63. Никога!

2.4K 117 42
                                    

Гледна точка на Елизабет

Реших да отида до мола и да разгледам за някакъв подарък на Ванеса. Извиках и Теса с мен, за да се разсее малко. Не разбрах много добре защо скъса с Ноа така вчера, но няма да я разпитвам. Изглеждаше тъжна, но и в същото време силна. Не искаше да се предава и да се съсипва за момче.

Влязохме в магазин за бижута. Не знам дали Ванеса харесва такива неща, но и мен не ме бива да мисля подаръци за някого. Може да ѝ взема някоя гривна или пък обеци? Докато разглеждах гривните на витрината усетих Теса да ме побутва.

-Елизабет, това там не е ли Брайс?-попита тя и аз се обърнах. Видях гаджето си да се прегръща с друго момиче. Той каза нещо на продавачката и тя му подаде някакво колие. След малко момичето до него отдръпна косата си и той ѝ сложи колието. Нещото, което преля чашата беше целувката им. Веднага отидох при тях и бутнах Брайс.

-Какво по дяволите, Брайс?-извиках и той ме погледна.

-Бети?-каза тихо и аз го ударих.

-Изобщо не ме бетосвай, идиот такъв! Как можа? Заедно сме от година и ти ми изневеряваш? Колко време продължава това?-попитах като го гледах с насълзени очи.

-От...месец и половина.-отговори тихо и дъхът ми спря. Месец и половина ме е лъгал?

-Месец и половина си бил и с двете ни? Какво, аз не ти ли стигам, че си намираш друга?-попитах като ръкомахах.

-Ти постоянно си заета и нямаш време за мен! Не ми обръщаш достатъчно внимание, а и да не говорим за този Тейлър. Очевидно не си му безразлична, както и той на теб! Не виждам проблем в това, Елизабет. Рано или късно щяхме да се разделим и двамата го знаем.-каза той и аз вдигнах ръката си, за да го ударя, но се спрях. Прехапах устни и излязох от магазина.

Гледна точка на Ванеса

Приготвях се за партито и Райън беше вкъщи, за да ми помогне. Не съм малко дете, мога и сама да се обличам, но господин "моден дизайнер" не мисли така.

-Ето облечи тази рокля!-каза и ми подаде къса, прилепнала рокля в телесен цвят. Направих погнусена гримаса и поклатих глава.

-Предпочитам дънки!-отвърнах.

-Да съм те питал?-повдигна вежди и аз въздъхнах.

-Поне може ли роклята да е някакъв друг цвят? Например черно?-предложих и той поклати глава.

He is the devil Donde viven las historias. Descúbrelo ahora