31. Bölüm🎶♥️🎶

51 12 4
                                    

                  BÖLÜM ŞİİRİ

Yağmur olup
Yağmayacaksan toprağıma...
Ne dalına dökün,
Ne de yaprağıma

                                       👉 LA EDRİ 👈

🌼🌼🌼🌼

"Bana bir masal anlat baba içinde hüzün olmadan" mutlu bir sonu olsun, içinde yalan olmayan bir masal anlat baba. Her şey sahte, her şey yalan. Masal anlat bana baba, içinde en sevdiğim kahramanlar olsun. Öyle bir şey anlat ki bana, şu duyduklarım kötü bir kabusun etkisi olsun. Bana masal anlat içinde kötü olay olmadan baba. Böyle bir masalın var mı? Anlatır mısın baba. Kurtarır mısın kızını bu bataklıktan? 

Hani size anlatmıştım ya, bu ev benim dünyamın ta kendisi diye. Düşünün bir anda o dünya tepe taklak oluyor. Nasıl da berbat bir durum değil mi? İşte ben o gün tek bir cümle ile bu berbat duruma geldim. Onu arkadaşım olarak görmüştüm. Ama o... O hiç aklıma gelmeyecek bir teklifte bulunmuştu bana. Hatta zorla dayatmıştı. Bir de bizimkilere benim de onu istediğimi söylemiş. O gün ne yaptığımı merak mı ettiniz? Anlatmadan önce size sormak istiyorum. Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız? 

Kaçtım. Her şeyden, herkesten kaçtım. Kaçınca sanki tüm acılarım dinecekti. Her şey yoluna girecekti. O zamanlar bunun düşüncesiyle gitmiştim. Ama öyle olmadı. Hiçbir şey düşündüğüm gibi olmadı. Aksine her şey daha da ağır gelmeye başladı. Ama zaman her şeye alıştırdığı gibi beni acı çekmeye de alıştırmıştı. Yaşadıklarım bana artık acı vermiyordu. Ama bu olay... Bu olay zannettiğim gibi olmadı. Geçer dedim, geçmedi. Sonra ne mi oldu? Yine kaybeden ben oldum. Sizi meraklandırmadan anlatmaya devam edeyim. O güne tekrar dönmeye hazırım. Nerede kalmıştım?

Duyduklarım benim nefesimi kesmeye yetmişti. Beynim artık algılamamak için direniyor.

- Sen ne saçmaladığının farkında mısın?

- Evet. Farkındayım.

- Ya ben sana arkadaşım dedim. Sen benim iznim olmadan bunu nasıl aileme söylersin? Hiç bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemiştim.

- Sandığın gibi değil. Akşam karar verdim zaten bende.

- Sen kendini ne zannediyorsun? Şu söylediklerinin farkında mısın?

- Ayza, bir evet diyeceksin sadece. Neden bu kadar uzatıyorsun?

- Sana tokat atmak bile fazla gelir. Kusura bakma Emin amca ben daha fazla burada çalışmam. Her şey için teşekkürler.

Odama çıkarak eşyalarımı hızla toplamaya başladım. Bu kadar mı basit evlenmek?

Eşyamı toplayıp hiç beklemeden evden çıktım.

Arkamda durdurmaya çalışan Ayaz'ı duymazdan geldim. Emin amca ise hiç birşey dememişti. Adam şok geçiriyordu. O da beklemiyordu oğlunun bu hareketini.

Annemi arayarak buralardan uzaklaşacağımı söyledim. Şu an ne dedemi çekebilirim ne de Barış'ı.

Masmavi denizin önünde durmuş içimdekileri akıtıyordum. Bu koca şehir beni kabullenemiyordu. Sanki burada fazlalıktım.

Bulabildiğim en yakın saatteki bileti alıp çocukluğumun şehrini terk edeceğim.

Açık havada olmama rağmen nefesim kesiliyormuş gibi hissediyorum.

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin