18. Bölüm🎶♥️🎶

71 16 13
                                    

                        BÖLÜM ŞİİRİ

Seni anlatabilmek seni,
İyi çocuklara, kahramanlara.
Seni anlatabilmek seni,
Namussuza, halden bilmeze,
Kahpe yalana.

                👉 AHMET ARİF👈

🌼🌼🌼🌼

Ayaz koşarak yanıma geldi ve Barış'ın boğazına sarıldı.

- Lan it! Sen nasıl el kaldırılsın ona!

Bu hengâmede annem haliyle uyanmıştı. Benimde maskem yere düşmüştü.

Annem yataktan doğrularak bana ve Ayaz'a baktı.

Ayaz, Barış'ın yüzüne sırayla yumruk attı. Dedem onları ayırmaya çalışıyordu. Bu sırada hastanede çalışan güvenlikler geldi.

Ayaz'ı kelepçelediler. Bu sırada onları durdurmaya çalışıyordum.

- Durun! Onun bir suçu yok!

- Sakin olun hanımefendi. Polisler gelince onlara anlatırsınız.

- Ne polis mi?

- Sakin ol Ayza! Kimseye yalvarmana gerek yok. Babama haber versen yeterli.

- Kimseye yalvarmıyorum! Ayrıca Emin amcayı akşam akşam rahatsız etmeyelim. Barış zaten şikayetçi olmayacak!

- Şu yüzümün haline bak! Tabi ki olacağım.

- Hele bir şikâyetçi ol, o zaman gör bak ben neler yapıyorum. Eskiyi hatırlatmamı istiyor musun?

- Sakın? Sen kazandın şikâyetçi olmayacağım. Ama bu burada kalmaz haberin olsun Ayza.

Ayaz, öfkeden kızarmış gözlerle bağırarak konuştu.

- Burada kalmasın zaten! Hadi gel. Ben buradayım. Gel sana nasıl tokat atılırmış en âlâsından göstereyim.

- Sen kimsin ki benimle böyle konuşuyorsun.

- Benim kim olduğumu sana hatırlatayım istersen. Biraz balık hafızalısın galiba.

- Yeter artık. Barış bu oğlanın kim olduğunu biliyor musun?

Dedemin Barış'a sorduğu soruyu annem cevapladı.

- Kızımın bir dostu.

- Erkekle kızın dost olduğu nerede görülmüş gelin. Kızına biraz edep öğret.

- Siz torununuza edebi bu şekilde mi öğrettiniz beyfendi. Senin tek torunun Barış mı? Ayza da senin torunun değil mi? O kendi kuzenine nasıl el kaldırır. Öğrettiğiniz edep bu mu? Gerçekten harikaymış? Ailemin bana öğrettiği değer; kadına, çocuğa ve yaşlıya saygıdır. Ayrıca, her kadın erkek ilişkisi sevgili oldukları anlamına gelmez. Bu da sizin ne kadar kötü bir zihniyette olduğunuzun göstergesidir.

Ayaz'ın konuşmasını büyük bir gururla dinliyordum. Ne kadar da haklı.

Ayaz'ın dediklerinden sonra ortamda kısa bir sessizlik oldu Ayaz konuşmasına devam etti.

- Ayrıca bu torun ayrımı da ne? Kız olduğu için mi? Seni doğuran, dünyaya getirenin de bir kadın olduğunu unuttuz herhalde. Ayrıca Neşet usatanın dediği gibi; kadınlar insan biz insanoğoluyuz. Yaşınıza hürmeten saygım var. Umarım beni anlamışsınızdır. Hakaretle, vurmakla bir yola varamazsınız. Solomon adasının yerlilerini araştırmanızı öneririm.

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin