BÖLÜM ŞİİRİHaydi uyan
Aydınlığa çık da çil gözlerin ışısın
İlkyazlar sıcağı biriksin yüreğinde
Yoksul olsan da uyan
Garip olsan da uyan
Madem ki güzelsin, güzeli yaşatmak için
Madem ki iyisin, iyiliği yaşatmak için
Madem ki umutlusun, umudu yaşatmak için👉METİN ELOĞLU👈
🌼🌼🌼🌼
Sonsuz mutluluk yoktur hiçbir zaman. Ya bir saniye sonra, ya bir dakika sonra ya da yarın... Elbet bir zaman diliminde mutluluğun yavaş yavaş söner. Mum gibi erir. Geride erimiş bir balmumu bırakır.
Sabah kalktığımda Güneş güne 'merhaba' demeye başlıyordu. En sevdiğim zaman dilimi; Güneş'in doğması. Yeni bir gün, yeni bir umut kapısı.
Odamdan çıktığımda yukarıdan Emin Bey iniyordu. Yanında hiç eksiltmediği gülümsemesiyle adım adım yanıma yaklaştı.
- Günaydın Emin Bey. Gününüz aydın umudunuz sonsuz olsun.
-Günaydın kızım. Seninde umudun sonsuz hayallerin ulaşılır olsun.
Bu güzel adamla kahvaltı yaptım. Babam gibi adam derler ya hani. Gerçekten öyle. Emin Beyin yanındayken vefakâr babamın yanındaymışım gibi hissediyorum. Asla babamın yerini alamaz tabii. Ben ailemi çok özledim.
Bu düşüncelerimi daha fazla uzatmayarak işime başladım. Temizliğe mutfaktan başladım. Zaten temizdi. Kahvaltı bulaşıklarını yıkayıp yerine yerleştirdim. Yeri süpürüp salona geçtim. Devasa salonu önce süpürdüm. Daha sonra televizyon ve onun sehpasının tozunu aldım. Sıra geldi camlara.
Salonun her yeri camdı. Temizlemesi oldukça da zor olmuştu. Bu devasa camlı yerden koltukların tozunu elektrikli süpürge ile süpürüp düzelttikten sonra çıkmayı başardım.
Merdivenleri çıkarak üst kata ulaştım. Burada dört tane oda vardı. Her birini ayrıntılı olarak temizledim. Merdivenleri de güzelce sildim. Durup maskemi biraz indirip hava almaya çalıştım.
Tekrar maskemi takıp elime temizlemem gereken yerlerin yazılı olduğu kağıdı ele aldım. Mutfak, salon, merdiven ve sekiz oda. Oha! Ben dört tanesini temizledim. Daha dört tane vardı ve ben bu odaların yerlerini bile bilmiyorum. Bu çok ironi.
Kaldığım odanın koridorunda yalnız benim odam vardı. Diğer koridor boyunca elimde kova ve temizlik eşyalarıyla yürümeye başladım.
Odaları saydım ve burada sadece üç oda var. Dördüncü oda kayıp mı oldu!
İçeri girip büyük odaları temizlemeye başladım. Üçüncü odaya girdiğinde müzik aletleri doluydu. Elektro gitar,trampet, piyano, gitar ve ismini dahi bilmediğim daha bir sürü alet vardı. Bu odayı nasıl temizleyeceğim?
Sakin ol. Aletlere değmemeye çalışarak yerleri ve duvardaki tabloları silmeye başladım. Odanın sonunda bir kapı vardı.
Kapıyı araladım. Bir merdivenle karşı karşıyayım. Merdivenden inerek koridoru takip ettim. Burası çok karanlık. Işıkta yok. Telefonumun ışığını açıp ilerlemeye devam ettim. Burada bir değil iki oda vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...