BÖLÜM ŞİİRİ
Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi
geceleyin ateşler içinde uyanarak
ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi,
ağır posta paketini, neyin nesi belirsiz,
telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi,
seviyorum seni denizi uçakla ilk defa geçer gibi.
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
içimde kımıldanan bir şeyler gibi,
seviyorum seni "Yaşıyoruz çok şükür!" der gibi.👉 NAZIM HİKMET👈
🌼🌼🌼🌼
Sonunda eve gelmiştik. Hava biraz daha maviydi. Saate baktığımda yediyi gösteriyordu. Odama geçip güzelce uyudum.
Telefonun sesiyle kalktığımda elim ayağıma dolanmıştı. Uyku sersemi açtığım telefonun diğer hattında dedem vardı. Sesini duyar duymaz uykum açılmıştı. Ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başladım.
- Ne oldu?
- Acil buraya gelmen lazım.
- Ne o? Torununu çok mu özledin?
- Ayza! Seninle uğraşacak halim yok. Hastanedeyim. Annen ve baban kaza yapmış...
En son söylediği şeyden başka bir şey duymadım. Bir şeyler söylüyordu dedem. Ama bünyem artık algılamıyordu.
Telefonla birlikte yere yığıldım. Dizlerimin bağı çözülmüştü.
Telefondan hâlâ sesler geliyordu. Kapıdan içeri hızla Ayaz girdi. Beni görünce şaşırmıştı. Çünkü yüzümde maske yoktu. Üzerindeki şaşkınlığı atınca dizimin yanında duran telefonu aldı, konuşmaya başladı.
-...
- Hangi hastane?
Ayaz, Emin amcaya seslendi. Emin amca hemen geldi. Ayaz ona her şeyi anlattı.
Kendime gelmem lazımdı. Güçlü olmama gerek. Şimdi olmaz. Acılarımı kimseye gösteremem. Bu ben değilim.
Gözyaşlarını sildim. Emin amca yanıma gelmişti. Güç vermek için. Elini tutup sıktım.
- Hastaneye gidelim mi?
Emin amca ve Ayaz bu sorum üzerine başlarını salladı.
Maskemi taktım. Arabaya yerleştiğimizde hızla hastaneye doğru yola çıktık.
Danışmadan öğrendiğimiz odaya doğru yola koyulduk. İçimdeki acı beni bir an olsun terk etmiyordu. Buna yemin etmişti sanki!
Odaya geldiğimde annem yatakta yatıp ağlıyordu. Koşarak yanına gittim. Sımsıkı sarıldım.
- Annem iyisin değil mi?
- İyiyim güzel kızım.
Annemden ayrıldığında baba mı sordum.
- Anne, babam nerede?
- Kızım baban yoğum bakımda.
Duyduklarım karşısında sanki beynimden kurşun yemiştim. Başıma aniden bir ağrı girdi. İçimden bir ses o soruyu sormak için deli olurken dilim bu sesle iş birliği yapmaktan kaçınıyordu. Dilim bir türlü konuşmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...