2- D&D İlk Görüş

5.5K 313 9
                                    

...

(...6 AY ÖNCE...)

Akşam için şarap ve abur cubur alışverişimi yapmış kasa da sıramı bekliyordum ki yan kasadan sesler gelmeye başladı. Adamın biri -ki ona adam denmez hanzonun tekiydi- kadının birisine bağırıyordu "sen bana nasıl sormazsın, benim hakkıma giremezsin" diye. Kadın da "bunu sen kendine hak görüyorsan insan değilsin" diye çıkışıyordu. Sesler gittikçe yükseldi, adamın tehditkâr konuşmalarına karşın, kadın duruşundan asla taviz vermedi. Hoşuma gitmişti bu 'senden korkmuyorum' edaları. Kasiyerler dahil hepimiz durmuş onları izliyorduk, kimse ne olduğunu anlamamıştı. Adam sövmeye başlayınca durumun ciddiyeti arttı tabi. Kadın da papuç bırakmıyordu ama helal olsun valla. Laflarıyla dövmekten beter ediyordu. Hımm en sevdiğim! Zeki insanı bu şekilde kolaylıkla anlarsınız, şiddete başvurmadan eşşekten düşmüşe çevirir insanı laflarıyla. Olay o kadar hızlı hararetlendi ki adamın kelime haznesi yetmeyince tam elini vurmak için kaldırmışken tamamen refleks olarak elimdeki çikolata kavanozunu adama fırlattım. Nişancılığım da bayağı iyiymiş haa, o an anladım bunu. Aferin bana bee... 'Daha sonra geliştirmeliyim bu özelliğimi' diye düşündüm. Bir anda "napıyosun densiizz" diye bağırmamla susmam bir oldu. Adamın eline çarpan kavonoz yerde parçalanırken, adam canını yakan şeyin ne olduğunu anlamaya çalıştı. Keşke kafasına gelseydi. Gerçi kafasına gelse de kesin bir şey olmazdı. Böylelerinin kafası kalın olur çünkü içi boş olsa da. O an benim gibi tahammülü kalmamış bir kaç delikanlı da sanki bi kıvılcım bekliyormuş gibi benim hemen ardımdan daha fazla seyirci kalamayıp sağ olsunlar silkelediler adamı biraz. Aferin çocuklar, işte böyle! Kadınları ezemeyeceklerini böyle böyle öğreteceğiz bunun gibi hanzolara.

Adam çocuklardan kurtulup kaçınca olay sakinleşti biraz. İzleyiciler dağılmaya, kasalar çalışmaya başladı tabi haliyle. Meraklı teyzelerimizden birisi sağ olsun hemen noldu diye kadını darlamaya başladı. Kulak kabarttım hemen. Meğer yaşlı bi adamın elinde sadece ekmek varmış, kadın da "amca sen geç" demiş önden almış adamı sıra beklemesin diye. Bu hanzo da tam arkasında sıra bekliyormuş kadının, "benim acelem var, sen bana sormadan nasıl yer verirsin" diye söylenmeye başlamış. Bütün olay burdan çıkmış yani.

Ne olduğunu da öğrenmiştim ama ayrılamıyordum marketten. Marketten mi? Kimi kandırıyorum be? Resmen kadının yanından ayrılmak istemedim işte. Hadi adam tekrar gelir de bu kez gerçekten saldırırsa n'olcak? Bahaneye bak bahaneye. Hadi ordan! Gitsem mi yanına yaa? Gitme Deniz! İyi işte kadın, bak bir şeyi yok. Hadi dön arkanı yürü yoluna. Gitme! Gitmeee...

Gittim!

...
...



Derin Düşünce / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin