5

1.7K 96 3
                                    

Pizza yerken ağzıma yüzüme bulaştığı için kendimi rahat hissetmiyorum. Bunu fark etmiş olacak ki elimdeki peçeteyi alıyor.

''Ben hallederim.'' diyor ve dudağımda silmeyi unuttuğum bir yeri gayet ciddi bir ifadeyle temizliyor.

Parmağını yalarmış gibi yapıp annelerin küçük çocuklara yaptığı hareketi yapıyor. Gülmeye başlıyoruz ağzımdaki kolanın birazını döküyorum.

Bana bu kadar yakın davranmasına artık alıştım. Ondan etkilenmekten kendimi alamıyorum. 

''Dalga...'' diyor.

Bana ilk defa adımla hitap ediyor. Eriyorum.

''Efendim Derin'' diyorum aynı tonda.

''Hangi filme gidelim?''

''Bana fark etmez.'' diyorum. gözlerini deviriyor.

''Seninle olduğum sürece.'' 

''Ne?'' 

''Ne?'' ne gerçekten ? Bunu dışımdan mı söyledim. Toparlamam lazım.

''eeee mm seninle olduğum sürece diye bir film vardı. Yoktu büyük ihtimal öyle bir film. ben bayağı  hatırlamıyorum ismi...''sonra saçma sapan gülmeye başlıyorum.

O da gülmeye başlıyor. ''Umarım yoktur öyle bir film. korkunç romantik bir adı var.''

''Evet ya ben de sevmem zaten romantik.''

Gülerek ''Garipsin.'' diyor. ''ama sevimli bir gariplik.''

Sevimli mi ? Beni gerçekten sevimli mi buluyorsun?

Pizzacıdan çıkıp sinemaya gidiyoruz. Film seçimini ona bırakıyorum. Ara ara ona bakmaktan filme doğru düzgün odaklanamıyorum. bir süre sonra ,şimdi filmden sonra bir şeyler sorar diye bari filmi biraz izleyeyim diyorum. İzlerken bir an üzerimde bir bakış hissediyorum. Yoksa bana mı bakıyor. Yok canım . Bakıyor bakıyor. Gülmemem lazım. Tam o sırada sinemadaki diğer insanlar filmdeki komik bir sahneye gülünce kendimi rahat bırakıyorum ve bana baktığını düşünerek gülmeye başlıyorum.

Filmden çıktıktan sonra Derin bir direğe bağladığı bisikletinin zincirini açarken ''Film nasıldı? Beğendin mi?'' diye soruyorum.

''Güzeldi..."diyor "Seninle olduğum sürece...''

''Ne?'' 

''...filmini izlesek belki daha güzel olabilirdi.'' diyor kahkaha atarak. Benimle dalga geçtiğini o an anlıyorum. Şapşal.

''Eee dönüş yolunu da sen sür bari'' diyor bisikletin gidonunu bana uzatarak.

''Ben mi ?'' diye saçma bir soru soruyorum şaşkınlığımı geçiştirmek için.

''Hmm, sen.'' diyor kocaman sırıtarak. Hmm ben.

''Tamam.'' diyorum binerek.

DERİN DALGA (G×G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin