24. Bölüm 🎶♥️🎶

51 12 5
                                    

              BÖLÜM ŞİİRİ

Seni kitap koklar gibi seviyorum.
Buna eminim.
Çünkü ben, çok sahaf gezdim,
Sana kavuşmak için.

                                  👉GÜVEN AKGÜN👈

🌼🌼🌼🌼

Önümüzdeki orduya şaşkın gözlerle baktım. Ayaz ise hiç oralı olmadı. Sanki alışmış gibiydi.

Bana döndü.

- Neden bu kadar strese girdin?

- Sence?

- Alışmadığından. Ama alışırsın. Şöyle yapıyoruz. Sen hiç durmadan içeri giriyorsun. Ne sorurlarsa sorsunlar cevap vermene gerek yok. Onu ben halledeceğim. Anlaştık mı?

- Anlaştık. Ne soracaklar peki?

- Halimi hatrımı. Sence ne sorabilirler? Tabii ki Cansu ile ilgilidir. Biz onunla üç yıldır  birlikte başrolü paylaşıyoruz. Bunun dışında liseden beri arkadaşız. Neden hapse girdiğini falan soracaklardır.

- O zaman neden bu kadar düşüncelisin?

- Bahçeye nasıl girdiklerini düşünüyorum. Güvenlikler neden onları içeri aldı ki?

- Yani bunu mu düşünüyorsun? Tek sorunumuz şimdi bu mu?

- Evet. Bunlar bir kez girince her zaman girmek ister. Özel hayatım var. Onu magazinde haber yapmalarına izin veremem. Bu da benim proksemim. Bir hataya yer veremem.

- Evet. Düşündüğümden daha önemli bir konuymuş.

- Hadi inelim artık.

- Sağ salim umarım eve gelirsin.

Kahkaha patlatarak arabadan indi.

Arabadan indiğimiz anda spikerler ve kameralar üzerimize doğru koştular.

Ayaz'ın dediği taktiği uygulamaya çalıştım. Ama bu kaosta çok zor oldu. 

Kapıya, hızlı adımlarla ulaştım. Sağolsun Emin amca beni bekliyormuş gibi kapıyı hemen açtı. Hızla kapıyı kapattı.

Özlediğim yüzüne daha fazla bakamadım sıkıca sarıldım.

Emin amca sırtımı sıvazladı. Onu zannettiğimden daha fazla özlemişim.

Ayrıldığımız da gözlerim doldu.

Neden şimdi doldu ki? Yine bana ihanet etmekte olan gözyaşlarımı, yukarı bakarak üstesinden gelmeye çalıştım.

Kapının önünde durduğumuz için Emin amca içeri geçmemi söyledi.

Salona doğru geçerken gayri ihtiyari bir şekilde konuşmaya başladı.

- Bak kızım, başına gelenler... Çok üzücü. Çok korkuttun bizi. Şimdi iyi misin?

- İyiyim Emin amca. Annemlere söylemediniz değil mi?

- Ben söyleyecektim ama Ayaz söylememem  konusunda ısrar etti. Haberleri yok. Ama seni çok merak ettiler. Şu paparaziler gidince onları görmelisin.

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin