11

1.3K 78 0
                                    

Buraya alışamayacağımı sanmıştım ama her şey çok güzel gidiyor.

Her şey çok çabuk değişiyor. Bir ay öncesinde bana hayatımda olanları anlatsalar "Yok artık!" derdim. Oysa şimdi onları yaşıyorum.
Bazen gün ortasında bu tarz şeyler aklıma geliyor. Kafamda yine yüzlerce düşünce var.

Aylin'le konuştuk. Bana Derin'in görünce verdiği tepkiden dolayı özür dileyen ufak bir mesaj attı. Sonrasında da ayrıntıları sordu. O geceyi onunla mesajlaşarak geçirdim.
Bana yönelimimi neden daha önce söylemediğimi sordu. Uzun süre ne cevap vereceğimi bilemedim.

Daha önce de böyle olduğumu, hep böyle olduğumu biliyordum fakat bu bana farklı ve açıklamam gereken bir durummuş gibi gelmemişti.

"Önemli olan kişi sanırım cinsiyetler birinci planda değildi." yazdım.

Bunun üzerine cevap yazmadı. Daha doğrusu bir şeyler yazıp sildi. Ne yazdığını merak ettim.

Ben mesajlardan çıkıp telefonda başka bir işle ilgilenirken beş dakika sonra mesaj geldi.

"Haklısın sadece bunu daha önce bilmek isterdim."

Ne diyeceğimi bilemedim. Konuşma orada bitti ama Aylin'in her zamankinden biraz daha tuhaf davrandığını hisseder gibi oldum. Belki de bana öyle geliyordu. Sonuçta aramızda bir duvar yıkılmıştı.

**

Temmuz

Sanırım Derin'i seviyorum. Kimi zaman onu yeterince tanımadığımı düşünüyorum. Ama tanımak istiyorum ve bu şimdilik yeterli.
Ondan önce nasıldı aklım almıyor. Hayatımda neye değer verirdim...

Onunla daha iyi bir insan olmaya başladığımı hissediyorum.

...

Bu akşam Derin'in teklifi üzerine tatilci bir grup insanla tanışıyoruz. Beş kişiler. Kamp ateşinin etrafında gitarla bir şeyler çalıyorlar. Derin'e bakıyorum. İnsanlar arasında o kadar kendinden emin duruyor ki kendimi tekrar tekrar onu seyretmekten alamıyorum.

Böyle anlardan birinde yeni tanıştığımız çocuk bize doğrudan soruyor:

"Sizin olayınız ne? Yani kuzen falan mısınız ya da arkadaş...

sevgili?"

Son dediğine ufak bir gülüşme yaşanıyor.
Biz birbirimize bakıyoruz. Kızarıp gülümsüyoruz. İkimiz de bir şey diyecekmiş gibi oluyoruz fakat bir şey demiyoruz.

Çocuğun sevgilisi olduğunu öğrendiğimiz kız onu frenliyor:

"Sana ne Selim? Her şeyi de merak et."

"Ne olmuş ? Sorduk. Olabilir yani."

"No olmos sordok!"

Gruptan başka biri:
"Kardeşim şu geçen gece çaldığın bir şey vardı ya dın dı dırırı dın dı diye giden... neydi onun adı?"

Sonra bir şekilde konuşma yön değiştiriyor. Ama biz Derin'le bakışmaya devam ediyoruz. Ne düşündüğünü merak ediyorum. Acaba gerçekten bir cevap vermesi gerekseydi ne diyeceğini merak ediyorum.

DERİN DALGA (G×G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin