O sırada güle eğlene mekana varıyoruz.
Kutlama, gece de devam ediyor.
***
"Selin burada." diyor Arda heyecanla.
Arda'nın kolumdan çekiştirmesiyle içmekte olduğum kokteyli sağa sola döküyorum.
Arda'nın elini kolumdan kurtarıp ağzımı siliyorum ve baktığı yöne bakıyorum. Selin'i görüyorum.
Aynı yöne diğerleri de bakıyor."Meşhur Selin buymuş demek." diyor Derin. Pistin ortasında öz güvenle dans eden Selin'e bir bakış atıyor.
Aylin de Arda'ya dönerek, "Bu aşkı içine gömdüğünü sanıyordum." diyor onun hislerini anlamaya çalışarak.
"Ben de öyle sanıyorum ama... şimdi karşımda görünce yine bir tuhaf oldum. Anlarsın ya?"
Aylin Arda'nın dediğini bir süre düşünüyor ve dalgın bir şekilde,"Hmm anlarım."diyor.
Söylediğinden sonra Buket de dahil çoğumuz dönüp ona bakınca Aylin tedirgin olup duruşunu dikleştiriyor. "Yani tahmin edebiliyorum." diye ekliyor.
Derin ise bakışlarını pistteki Selin'den sonunda ayırıyor ve masaya dönüyor. Aklında bir plan varmış gibi alt dudağını ısırıp sinsi bir bakışla Arda'ya bakıyor. "Bu gece onun sana gelmesini ve seninle konuşmasını ister misin?"
Arda şaşırarak, "Nasıl?" diye soruyor.
Derin'in yüzünde bir gülümseme beliriyor. "Benimle çıkıp dans ediyorsun ve onu fark etmemiş gibi yapıyorsun. Bu kadar basit."
Yapmak istediğini anlayıp gülümsüyorum. Bu arada Derin bana bakıp onay bekliyor. Göz kırpıyorum.
Arda, "Nasıl fark etmem ki onu? Gidip selam mı versem?" deyip dans eden Selin'e dalgın dalgın bakıyor. Derin göz deviriyor.
Aylin Arda'yı omzundan iterek, "Dediğini yap." diyor.
Arda anlamayarak onu elinden tutup piste çıkaran Derin'i takip ediyor.
Sevgilimin ne kadar güzel olduğunu başkasıyla dans ederken daha iyi fark ediyorum.Dikkatimi bulunduğumuz masaya çevirdiğimde Buket ve Aylin'in ortasında kaldığımı görüyorum. Aylin'e bakıp gözlerimi kısıyorum Buket'le konuşacağını hatırlatmayı umarak bakıyorum. Aylin beni anlıyor.
Masada belirli bir noktadan gözlerini ayırmayan Aylin, bir süre sonra "Biraz dışarı mı çıksak?" diye çekinerek soruyor.
Buket. "Olur. Sorun değil. Ben çantalara bakarım."
Kaşlarımı kaldırarak Aylin'e ve sonra Buket'e bakıyorum. Buket dalgın bir şekilde içkisinden bir yudum alıyor. Aylin'in ona değil bana sorduğunu zannettiğini anlıyorum. Aylin'e bir daha sorması için kaş göz işareti yapıyorum.
Buket bana bakıp yüzümün aldığı şekli görüyor. Gülümsemeye çalışıyorum. Aylin'in beceremediği teklifi düzelterek, "Sen neden gelmiyorsun bizimle?" diye soruyorum.
Buket şaşırıyor. Aylin,"Evet sen de gelsene hava alırsın."
Buket gülümseyerek, "Olur." diyor. Çanta ve ceketlerimizi alıp çıkışa ilerliyoruz. Arkalarından giderken şimdi bu ikiliyi nasıl yalnız bırakabilirim diye düşünüyorum.
Dışarı çıktığımızda Aylin hemen sigarasını yakıyor. Ben bir adım geri atıp, "Hay Allah ya... ben şeyimi unutmuşum."
Hay Allah demeden önce keşke neyi unuttuğumu düşünseydim diye kendime kızıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN DALGA (G×G)
Romance#LGBTİQ+ (tamamlandı) Dalga, yabancı bir yerde geçireceği yazı unutulmaz kılan biriyle tanışıyor. İlk aşkının tüm tazeliğini ve yoğunluğunu hissettiren bu hikayede kahramanımızın anılarına ve duygularına eşlik edeceğiz.