BÖLÜM ŞİİRİ
Geceye ay düşer, aklıma gözlerin
Bu nasıl özlemek...
Özlemek ne demek?
Ucu bucağı yok,
Dibi sonu yok, koyusundan özledim....
Fırtınalar koparıyor gözlerim,
Ve gözlerin aklıma mühür
Özlemek ne demek?
En delisinden,
Sonsuzundan, akla zarar deliye kâr özledim...👉 NAZIM HİKMET👈
Ayaz benden ayrılıp koşarak babasının yanına gitti ve ona sıkıca sarıldı. Şaşkınlık bedenimi esir almıştı.
Hasret bitti işte. Göz yaşları bu sefer mutluluktan aktı. Babamızı bulmuştuk.Ayaz gözleri yaşlı babasını öptü. Mutluluk sarhoşu olmuştu. Ne yaptığını bilmiyor gibiydi. Emin amca hızla Ayaz'ı itti. Ayaz dumura uğradı. Yüzündeki gülümsemesi aniden soldu. Şaşkınlıkla babasının diyeceğini bekledi. Bende içimden dua ettim. Bu sefer de kırılmasın henüz tam onarılmayan kalp. Bu sefer de harap olmasın sevgi dilenen yürek.
" Oğul bir bırakta kızıma da sarılayım. Yoksa öldüreceksin beni." Dedi gülümseyerek.
Ayaz bir kez daha sarıldı babasına. Umduğu şeyi dememişti, onu affetmişti.
Ayaz'ın kolundan tutup çektim. Bu seferde Emin amcaya ben sarıldım. Sıkı sıkı. Sanki tekrar gidecek onu bulamayacağımız gibiydi. Gitmesin diye sıkı sıkı sarıldım.
Emin amca kahkaha atarak " İkiniz de beni öldürmeye yeminli gibisiniz." Dedi. Hızla ayrıldım. " Hoş geldin Emin amca. Evine, hayatımıza tekrar hoş geldin." Deyip tekrar sarıldım.
Ayaz küçük bir çocuk gibi benimle tartışmaya başladı." Ama haksızlık bu. Sen benden daha çok sarıldın" diyerek mızmızlandı.
"Ya sana ne. İstediğim kadar sarılırım." Dedim her an kavga etmeye hazır sesimle.
" Ama o benim babam. Az kenara kayda biraz daha özlem gidereyim" dedi sakince. Sinirle ona baktım. Ne demek sadece onun babası oluyordu. Benim üzerimde ne kadar emeği vardı bilmiyor muydu?
"O ne demek öyle. Emin amca benimde babam oluyor. Hem kız çocukları babalarına daha düşkün olur bilmez misin? Sen sıranı bekle!" Dedim hiddetle.
" İlk dakikadan tartışmasanız da içeri geçsek nasıl olur? Zira biraz daha tartışırsanız ikinizi de almadan eve gireceğim." Diyerek tehdit etti Emin amca. Hızla Ayaz ile göz göze geldik. Sakince eve girdik.
Aslında ne çok konuşulacak şey vardı. Neredeydi bu güne kadar? Ne yemiş ne içmişti. Neden geri geldi? Ve daha sormak istediğim bir sürü soru. Ayaz'ın da benden kalır yanı yoktu. Ama biz bu soruları erteliyorduk. Hiçbir şey olmamış gibi davranıyorduk. Sanki Emin amca kısa bir tatilden dönmüş biz de onu karşılıyorduk.
Derin bir nefes aldı tebessümle sordu. "nasılsınız?"
İkimizde birbirimize baktık. Ayaz bana tebessüm ederek konuştu." İyiyiz babacığım. Sen nasılsın?"
Emin amca başını sallayarak onayladı. Yüzü ciddi bir hal aldı. Artık konuşmanın zamanı gelmişti demek ki.
" Beni aradığınızı biliyordum. Hatta bir kaç defa kaçtım sizden. Sırf beni bulmak için beraber olduğunuzu düşündüm. Sonra sizi ben takip ettim. Gördüm ki siz tüm sorunları aşmışsınız. Çok mutlu oldum bu yüzden de tekrar geldim. Bu kadar hasret yeter değil mi?" Dedi kollarını açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
Chick-Lit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...