-Камерън те е поканил на среща? Отново?-попита Райън, а аз въздъхнах.
-Да.-отговорих и отключих колата си.
-И ти прие ли?-попита отново като се качи в колата. Аз заех шофьорското място и запалих.
-Мхм.-измрънках и чух тежка въздишка.
-Защо го правиш? Ако искаш да дразниш Джак...
-Защо си мислиш, че искам да дразня този идиот?-попитах изнервено.-Той показа, че изобщо не му е пукало за мен. Направил го е само заради да се сближи още повече с баща ми. Тейлър и Елизабет ми разказаха всичко. Той дори не е тук, за да ме пази, а да получи диплома. Преди е напуснал училище и не е завършил.-обясних и погледнах към Райън.
-Виждам, че си наранена, но Камерън не е начинът да се почувстваш по-добре.-отвърна той и аз извъртях очи.-Знаеш, че Камерън не е сериозен във връзките.
-Кой е казвал, че ще се обвързвам с него?-попитах без да отделям поглед от пътя.
-Ами...ще излизаш на среща с него?-каза очевидно.
-Е, и? Райън, казах си, че повече няма да се доверявам толкова лесно. Вече няма да съм старата Ванеса, която е наивна и глупава. До теб стои нова Ванеса! По-твърда, по-лоша, по-смела, по-борбена и по-умна. Няма да ми пука за никого и ще се забавлявам.-обясних.
-Добре, прави каквото искаш, но искам да знаеш, че дори и да станеш ужасна кучка, аз пак ще съм до теб и ще те подкрепям.-отвърна той и усетих погледа му върху себе си.
-Знам, Райън! Ти си единственият, който показа, че наистина му пука за мен и мога да му имам доверие.-погледнах го и му се усмихнах.
-Какво стана с майка ти?-попита след кратка пауза.
-За сега нищо. Не се е появявала в последните седмици, но нямам добро предчувствие. Не ми се вярва да се е отказала. Замисля нещо много лошо и аз съм готова да се изправя срещу това.-отговорих.-Какво стана с търсенето на биологичните ти родители?
-Все още търся, но мисля, че съм доста близо до това да разбера кои са. Говорих и с приемното семейство за това и те казаха, че нямат проблем с това. Ще ми помогнат с каквото могат.-обясни той.
Останалата част от пътя премина в разговори за училище. С какво ще сме облечени на бала, кой ще ни е партньор, какво планираме за вбъдеще и такива неща.
YOU ARE READING
He is the devil
FanfictionКой е Джак Гилински ли? Най-лошото и най-хубавото нещо, което ми се е случвало. Той е самото зло, но може да бъде и милостив, ако се държиш добре. Същински дявол слязъл от рая, за да превземе сърцето ми. Този човек промени живота ми изцяло.