30. Беше забавно, Тейлър!

3K 116 37
                                    

Гледна точка на Тейлър

Наблюдавах Елизабет как танцува на дансинга. Как може това момиче да ми е превзело толкова много ума? Трябва да я накарам да ме хареса. Мен всички ме харесват, трябва и тя да ме хареса!

Изправих се от мястото си и започнах да вървя към дансинга. Тъкмо щях да стигна до Елизабет, но Джак ме спря.

-Виждал ли си Ванеса?-попита той, като се оглеждаше.

-Мисля, че излезе навън.-отговорих и той кимна. Тръгна на някъде, а аз отидох при Елизабет. Тя продължаваше да танцува и държеше чаша с някакъв алкохол в ръката си.-Забавляваш ли се?-попитах я, а тя отпи от чашата си.

-Не си ли личи?-отвърна и се засмя. Пияна е!

-Колко чаши изпи?-попитах отново и тя ме погледна.

-Тейлър, ако се опитваш да ме сваляш по-добре спри! Не ти се получава!-каза тя и аз я погледнах объркано.

-Но аз още нищо не съм казал! Просто ти зададох два въпроса.-отвърнах и тя се доближи до мен. Доста близо.

-Спри да задаваш въпроси и действай!-каза в ухото ми и ме погледна с кафявите си очи. Тези очи, които ме омагьосват. Без да се замисля разбих устни с нейните. Тя се засмя леко, но отвърна на целувката ми. Зарови пръсти в косата ми, като я дръпна леко.

Тя прекъсна целувката и ми се усмихна. Прехапа долната си устна и хвана ръката ми. Дръпна ме нанякъде и след малко се намирахме в талетните. Заключи вратата и отново ме целуна. Мамка му, харесвам пияната Елизабет! Започнах да поставям целувки по врата ѝ, като засмуквах леко кожата ѝ.

-Елизабет, знаеш ли, че ме подлудяваш?-попитах.

-Шш, не разваляй момента с тъпите си въпроси!-изшътка тя. Дори и пияна пак се заяжда с мен, но не ми пука.

Повдигнах я леко и я поставих да седне на мивката. Погалих рамото ѝ и леко свалих презрамката на роклята ѝ.

-Айде, още едни разгонени!-чух гласа на Бруклин и се отдръпнах от Елизабет. Погледнах към Бруклин и я видях да стои със скръстени ръце.-Ако не си намерите стая, ще ми дадете ли да снимам?

-Бруклин!-извиках и тя започна да де смее.-Чакай, ти как влезе? Елизабет заключи вратата.

-Мога да разбирам ключалки, къдравелко! Също така и да провалям моментите на хората, които си мислят, че тоалетната е публичен дом!-отвърна тя и Елизабет се засмя. Погледнах я и тя слезе от мивката.

He is the devil Where stories live. Discover now