аз Гилински и Бруклин ще посетим майка ми.-обясних и се усмихнах злобно. Всичките ни проблеми ще приключат тази вечер.

-Добре и кога ще го направим?-попита Елизабет, като скръсти ръце пред гърдите си.

-След два часа тръгваме. Трябва да подготвим и колите. Гилински и Тейлър ще ми помогнат с бронирането.-наредих и те кимнаха.

-Можеш да бронираш коли?-повдигна вежди Бруклин.

-Разбирам от коли, колкото ти от бомби.-отвърнах.-Подготвила съм и специална екипировка, която ще намерите в склада.

***

Подготвихме колите и облякохме специалната екипировка. Взехме оръжия и всички се качихме по колите. С Гилински бяхме в една кола и потеглихме. Останалите тръгнаха след нас и припомняхме плана.

-Сигурни ли сте, че ще проработи?-попита Джонсън.

-Разбира се, че ще проработи, пепеляшчо! Колко пъти сме се справяли с тези идиоти?-отвърна Бруклин.

-Господ да ни е на помощ.-помоли се той и Бруклин започна да се смее.

-Не се моли на Господ, той няма да ни помогне. Всички тук сме грешници и ще отидем в Ада. Помоли се на Луцифер, той е човека.-каза тя и аз извъртях очи.

-Спрете с глупостите! Ще се справим, няма да позволя да изгубим. Искаше битка, получава я!-обадих се и аз.

He is the devil Where stories live. Discover now