BÖLÜM ŞİİRİSana yoIcuIuk yapmak istiyorum,
Kes yüreğine giden bir biIet;
Can kenarı oIsun!👉 CEMAL SÜREYA👈
🌼🌼🌼🌼
Geldim. İlk kez yaşadığım yerden uzak, hiç bilmediğim yere geldim; Hakkari.
Otobüsten inince buranın ne kadar soğuk olduğunu fark ettim. Ama bu soğuk beni iyileştirecekti.
Buraya sadece bir kez gelmiştim. Onda da ben çok küçüktüm.
Otogarın ortasında kala kaldım.
Bir adam bana doğru yaklaştı. Benden bir hayli uzundu. Biraz daha yaklaştı. Şüpheyle sordu.
- Afedersiniz. Adınız Ayza mı?
- Evet.
- Beni Ali abi gönderdi. Seni almam için.
Bu isim bana hiç yabancı gelmemişti. Ama bir türlü de hatırlayamadım. Tanımadığım yabancı, bu halimi anlamış gibiydi.
- Tanımıyor musun?
Babamın dedikleri geldi aklıma . Ali amcanın kim olduğunu hatırlayamıyorum. Ama babam güveniyorsa bende güveniyorum. Şu an hatırlamam da çok güçtü zaten.
- Yani pek tanıdığım söylenmez ama doğru kişiyim. Nereye gidiyoruz?
- Buradan.
Sağ tarafımı işarete etti. O önden ben arkadan ilerliyorduk. Sessizdik. Tam da benim istediğim gibi.
- Bu arada tanışmadık.
Çok mu erken konuştum ne? Artık kimseyi tanımak istemiyorum. Tanıdığım insanlar bana hiç iyi gelmedi. Bu yabancı da onlardan olacaktı bir gün. Kesin bir dille cevap verdim.
- Tanışmaya gerek yok!
- Neden bu kadar büyük tepki verdin ki!
- Tanıdığım insanlar hep bana zarar verdikleri için yeni bir insan tanımama gerek yok.
- Öyle olsun. Bu arabaya bineceğiz.
Gösterdiği beyaz arabaya bindim. O da çok beklemeden bilmediğim yollara sürmeye başladı. Sessizliği yine bozdu. Oysa ki ben burada sadece susmak için geldim. Hiç konuşmamak. Şayet konuşursam asla susmayacağım.
- Peki hiç buraya geldin mi?
- Neden konuşturmaya çalışıyorsun?
- Peki sen neden her konuşmamda bana bağırıyorsun? Sana iyilik yapmakta yaramıyor.
- İyilik isteyen olmadı zaten.
- Anladım.
- Neyi anladın?
Sorduğum soruya cevap vermeden ıslık çalmaya başladı. Bu duruma gıcık olsam da bir şey demedim. Sonuçta benim istediğim şey olmuştu; sesizlik.
Camdan dışarısı gözüküyordu. Burada dağlar vardı. Koyunlar ve onların küçüklü büyüklü çobanları.
Gelmiş olduğum yer bir köydü. Huzurumu aradığım yer dağların zirvesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...