iyi okumalar canlar
...
Mesaj çekmek için telefonu elime aldığımda Derin'in çoktan mesaj atmış olduğunu gördüm.
derin:
* Seni şimdiden çok özledim.Gönderdiği saate baktığımda neredeyse ayrılır ayrılmaz yollamış olduğunu fark ettim. Oyy ben seni verene kurban olurum. Saf gibi bir kez olsun benim aklıma gelmedi telefona bakmak.
Aman be Deniz! Bu canavarlar yüzünden sende akıl mı kalıyor sanki telefona bakmak aklına gelsin? Birazcık vardı onu da Derin aldı götürdü zaten elinden avucundan. Özlemiş beni sevdiceğim. Öz-le-miş! Ben de onu ne kadar özledim ahh bi bilse.deniz:
* Ben de seni çok özledim.derin:
* Yetmedi geçirdiğimiz zaman. :s
* Doyamadım ki sana.Ben doyabildim mi ki sanki?
deniz:
* Ben de.derin:
* Yarın için bi programın var mı? Bir şeyler yapmak ister misin benimle?deniz:
* Seninle her şeyi yapmaya hazırım ben.
* Ne istersen, neyi istersen, ne zaman istersen... Sanki ben, seni beklemişim bugüne kadar. :)Bu ne demek şimdi Deniz yaa? Her şeyi yapmaya hazırmış. Neye hazırsın acaba? Her şey ne yaa? Yuh sana! Kız yanlış anlayacak şimdi. Silsem mi hemen? Okudu bile yaa tüh! Her yere çekilir yazdığın şey aferin sana Deniz aferin. Başka yerlere çekmese bari.
derin:
* Her şeyi derken? :) Yoksa bu bir işaret mi?
* Pandoranın kutusu açıldı desene! :)
* Her şeyi yaşayacağız bitanem zaten hiç şüphen olmasın.
* Hepsi sırayla yaşanacak. :)Git kendini en yakın uçurumdan at Deniz! Al işte! Böyle anlayacağı belliydi. Neyse... Utanmak için artık çok geç. Durumu kurtar hemen.
deniz:
* Öyle demek istemedim. :sderin:
* :) :) Ne demek istedin peki sevgilim? Merak ettim bak şimdi. Anlat bakalım! :)Ne de güzel durum kurtarma operasyonu bu böyle? Çabuk konuyu değiştir. Çabuuuuk!
deniz:
* Bu akşam bize yemeğe gelsene.
* Hem bizimkilerle de tanışmış olursun.
* Ne dersin?
* Yemekten sonra da yanlarında çok durmadan benim odama çıkarız.Allah senin tependen baksın. Allah seni nasıl biliyorsa öyle yapsın Deniz. Yine n'oluyor sana böyle bee? Ne konuştuğunu ne yazdığını bi tart öyle yaz yaa! Yollamadan önce iki kez oku bari. Odama çıkarız ne Allah aşkına? Eve kız atmaya çalışan ergen gibi ne o öyle? Tövbe tövbeee...
derin:
* Pul koleksiyonun varsa ve göstereceksen olur. Çıkarız tabi. :)Haydaa! Konu nerelere gidiyor yine. Durduramıyorum! Değiştiremiyorum da! imdaaat!
deniz:
* Ya tamam yeterince utandım zaten. Ne söylemeye çalışırken ne yapıyorum yine. Lütfen devam etme. Yerin dibine girdim gireceğim kadar.derin:
* Tamam tamam :) :)
* Utanınca çok tatlı olduğunu söylemiş miydim?
* Ara sıra yapmam lazım bunu sana çünkü bayıldım o hallerine.
* Şu an yanında olup görmek lazımdı o güzelliği. :)deniz:
* Sen her halinle çok tatlısın ama. Peki onu ne yapalım?derin:
* :) :) :)
* Biz bayağı bayağı mesaj yoluyla cilveleşiyoruz farkındasın değil mi? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Derin Düşünce / GxG
Romance☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ 'DERİN' ve 'DENİZ'in HIZLI ve TUTKULU AŞK HiKAYESiNE RASTLADINIZ. Tebrikler! :) Her aşkın kendi rengi vardır.. "Gerçek aşkın gücüne inanın!" Uyarı: Homofobik bireylerin okumaması kendi hayrınadır.