55. Bölüm (FİNAL)🎶❤️🎶

33 3 5
                                    

...

Ve ben seni,
Var olmanın sınırında,
Yok olmanın ötesinde,
Sevmişim...

                  👉 AHMET ARİF👈

🌼🌼🌼
Omzundaki elimi göğsüne kalbine koydum . Kalp atışlarını hissettim.
"Bugün bütün sevinç bizim için. Bütün kavuşmalarda biz varız. Zorlu geçen hayatımın en güzel köşesisin. Bir şarkının bitmesini istemediğim en güzel melodisisin. Huzur nedir ben seninle öğrendim. Zorluklar nasıl aşılır seninle deneyimledim ben. Ruhum."

Dedim kulağına fısıldayarak. Aslında çok şey söylemek istiyordum ama dilimden bu kadarı dökülüyordu.

Gözüme baktı. Gözünü kapatıp saçımdan öptü. "Seni kazanacak ne sevap işledim acaba?" diye sordu. Güldüm. Seni kazanacak ne sevap işledim bilmiyorum Ayaz. Allah seni iyiki karşıma çıkarıp kader ortağı yaptı.

...

"Ayzaaa! Hadi kızım oğlan aşağıda ağaç oldu hazır değil misin hala?"

" Hazırım anne. Gel sen içeri."

Annem kapıdan içeri girince gözü doldu. Kızını beyazlar içinde gördü. Acaba şimdi ne hissediyordur. Bir gün bende anne olursam aynı annem gibi hissedeceğim. Bu hissi o zaman anlayabilirim sadece.

Yanıma geldi. Elimi tuttu. "Annem çok güzel olmuşsun" dedi. Böyle demesiyle bir kez daha aynaya baktım. Bu gelinliğin içinde olmak çok güzeldi. Sevdiğim kişiyle birazdan evlenmek daha güzel bir duygu.

"Teşekkür ederim annem. Sende çok güzel olmuşsun. Aman nazar değmesin." Dedim hafif tebessüm ederek.

"Vakit geldi güzel yüzlüm. Konuşmamızın da vakti geldi çattı. Çok zor günlerimiz oldu bitanem ama hepsinin üstesinden geldik. Ben seni iyi bilirim zor durumda olsan kendin halletmeye çalışırsın her şeyi ama bu öyle bir yol değil güzelim. Evliliğinde problemler yaşayabilirsin herkes yaşıyor. Her ne olursa olsun biz senin hep arkandayız. Çözemediğin sıkıntın olursa  bize anlat. Bir şeye mi üzüldün söyle bir tanem. Sen evleniyorsun diye bizden gitmiyorsun, ailen olarak biz hep buradayız. Tamama mı güzel kızım? Sana sevdiğin adamla uzun güzel bir birliktelik diliyorum. Umarım her şey hakettiğin gibi olur kızım " dedi ve sarıldı.

" Biliyorum annem. Sen ve babam hep yanımdasınız. Sana söz olumsuz bir şeyde ilk senin haberin olacak." Dedim.

"Hanımlar bu ne güzellik" diyerek içeri girdi babam.

Elindeki kırmızı kuşağı takıp takmamak arasında kararsız gibi duruyordu. Sebebini anlayamadım. Gelinlikte bence güzel duruyordu. Neden kararsızdı ki?

Elindeki kuşağı bana gösterdi "Güzel yavrum sana bu kuşağı bağlamak pek istemiyorum ama bağlamasamda yıllardır gelen geleneğimizi çiğneyeceğim." başını eğdi derin bir nefesten sonra devam etti. " Ayza'm eşinin her yaptığından sen sorumlu olamazsın güzel kızım. Evliliğin tek yükünü de taşıyamazsın. Çünkü evlilik iki kişiliktir. Bu yüzden bağlamak istemiyorum. Bu yüzden sana sadece kollarımı sarmak istiyorum güzel kızım." dediklerini bitirip bana sarıldı. Hayır hayır ağlamayacağım.

" Bebeğim, güzel evladım; her belada önünde olup seni koruyacağım, her adımında yanında olup yardım edeceğim. Her başlarında arkanda olup destekleyeceğim bunu unutma bir tanem. Yeni hayatın umarım çok güzel olur. Prensesim her şeyin en iyisini hak ediyor. Dedi.
Uzunca sarıldım. İyikilerimdi

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin