BÖLÜM ŞİİRİ
Duymak nedir bilir misin?
Duymak, ama anlatamamak
Çemberini kıramamak kelimelerin.
Tam dilinin ucuna gelmişken söyleyememek
'Seviyorum' diyememek
Yani ölümü yaşamak nedir bilir misin?👉 ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN👈
🌼🌼🌼🌼
Bay ego yığınına güvenmek bir yere dursun o sözcük içinde bile ismini kullanmazdım. Neden bilmiyorum ama ona güvenemiyorum.
- Ayza?
- Söyle. Yine ne var!
- Senden bir şey isteyeceğim.
- Neden?
- E senin işini halledeceğim ya! Benlik bir sıkıntı yok. Bu yüzden iyiliğime karşılık senden bir şey isteyeceğim.
- Ne isteyeceksen çabuk söyle işime gelmezse kabul etmem ona göre.
-Oyun.
-Anlamadım.
- Benimle oyun oyna diyorum.
- Nasıl bir oyunmuş bu? Oyun oynayacak yaşı geçtiğini sanıyordum.
- Onunda oynayacağımız gün öğrenirsin!
Masada duran kahve fincanını alarak sakince yudumlamaya başladı. Ona anlam veremiyorum. Ya ben çok panorayağım ya da Ayaz fazla sakin.
Hem oyun oynamak da ne demek oluyor? Ne oyunu bu? Hey Allahım çattık yine belaya!
🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Emin amca için eve gidip temiz kıyafetler alıp tekrar hastaneye geldim. Emin amca her geçen zamanda daha da iyi oluyordu. Onu öyle görünce ne kadarda çok korkmuştum. Bir an kendi babamı koydum. Düşüncesi bile acı.
-Emin amca nasılsın?
- Sağlığına duacıyım kızım. Sen nasılsın?
-Seni böyle iyi görünce daha iyi oluyorum.
Aklıma o gün geldi. Ayaz'ın beni Emin amcanın yanına getirmek için yaptığı takdire değer çabaları ve sonradan bana yaptığı asılsız suçlamalar.
Emin amca doğrularak bir bardak suyu eline alarak bir yudum aldı. Boğazını temizledi.
- Çıkar ağzındaki baklayı. Seni düşündüren şeyi çok merak ettim.
- Emin amca, sen hastanedeyken bay ego yığ.. şey yani oğlun beni senin yanına getirmek için çok uğraştı. Sonra senin durumun birden kötüye gidince bana benim yüzümden olduğunu söyledi. Neden bunu yaptı?
- Bak sen bizim kerataya. Demek dediğini yapmış.
-Anlamadım?
- Bak kızım. Bunların, bu olayların hepsinin elbette bir nedeni var, seni bu kadar benimsememin Ayaz'ın ise senden nefret etmesinin bir sebebi var.
- Bu sebep ne peki?
- Bunu ben söyleyemem ki Güzel kızım. Bunu Ayaz'a sor. Beni affet ama bunu benden duymanı istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
Chick-Lit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...