BÖLÜM ŞİİRİ
Herkes fazlasıyla sevmiş
Ben eksikleriyle de sevdim oysa.👉ÖZDEMİR ASAF👈
🌼🌼🌼🌼
- Nereden çıktı şimdi bu?
- Aklıma geldi birden. Hani Cansu söylemişti ya!
- Onun her dediğine inanmana gerek yok.
- Ayaz hadi ama! oyunbozanlık yapma. Şarkıcı olduğun kesin o enstürmanları Emin amcanın çalacak hali yok. Ama neden? Neden bıraktın?
- Bana Barışla olan ilişkini anlatmak istememiştin. Bende istemiyorum. Yanlış anlama ama. Bu olay yüzünden intikam almıyorum. Empati yapmanı istiyorum.
- Anladım. Konuyu kapatıyorum. Müziğin sesini biraz açabilirsin.
Sesini kıstığı radyoyu biraz daha yükseltmişti. Radyoda çalan şarkı benliğimizi motive ediyordu. ' Zaman geçiyor öyle böyle geçiyor anılar hayalleşiyor...' Ne kadar da doğru bir cümle.
Şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim. Yazardan küçük bir tavsiye:)
Müziğin büyüsüne kapılmıştım. Hayatımda hak etmeyen kişilere yaptığım bütün iyilikler, verdiğim değerler bir bir gözümün önünden film şeridi gibi akıp gitti. Oysa ne kadar da canım yanmıştı. Hiçbirine göstermedim. Hep mutlu taraf olmayı seçtim. Verdiğim değerin karşılığı koca bir 'hiç' oldu.
- Ne düşünüyorsun?
Yan tarafımda oturan Ayaz'ın sesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
- Bir şey mi dedin?
- Ne düşünüyorsun, diyorum.
- Geçmişte hak etmeyen kişilere ne kadar da değer vermişim. Düşünsene. Sırf seni kurtarmak için biri bıçağın önüne siper oluyor. Senin yaptığın şey; ilk fırsatta terk etmek. Şimdi düşününce ne kadar da salak bir insan olduğumu fark ettim.
- Sevgilin miydi?
- Keşke. Öyle biri olsaydı bu kadar acı çekmezdim inan. Dost kazığı daha da acı oluyor.
- Hiç dostum olmadı. Hani böyle sır verdiğin, onun derdiyle dertleneceğin dostum olmadı. Bu yüzden kazık atsalar bile çok acıtmadı.
- Bu konuda şanslı olabilirsin.
Eve gelmiştik. Ayaz arabayı durdurdu. Ama içinden inen olmadı. İkimizde sessizliğe gömülmüştük.
Sessizliği bozan ilk kişi Ayaz oldu.
- Gidelim mi?
- Gidelim.
Arabadan indik. Elimi zile uzatarak basılı tuttum. Kapıyı açan Barıştı.
- Ne işiniz var burada?
Barış'ı takmadan direkt üst kata çıktım. O sırada arkamdan hala bir şeyler söylüyordu. Odaya girmeden önce en son duyduğum ses Ayaz'a aitti. Ve Barış'ı tehdit ediyordu. 'Bir daha bağırırsan o dilini koparmak zorunda kalacağım. Haberin olsun!'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
Chick-Lit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...