BÖLÜM ŞİİRİ
Kimsenin konuşmadığı bir dil gibiyim.
Kimsenin inanmadığı bir deli,
Yazarının bile okumadığı kitap
Hiç çalmayan bir şarkı,
Hiç sorulmayan soru gibiyim
Kalabalıklar içinde varım,
Ama yok gibiyim.👉Murathan Mungan👈
🌼🌼🌼🌼
İçimdeki duygu yoğunluğuyla Ayaz'a baktım. Onun bakışları endişeden kurtulmuş meraka doğru yolculuğa çıkmıştı. Onun anlayacağını umarak omuz silktim. Tamda düşündüğüm gibi olarak bana tebessümüyle karşılık verdi.
Annemin sesi ile çayları servis etmeye başladım. Bu gün ilk kez tam bir aile olduğumuzun farkına vardım. Dedem bana değişik davranıyordu. Alışık olmadığım kadar iyiydi bu gün. Bunun sebebini merak etsem de fazla irdelemedim. Çok ütopik ama bel ki de benim mutluluğum için mutlu olmuştur.
Konuşma sırasında Ayaz dedeme ve babama bakarak ciddiyetini bozmayarak konuşmaya başladı.
- Sizin de rızanız olduğuna göre Ayzayı ne zaman istemeye gelelim.
Söze dedem girdi.
- Dur biraz oğlum. Önce bir akşam yemeği yiyip birbirimizi tanıyalım. Hatta sen şimdi git akşam babanı da al gel. Akşam yemeğinde konuşuruz.
- Peki o zaman biz gidelim müsaadenizle.
İkimizin de ayaklanmasıyla bu sefer annem konuştu.
- Kızım sen gitme. Bana hazırlıklarda yardım edersin. Hem burada kalman daha iyi olur.
- Peki anne. Ben Ayaz'ı yolcu edeyim.
Annem göz kırparak cevap verdi. Ayaz önde ben arkada gidiyorduk. Arabanın yanına geldiğimizde Ayaz bana dönerek konuşmaya başladı.
- Akşam için o kadar da özenmeyin. Yemek bahane. Konuşmak için geleceğiz, yorma kendini.
- O pek mümkün değil. Bu evde vaktim sadece mutfakta geçer. Bu yüzden aç gelin. Bol bol yemek yapacağız annemle.
- Ben aslında başka bir şey söylemek istiyorum.
- Onu fark ettim zaten. Hadi söyle, ne diyeceksin?
- Deden bu gün çok tuhaf davranmıyor mu? Paranoyak olmak istemiyorum ama seni bana verir değil mi?
- Bana da tuhaf geldi. Bilmiyorum. Belki de beni sana vermez. Dedem bu belli olmaz.
- Şaka yapıyorsun değil mi?
- Aşk olsun Ayaz. Oradan şaka yapıyor gibi mi duruyorum?
- Hemen sinirlenme ben ne dediğimi biliyor muyum. Bu sessizliği fırtına öncesi sessizliği olamaz inşallah.
- Çok kötüsün Ayaz. Filmleri çok mu izliyorsun acaba?
- Kalbimde sen varken ben nasıl kötü olabilirim ki!
- Hadi git sen. Daha bir sürü işim var. Emin amcaya benden selam söylemeyi unutma.
- Gideyim o zaman. Akşama görüşürüz.
Arabaya binince el salladım. Gözden yavaş yavaş kayboldu. Son söylediği kalbimi sıcacık yapmıştı. Yüzümdeki gülümsemenin sebebi olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...