...
Selaaamm :)
🖤🖤🖤
__________
...
...Geç saatlerde Sena ve Gökmen'i uğurladık. Kendimizi bir kamyon eşya taşımış da yorulmuşuz gibi bıraktık koltuğa ikimiz de. Beyin yorgunluğu, beden yorgunluğundan daha çok hırpalıyor insanı gerçekten.
Derin'e baktığımda eliyle ensesini tutup başını sağa sola oynattığını gördüm. ~Ooyy ooy oy kıyamaaamm... Benim güzel sevgilim çok mu gerilmiiişş... Hadi bakalım Deniz. Sevgiliyi yumuşatma görevini üstlen ve layıkıyla yap bakalım. Güzel bi masaj iyi olur bence mesela? Sevgililik bunu gerektirir...~
Derin'e,
+ "Şööyyle yat bakalım.",
dedim dizimi tıpışlayarak. Derin önce nedenini anlamaya çalıştı. ~Uff! Yine tek kaşını havaya kaldırdı. Beni benden alıyor bu mimikler... Ama böyle bakarsa ben masaj falan düşünemem ki!~
"Sana masaj yapacağım ama sen bu şekilde bakarsan aklım başka yerlere kayıyor. O yüzden vazgeçtim dizime yatma. Göz göze gelmememiz gerek!",
Ayağa kalkıp koltukta yer açtım ve boş kalan tarafı göstererek,
"Uzan şuraya yüzüstü sevgilim."Derin suratına muzır bir gülümseme yerleştirdi. Yarım gülüşü süsledi yüzünü,
- "İyi. Peki madem, uzanalım bakalım."O yüzüstü uzandığında ben de üstüne çıkıp kalçasının hemen altına doğru oturarak omuzlarını yavaş yavaş ovmaya başladım. Derin'in mırıltıları, yaptığım şeyin ona iyi geldiğine işaretti. Hoşuma gitmeye başlamıştı çıkardığı sesler. Bu yüzden masajı biraz daha uzatmaya karar verip kürek kemiklerinin oralara indim. Sonra biraz daha sırtına... Sırt kısmında kopçası rahat hareket etmemi engellediği için, kıyafetini boynuna kadar yukarıya sıyırıp kopçasını çözdüm.
Derin'den çıkan memnuniyet sesleri ve mırıltılar daha da arttı ve bu benim aklımı yine başka yerlere çekmeye başladı. ~İki dakika rahat duramıyorsun Deniz yaa... Başladın yine ergen ergen tavırlara!~ Kendimi biraz daha aşağı doğru çekerek masaj yapan ellerimi belinde, sonra kendimi tutamayarak kalçalarında gezdirmeye başladım. ~Masaj şu an işin bahanesi bebeYim. Artık kötü emeller besliyorum sana karşı!~
Bir süre sonra Derin'in üzerinde gezen ellerimin boşta bıraktığı yerleri ufak ufak öpücüklerle doldurmaya başladım. ~Kaçışı yok artık Derin'in. Bu saatten sonra frenim patladı, istesem de duramam ben! İsteyen de yok zaten.~ Vee tabii ki Derin de bir süre sonra rahat duramamaya başladı yattığı yerde. Ani bir hareketle sırtüstü döndü ve beni kendine çekti. Gözlerim alev almış gözlerinden aşağı doğru kayıp, dudaklarına sabitlendi... Biz yine bütün fizik kurallarına karşı gelerek ayrı iki bedeni, tek bedenle birleştirdik...
~Sadece Derin'e özel, "Mutlu sonlu masaj" kartvizitlerinden bastırmalıyım.~Gündüz ne kadar gergin geçmiş olursa olsun, yatağa tam da istediğim gibi yumuşacık girmişti Derin. ~Aferin Deniz. Başarılı bir girişimdi yine. Şimdi sevgilinin kollarında rahatça gözlerini yumabilirsin.~
...
Sabah kalktığımızda Derin'le balkonda kahvaltımızı yaparken, gece hep beraber yaptığımız plânımızı bir kez daha gözden geçirdik.
***Gökmen ve Damla, erkenden her ihtimale karşı yine dün gittikleri otele gidip pusuya yatarak takipte kalacak. Derin, Erkan'ı arayacak ve öğleden sonra sevgilisiyle beraber eve gelmesini, tek şartının sevgilisini de görmek olduğunu, parayı öyle vereceğini söyleyecek. Bu arada her eczanede bulunan hamile testlerinden ne olur ne olmaz diye iki tane alınacak. Eve geldiklerinde kadının testi yapmasını, eğer gerçekten hamileyse, parayı ancak o zaman vereceğimiz söylenecek. Test pozitif çıkarsa, Berkay'ın hazırladığı belge, her ikisine de imzalatılıp para verilecek ve yollarımız ayrılacak!***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Düşünce / GxG
Romance☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ 'DERİN' ve 'DENİZ'in HIZLI ve TUTKULU AŞK HiKAYESiNE RASTLADINIZ. Tebrikler! :) Her aşkın kendi rengi vardır.. "Gerçek aşkın gücüne inanın!" Uyarı: Homofobik bireylerin okumaması kendi hayrınadır.