Dün okullar kapandı.
Arabadayız. Yaklaşık üç saattir yoldayız. Playlistimdeki şarkıların hepsini dinledim.
Gideceğimiz yere en son çocukluğumda gittiğimi hatırlıyorum. Dedemle garajında tahtaları birleştirerek ufak tefek oyuncaklar yapardık. Güzel bir havası vardı ve kimi zaman piknik yaptığımızı hatırlıyorum.Yine de gideceğimiz yer bana tamamen yabancı hissettiriyor. Babam da bizimle. Uçağı bir hafta sonrası için alınmış . Bizimle biraz vakit geçirecekmiş. En azından o varken daha az sıkıcı olabilir diye düşünüyorum. Çünkü her koşulda eğlenecek bir şeyler bulabiliyor. Onun etrafta olmasını seviyorum. Neden gidip duruyor diye birlikte olacağımız bu kısa süre içinde ona kızgın kalmak istemiyorum. Halbuki sebepleri biliyorum; bizim için gittiğini, orada daha iyi para kazanıp döneceğini biliyorum.
Kafamda zar zor hatırladığım yerde nasıl vakit geçirebileceğimi düşünüyorum. Sabahları yürüyüş yapabilirim. Fotoğraflar çekebilirim. Kitaplarımı okurum ve gitarımı çalışırım. Şanslıysam anlaşabileceğim birkaç arkadaş edinir ve onlarla takılabilirim.
Arkadaş... bu fikre takılı kalıyorum. Başımı dayadığım camdan kaldırarak ön koltukta ikisinin farklı hatırladığı gereksiz bir konu hakkında fikir birliğine varmaya çalışmaları tuhaf tartışmayı bölerek soruyorum
"Hey, orada benim yaşlarımda birileri var mı?"
Birden susuyorlar annem düşünürken babam cevap veriyor.
"aah olmalı evet..." onay bekler gibi anneme bakıyor. Annem kararsız kalınca devam ediyor.
"Hani şu en son geldiğimizde annene yiyecek bir şeyler getiren bir kız vardı."
"Aa evet...onun da bir çocuk olduğunu unutmuşum. Fakat pek Dalga'nın anlaşabileceği bir tipe benzemiyor.
Bilirsin o kızın pek konuştuğunu görmedim.""Çekingen demek daha doğru olur."diyor babam anneme kaş göz yaparak. Konuşabileceğim tek yaşıtım olduğuna ve hakkında iyi şeyler söylesek daha iyi olacağına dair işareti yapıyor.
Annem geç de olsa anlayarak,
"Doğru... hem ben de bir zamanlar çok utangaçtım ,sonra Meltem teyzenle tanıştık ve çok yakın arkadaş olduk."
Artık konuşma ilgili çekmiyor. Yaşıtım birini pek tanımıyorlar ve bu duruma aşırı üzülüyorum.
Sonrasında yol uzun olduğundan uyumanın iyi bir fikir olduğuna karar veriyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN DALGA (G×G)
Romance#LGBTİQ+ (tamamlandı) Dalga, yabancı bir yerde geçireceği yazı unutulmaz kılan biriyle tanışıyor. İlk aşkının tüm tazeliğini ve yoğunluğunu hissettiren bu hikayede kahramanımızın anılarına ve duygularına eşlik edeceğiz.