BÖLÜM ŞİİRİ
Sorma bana
'Ne kadar seviyorsun' diye
O kadar işte!
Tavanı kadar sokağın
Dibi kadar cehennemin👉NAZIM HİKMET👈
🌼🌼🌼🌼
Babam gözlerimin içine bakıyordu. Gözlerinden, gözlerime şefkatini yaymak ister gibi derin bakıyordu.
- Kusura bakmazsanız Ayzayla bir şey konuşacaktım da.
Ayaz yanımda durmuş babama bir şeyler diyordu. Babamın duygusal ruh hali hemen gitmişti.
- Kusura bakarım. Zaten kızım sizde kalıyor. Bari bu gün doyasıya konuşayım.
Babamın sahte sinirle söylediği şey Ayaz'ı germeye yetmişti. Babamdan birbirimize bakıp seslice gülmeye başladık. Zira Ayaz'ın yüz ifadesi oldukça komik olmuştu.
Babam Ayaz'ın sol kolunu sıvazladı ve gitti.
- Nişanlın burada azar işitsin sen de sırıt öyle mi?
- Ama ben senin azar işitmene değil surat ifadene gülmüştüm.
- Gerçi sende haklısın şu güzel yüzü görmek herkese nasip olmuyor. Her tepkimi görmek istemeni inan anlayabiliyorum.
- Ayaz? Biliyor musun, bazen seni nasıl çekeğimi düşünüyorum. Bu da o anlardan biri.
Egosu gerçekten çok sinir bozucu oluyor. Sanki dünya da bir tek o güzelmiş gibi davranıyor!
Dediklerim bitince oradan ayrılmak istedim. Ayaz'ın kolları kolumu tutmasaydı bu isteğim gerçekleşecekti.
- Yani sende beni mi düşünüyorsun? Ben de bir tek ben düşünüyorum sanıyordum.
Kendi kendine konuşuyor gibiydi. Başımı olumsuz sallamakla yetindim. Bazen gerçekten çocuk gibi davranıyor.
-Kolumu bıraksana ya!
- Bırakmam ya!
- Beni taklit etmeyi keser misin?
-Sende hemen kızıyorsun? Bu gün mutlu olmamız gerekmez mi? Neden böylesin?
- Ha yani şimdi de ayarsız mı oldum? Senin mutluluğunu bozuyorsam kusura bakma! Hatta bak! Ben gidiyorum, sana da kendinle mutluluklar dilerim!
- Ama hayatım, sen gidersen tek gitmezsin ki! Kalbim, aklım, gözüm, kulağım, nefesim, ellerim, ayaklarım her şeyim seninle gider. Beni yarım bırakmaya gönlün el verecek mi kızıl cadım?
Ne dedi o bana? Hayatım. Tüm yaşamının, sevincinin, mutluluğunun, özleminin, kızgınlığının, değer verdiklerinin adını 'ben' koymuştu. Bana bunu diyerek üstümdeki yükü daha da çok arttırmıştı. Sevmeyi beceremeyen 'beni' yaşamının pik noktası haline getirdi. Ah kalbim! Neden yerinden her an çıkacakmışsın gibi atıyorsun?
- Bana neden öyle bakıyorsun?
Ona nasıl baktığımı anlatacak cesaret var mı bende? Bence Ayaz, bu bakışlarımın anlamını biliyorsun. Sadece benden duymak istiyorsun. Ama ben bu kadar cesaretli değilim ki!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...