8.Bölüm🎶♥️🎶

92 15 81
                                    

                        BÖLÜM ŞİİRİ

Şimdi,
Söndü ışık.
Sustu dudağımdaki sen çalan ıslık.
Sen,
Dünya ahiret acımsın artık!

                                   👉 EMRE GÖKÇE 👈

🌼🌼🌼🌼

Bir bilge varmış; ne sorsan cevap verirmiş. onu çekemeyen biri demiş ki:
- ona öyle bir soru soracağım ki kesinlikle bilemeyecek.
Ne soracaksın? Diye soranlara ise:
- Elimde bir kelebek var. Ölü mü diri mi? Diye soracağım. Eğer diri derse elimi sıkıp öldüreceğim.ölü derse de elimi açıp bırakacağım uçup gidecek.
Bilgenin yanına gidip soruyor.

-Elimde ki kelebek ölü mü diri mi?

Bilge cevap verir.

- O SENİN ELİNDE...

Umudumu canlandırmakta soldurmakta benim elimde. Babamın bana dediği gibi "umudunu asla yitirme. Çünkü bizi umudumuz güçlü kılar." Ben umutluyum. Kurtaracağım ailemi. Ben çok güçlüyüm. Yanımda en büyük silahım var; umut...

Şimdi nereye gideceğim ben. Ne sığınacağım bir arkadaşım var ne de beni koruyup kollayacak kuzenlerim.

Bir parka gelip parkta oradan oraya koşup oynayan çocuklara baktım. Kendileri gibi dertleri tasaları da küçük. Mutluluklarını özleyecekleri gün geldiğinde hepsi benim gibi küçük çocukları izleyip onların mutlu olmasına hayran olacak.

Mutlu olmak mı kolay mutsuz olmak mı?

Hangisi bizi biz yapan temel unsur?

Bir insan mutsuzluklarıyla güçlenir mutluluğuyla yarasını sarar.

Peki ben? Tam ortadayım. Ne mutlu ne mutsuz. Bu ruh halinin tanımını bile bilmiyorum. Ailem varken ailesiz kaldım. Bu çok berbat bir duygu.

Şu hayatta daha tatmadığım kaç duygu var acaba?

Kendi iç dünyamda boğulurken bankta yanıma biri gelip oturdu. Görmedim. Sadece hissettim.

Başım dizlerimin üzerindeydi. Belki beni biri bayıldı sandı. Olabilir.

- Bana hiç bir şey demeden ve sormadan benimle geliyorsun?

Aşinası olduğum sesle kafamı kaldırdım. Sağ tarafımda oturan kişiye baktım.

Yanları kısa üstü daha uzun kıvırcık kahverengi  saçlar. Boynunda zincirli ucunu tişörtünün içine koyduğu kolye. Kumral yakışıklı bir yüze sahip olan egonun vücut bulmuş halinden başkası değildi; Ayaz Mirismailoğlu.

Hızla doğrularak  ondan tarafa dönebileceğim kadar döndüm.

- Sen?

-Evet ben. Yakışıklı ve herkesin aşık olduğu kişi ; Ayaz Mirismailoğlu.

- Ego yığını!

- Teşekkürler tatlım.

- Bana tatlım deme!

- Peki canım.

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin