41

698 53 5
                                    

[Bu bölümü yaklaşan YKS için yoğun bir çalışmaya girişmiş tüm doslarıma ithaf ediyorum.❤✌🏻]

Uyuşan bacağımın üstüne oturmaktan vazgeçip çimenlere uzatıyorum.

"Güzel bir gün değil mi?" diye laf olsun diye konuşuyorum.
Derin elindeki kuru dalla oynamayı bırakarak etrafına bakıyor.

"Hım gerçekten öyle."

Çimenlerin üstündeki telefonumun siyah ekranı gelen bildirimle aydınlanıyor. Derin telefonumu alıp bana uzatıyor. "Aylin." diyor kısaca ve elindeki dalla oynamaya devam ediyor.

Attığı mesaja cevap veriyorum ve ekranı kilitliyorum. Derin'in bana baktığını görünce, "Markete gidiyormuş. Ne lazım diye soruyor."

"Anladım."diyor Derin kafasını sallayarak.

"Aranız nasıl?"

"Kimle? Aylin'le mi?" diye şaşırarak soruyor. Olumlu anlamda başımı sallıyorum.

"Yani benden nefret etmiyor." diyor.

Gülüyorum. "Zaten etmiyordu."

"Ne demezsin?" diyor güneşten rahatsız olan gözlerini kısarak.
"Açıkçası benimle konuşmaya ilk geldiğinde bayağı şaşırdım."

"Sahi ya, nasıl oldu o?" diyip ona doğru dönüyorum.

"O geceden sonra oldu." diyor. Benim meraklı bakışlarımı görünce anlatmaya devam ediyor,

" Buket'ten numaramı almış. Beni aradı. Bir yerde buluştuk. Bana pek güvenmediğini söyledi.
Sonra seninle konuşacağını söyledi. Eğer beni hâlâ sevdiğine emin olursa önüme çıkmazmış ama sana iyi gelmeyeceğimden en ufak bir şüphesi olursa beni senden uzak tutmak için elinden geleni yaparmış."

"Vov!" diyorum söylediklerini sindirmeye çalışarak. "Aylin'e bak sen. Böyle bir şey yaptığını bilmiyordum. Kulağa biraz..." söyleyecek doğru sıfatı bulamıyorum. "...tuhaf geliyor. " diyorum sonunda.

"Evet biraz tehditvariydi."diyor Derin kaşlarını çatarak. "Her neyse senden emin olmuş olacak ki bir iki gün sonra adresinizi attı ve evde olduğunu söyledi. Ben de geldim işte."

Gözüm çimenlere dalıyor. "Arkamdan çok fazla şey oluyor." diyorum.

"Evet." diyor benim gibi dalgın bir şekilde. "Yine de çevrende seni umursayan insanların olması güzel."

Bu lafı üzerine bakışlarımı ona çeviriyorum. Derin duygusal bir açık verdiğini fark edip kapatmak için konuyu başka bir yere çekiyor.

"Hatırlıyorum da..." diyor aklına bir şey gelmiş gibi, "...başlarda onun sana olan bu ilgisi beni korkuturdu."
Gülmeye başlıyor.

O zamanlar Aylin sarhoşken aramızda geçen konuşmayı Derin'e anlatmadığımı hatırlıyorum. Gülümsemeye çalışıyorum. "Ben de onu önemsiyorum. Bunda yanlış bir şey yok ki."diyorum tedirginleşerek.

Derin yavaş yavaş gülmeyi bırakıyor."Biliyorum Dalga. Sadece şakaydı neden böyle ciddileştin." diyor kolumu tutarak.

"Bilmiyorum." diyorum ellerimle yüzümü kapatıp derin bir nefes veriyorum.
Derin sessizleşiyor ve tuhaf tepkimin sebebini anlamaya çalışıyor.

"Sanırım o dönem bana karşı hisleri vardı." diyorum sonunda ellerimi yüzümden çekerek.
Beni bölmesine izin vermeyerek hızlı hızlı içimdekileri söylüyorum.
"Bu yüzden aramız biraz açıldı . Sonra bir şekilde her şey düzeldi ve üstüne bir daha konuşmadık. Bunları sana niye anlatıyorum bilmiyorum."

DERİN DALGA (G×G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin