Warning!
Jimin pulang ke rumah, disambut seperti biasa oleh Haerin. Melihat wajah Haerin, terus dia teringat kata-kata Hoseok.
Buat dia mengandung.
Pasangan mana yang tak mahukan zuriat. Dia sebagai suami juga teringin menjadi bapa kepada seorang anak.
"Jimin awak dengar tak? "Jimin tersentak apabila Haerin menepuk bahunya.
"Kau cakap apa? "Soal Jimin. Boleh pula dia berangan.
"Tadi saya dapat call dari orang yang saya tak kenal. Saya takut. "Kata Haerin.
"Dia cakap apa? "
Haerin menceritakan semua yang lelaki di talian itu kata. Terus rasa tidak sedap hati terbit dalam diri Jimin.
"Tapi saya dah block nombor dia. "
"Kalau ada lagi orang telefon kau, cakap bukan-bukan terus bagitahu aku. "Kata Jimin. Haerin mengangguk.
"Awak pergilah mandi. Lepas tu turun makan. "Kata Haerin. Baru sahaja Haerin mahu pergi rumah tamu, Jimin menarik tangan Haerin.
"Follow me. "Arah Jimin. Haerin ditarik ke bilik tidur.
"Kenapa? "Soal Haerin. Dia duduk di birai katil.
"Esok aku ada majlis formal. Tolong gosokkan baju aku. "Kata Jimin. Dia mengeluarkan baju kemeja dan seluar slack dari almari.
Jimin terus berlalu ke bilik air.
Haerin memandang Jimin hairan. Nak suruh gosok baju pun sampai berpimpin tangan.
Haerin mula mengosok baju dan seluar Jimin. Selesai mengosok, dia sangkut baju pada hanger dan mengantungnya pada penyangkut baju.
Baru sahaja Haerin mahu menoleh, dia terundur apabila Jimin tiba-tiba muncul di belakang.
Terkejut Haerin. Telan air liur dibuatnya apabila melihat keadaan Jimin. Hanya bertuala di pingang dan rambut basah terjuntai di dahi.
"Awak kenapa? Terkejut saya. "Haerin cuba melarikan mata dari memandang Jimin.
Dah kenapa dengan suami aku ni?
Melihat Haerin seperti cuba mengelak dari memandangnya, Jimin menarik dagu Haerin. Dahi isterinya dikucup.
"Awak ni seramlah saya. Pakai baju, turun makan. "Haerin menolak Jimin perlahan.
"Aku tak nak makan. Aku nak kau. Aku nak Jeon Haerin. "Kata Jimin dengan ton suara yang perlahan.
Jimin merenung ke dalam mata Haerin sehingga wanita itu terpaku. Jimin mendekatkan dirinya dengan Haerin. Pinggang Haerin dipeluk. Tangannya naik keatas merungkai rambut Haerin yang disanggul tinggi.
Jimin jadi terpegun melihat kecantikan Haerin. Bibirnya mula merayap di pipi dan dahi Haerin.
"Jimin. "Haerin menolak Jimin sehingga pelukan di pinggang, terlepas.
Baru sahaja Haerin mahu melarikan diri, Jimin lebih pantas merangkul pinggangnya dari belakang.
Jimin tersenyum sinis apabila terasa Haerin mengigil. Takut sangat.
Rambut yang menutupi leher Haerin diselak ke tepi. Jimin mendekatkan bibirnya dengan telinga Haerin.
"Sayang, aku teringin nak lihat zuriat aku dalam ni. Please baby. "Perut Haerin diusap.
Tanpa disangka, Jimin mengigit perlahan telinga Haerin. Bibirnya turun mengucup leher isterinya.
Haerin rasa jantung berdegup kencang. Tak tahu mahu gambarkan perasaannya. Dia rasa terbuai dengan sentuhan Jimin.
Jimin memusingkan tubuh Haerin menghadapnya. Matanya memandang seluruh wajah Haerin.
Haerin buatkan Jimin hilang arah.
Haerin terjerit kecil apabila tubuhnya dicempung dan dibaringkan diatas katil. Jimin terus menindih badan Haerin.
Tak tahan dengan dirinya, bibir Haerin terus diragut. Ciuman itu bertukar kasar. Jimin mencengkam lengan Haerin di sisi.
Kepalanya disenget sedikit untuk mendalamkan ciuman. Haerin jadi malu apabila terasa bibir bawahnya terasa semakin ditarik kedalam.
Ciuman Jimin membuatkan Haerin terbuai. Dia juga mahukan lelaki itu.
Kucupan hangat mereka dihentikan.Jimin merenung Haerin lama.
"All I wanna do is make love to you. Say you will. You want me too. "
--
Tbc.eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee geli.
ok esok x da update byee.
YOU ARE READING
[ COMPLETE ] Captain ; Park Jimin
Fanfic| Park Jimin X Jeon Haerin | Jeon Haerin, bertunang secara paksa selama hampir dua tahun. Sedikit pun dia tak pernah melihat wajah tunangnya. Lelaki itu terlalu misteri. Mesej tidak pernah. Call lagilah mustahil. Cover paling cantik dari @deoqyu_ ❤...