BÖLÜM ŞİİRİ
Geleceğim bekle dedi gitti
Ben beklemedim,o da gelmedi.
Ölüm gibi bir şey oldu
Ama kimse ölmedi...👉 ÖZDEMİR ASAF👈
🌼🌼🌼🌼
Derler ki ; sessizlik en büyük haykırıştır.
Bu suskunluğun şimdi sebebi ne?
İçimde kıyametler koparken dilim neden şimdi lâl?
Son söylediğinden sonra kimseden ses çıkmadı.
Oysaki içimden bağırmak çağırmak istiyorum. Dedeme, bizimle uğraşmaması gerektiğini söylemek hatta göstermek istiyorum.
Ama nasıl yaparım ki! Tek başıma koskoca Bahrettin Ölmez ile baş edebilir miyim. Onu, eski mafya liderini nakavt edebilir miyim?
Soru havuzundan Emin amcanın sesiyle kurtuldum.
- O kadar uzun boylu değil. Siz burada kalın. Ortalar da görünme zamanı geldi.
- Ne?
Emin amca öfkeli bir ses kullanmıştı. Onu ilk kez bu şekilde gördüğüme yemin edebilirim.
Soruma bile cevap vermeden hızla evi terk etti.
Oğlu kılını bile kıpırdatmamıştı. Film sahnesi mi çekiyoruz acaba? Ne bu sakinlik?
- Babanın peşinden gitmen gerekmiyor mu?
- Hayır!
Masadan kalkarak oturma odasındaki koltuğa rahat bir şekilde oturdu.
Onun bu sakinliği beni deli ediyor.
- Oradan bakınca şaka yapar gibi mi duruyorum?
-Yoo.
- Baban tehlike de farkında mısın? Dedem.
Söyleyeceğim kelime bir an ağzımdan çıkmadım sanki yanlış yapmışım gibi beni rahatsız etti.
Ama dedemin o olmasını ben seçmedim ki! Akraba bağları zorunluluktan olmuyor mu?
- Dedem eski bir mafya. Ne yapacağı belli olmaz. Şimdi lütfen kalk ve Emin amcanın yanında olalım. Bize ihtiyacı olabilir. Hem...
- Hem ne?
- Benim yüzümden zarar görmenize izin veremem. Geliyor musun?
- Beni şimdi dikkatli dinle. Bu sadece senin mevzun değil. Anladın mı? Babam. Anla işte! Dedenle tek görüşmek zorunda. Bunun artık vakti geldi.
- Ben seni anlamıyorum. Sen neyden bahsediyorsun. Emin amca ve dedem. Bağlantıları ne olabilir ki?
- Bunu sana söyleyemem. Babama sor. İsterse o anlatır. Şimdi rahatla ve akşam için hazırlık yapmaya başla. Annen ve baban akşam bu sofrada olacaklar bundan eminim.
- Sence tek yapmam gereken şey bu mu? Ben farklı bir dilde mi konuşuyorum? Beni anlıyor musun?
- Sen benim dediklerimi yap Kızıl Cadı. Gerisini akşam konuşursun. Eksik malzeme varsa bana söyle gidip alırım. Şimdi mutfağa.
Emriniz olur!
Ellerimi yıkayıp akşam yemeklerini hazırlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...