BÖLÜM ŞİİRİ
Nasıl bi his biliyor musun?
Oda çok geniş ama sığamıyorsun,
Bak kapı orada ama çıkmıyorsun,
Pencere açık ama nefes alamıyorsun.👉 CEMAL SÜREYA👈
🌼🌼🌼🌼
Odamın kapısı aniden açılınca ne olduğumu şaşırdım. Kitabı arkama saklayarak tüm şaşkınlığını Ayaz'a öfkeyle söylemeyi hedefliyordum. Ama olmadı.
- Bilmem biliyor musun burası bir kızın odası. Önce müsait olup olmadığımı sorman gerekir.
- Sen iyi misin?
- Evet.
- Bilmem. Çok sakin konuştun. Ayrıca ben gelirken ne sakladın arkana?
- Seni ilgilendiren bir durum yok.
- Nedense tamda konunun ortasında olduğumu hissediyorum.
- Hissetmeye devam et öyleyse. Ayrıca odamı hemen terk et!
- Bilmem biliyor musun ama. Bu evde, bu oda da benim istediğim zaman gelir istediğim zaman giderim.
- Öyle yapamazsın efendim. Ev senin olabilir ama bu oda da benim. Sonuçta burada sen kalmıyorsun.
- Kalmıyor oluşum burada kalmayacağım anlamına gelmez ama.
- Çok affedersin ama biz neden gereksiz yere kelime israfı yapıyoruz?
- Senin yüzünden.
- Hem suçlu hem güçlü sözünün vücut bulmuş halisin!
- Her seferinde konuşma, tut şu çeneni diyorum ama seni görünce olmuyor bu? Çünkü sen birilerini özellikle de beni deli edesin diye bu dünyaya gelmişsin?
- Seni ...
- Ne bu gürültü! Yine niye tartışıyorsunuz?
Ya neden Emin amca hep benim konuşacağım sırada geliyor.
- Bu soruyu Ayaz'a sormak gerekiyor Emin amca. Çünkü o başlattı.
- Ben başlatmadım. Senin yüzünden oldu. Beni deli etmenin yolunu her seferinde bulabiliyorsun?
- Allah Allah! Sen deli olmak için can atıyormuşsun benim mi suçum oldu şimdi bu?
- Evet senin suçun oldu! Kızım benimle uğraşma.
- Seninle mi uğraşıyorum ki! Seninle uğraşsam dünyada barınacak yer bulamazdın. Ayrıca...
- Yeter! Yeter! Kesin artık şunu. Beni kalpten götürmeyi istiyorsunuz galiba!
Dikkat çekmek istiyorum yine ben konuşurken Emin amca tarafından bozguna uğratıldım.
Aynı anda ben "ama Emin amca", dedim Ayaz ise beni taklit etmiş gibi - aynı anda söyledik bu nasıl olacaksa- "ama baba" dedi. Emin amca elini havaya kaldırarak kesin bir şekilde susturdu ve geldiği gibi gitti.
- Senin yüzünden oldu.
- Ayaz bak. Dünya dönüyor bu da benim yüzümden oluyor değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...