19. Играта едва сега започва

3.1K 119 13
                                    

Алармата ми звънна и измрънках недоволно. Протегнах мързеливо ръка и я спрях. Изправих се и се прозрях. Мразя да ставам рано. Много мразя. Само още няколко месеца, ще издържа... надявам се!

Станах от леглото и отидох в банята. Направих сутрешната си рутина и отново се върнах в стаята си. Застанах пред гардероба и си приготвих дрехи. Облякох тъмносини дънки, сива тениска и коженото си яке. Напръсках се с парфюм и обух кецовете си. Взех раницата си и излязох от стаята. Слязох долу и излязох от къщата. Качих се в колата си и потеглих към затвора наречен училище.

Паркирах колата си на паркинга и слязох. Заключих я и се запътих към двора на училището. Видях Райън да се подпира на стената и да пуши цигара.

-От сутринта искаш да се напушиш.-повдигнах вежда и той ме погледна.

-Все някак трябва да издържа тъпите часове.-извъртя очи той и аз се засмях.

-Поне пушиш ли качествена трева?-попитах и той повдигна рамене.

-Искаш ли да пробваш?

-Не, знаеш, че не съм по тези неща.-поклатих глава и той кимна. Загаси цигарата си и влязохме в училището. Оставихме нещата си в шкафчетата и взехме учебниците си. Запътихме се в стаята по история и заехме местата си. Сигурно ще връща контролните от предния път и ще имам 2. Ужас!

Часът започна и госпожата влезе. Всички я поздравихме и тя седна на бюрото. Извади някаква синя папка и май вътре бяха контролните.

-Така ученици, проверих ви контролните и искам да ви кажа, че съм много разочарована от някои от вас.-каза госпожата. Взе листовете и започна да ги раздава. Умирах от нерви, няма ли вече да ми даде шибаното контролно. Май трябваше да си дръпна от цигарата на Райън. Госпожата застана до мен и аз я погледнах.

-Кларк, очаквах повече!-каза троснато и ми подаде листа. Взех го и погледнах оценката. Имах 3-. Мамка му, татко ще ме убие! Изпуфтях недоволно и Райън се обърна към мен.

-Колко?-попита той.

-3 минус. Ти?

-5.-отговори той и аз кимнах.

Останалите часове минаха скучно и нищо интересно не се случи. Излязохме от сградата и се насочихме към паркинга. Видях Джак да се подпира на колата ми и забързах крачка.

-Какво правиш тук?-попитах го.

-Дойдох да те взема.-отговори.

He is the devil Where stories live. Discover now