Bölüm 72

101K 4.6K 806
                                    

Doktorun sorusuna adem ağabey anında '' benim. Bir şeyi mi var doktor bey '' dedi. Sesindeki endişe insanın tüylerini diken diken yapıyordu.

Doktor başında kini de çıkarıp '' Eşinizin durumu normal beyefendi korkulacak bir şey yok '' dedi. Hepimiz rahat bir nefes vermiştik. Doktor '' eşiniz özgür hocanın hastasıymış aradık birazdan burada olacaktır '' dedi. Bizim yanımızdan geçip gitmek istediğinde adem ağabey durdurdu doktoru.

Adem ağabey telaşla doktora '' ben öyle birini tanımıyorum benim eşim hasta bile değil. '' dediğinde doktorda şaşırmıştı.

Adem ağabeyin kolundan tutup bir adım öne çıktım '' Doktor bey dediğiniz gibi kardelen özgür beyin hastası. Kendisi gelip kontrol yapacak değil mi '' diye sordum.

Doktor ne olduğunu anlamayarak bir bana birde hastanın kocasıyım diyen Adem ağabeye bakıyordu. Sonra bana dönüp '' birazdan burada olur not bırakmış Kardelen hanım gelince tahlil yapılmaması kendisine haber verilmesi için '' dedi.

Başımı sallayıp '' evet özellikle istemiştik '' dedim.

Doktorda '' o yüzden hastanın düşen tansiyonunu normale getirdik Özgür bey gelince onunla konuşursunuz '' dedi ve aramızdan geçip gitti.

Adem ağabey bana bakıp '' özgür de kim '' diye sordu bağırarak. Gerçekten bağırmadığını stresli olduğunu anlayabiliyordum. Karısı söz konusuydu.

Adem ağabeyin bana karşı sesinin yüksekliğinden yavuz bir adım atacakken bana doğru önüne geçtim hızlıca. '' Ağabey şu bize verilen ilaç konusunda bize yardım eden doktor merak etme '' dedim. Bir de hiç yere kardeşler test düşmesin. Nasılsa adem ağabeyin bu halleri kardeleni görünce geçecekti.

Adem ağabey geceden bari yaşamadığı paniği şimdi yaşar gibi başını ellerinin arasına alıp arkasını döndü '' nasıl almayayım nasıl nasıl '' diye soruyordu ortaya. Yerinde duramıyordu bile koridoru arşınlıyordu. Ortaya doğru '' bir görebilseydim bari '' dedi.

Biraz daha sesimi makul tutup '' az daha sabır bak tansiyonunu düzeltmişler. Özgür bey gelir şimdi anlarız ne var ne yok '' dedim. Ben daha cümlemi tamamlamadan özgür bey kapıdan '' Zeynep '' diye seslendi.

Karşımda onu gördüğüm de asıl şimdi sakinledim yanına hızla gidip '' özgür bey kardelen bayılmış evde, iki gündür midesi de bulanıp duruyordu. Bir kaç kez kustu sanırım '' dedim. Benim özgür beyin yanına gitmemle adem ağabeylerde yanımıza gelmişlerdi.

Özgür beye bakıp '' özgür bey. Ben Adem kardelenin eşiyim '' dedi. Özgür bey elini sıkıp '' tanıştığıma memnun oldum ben gidip bir kardelene bakayım hemen gelir sizi bilgilendiririm '' dedi.

Bir şey dememize gerek kalmadan bizi almadıkları odaya kartını okutarak girdi.

Halalarla bankta bekleme noktasında otururken adem ve yavuz önümüzde dönüp duruyorlardı. Yavuz bana bakıp tek kaşını havaya kaldırdı '' size isminizle hitap edecek kadar mı geldiniz bu adama haberimiz olmadan '' dedi. Sesinde anlamlandıramadığım bir şey vardı.

Zaten gergindim '' Problemin ne acaba adamın bize ismimizle hitap etmesi mi yoksa kaç sefer geldiğimiz mi ? '' diye sordum geri.

Yavuz kaşlarını daha çok çatıp '' tabi ki ne kadar geldiğiniz '' dedi.

'' hıım iyi o zaman. İlaç verildiğini öğrendikten sonra baya geldik bir ara her hafta geldik '' dedim.

Yavuz sinirle '' bana neden haber vermedin peki '' derken Adem ağabey '' arkamızdan iş çevirmeye gerek var mıydı? '' diye sordu.

SÖZLEŞME ( düzenlenecek )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin