BÖLÜM ŞİİRİ
Sende yüreğim var,
Canım var,
Aklım fikrim var.
Sende her şeyim var.👉NÂZIM HİKMET RAN👈
🌼🌼🌼🌼
- Ne?
- Duydun işte. Lütfen daha fazlasını sorma.
- Peki. Anlatmak istediğin zaman seni sorularımla boğacığımın temennisini veriyorum şimdiden haberin olsun.
- Anlaştık.
- Ya hadi! İki saattir bir domates doğrayacaksın!
- Şsht. Bağırma! Yemek sevgiyle yapılır öfkeyle değil.
- Böyle giderse ortada yemek olmayacak ama. Biraz elini hızlandırsan mı?
- Hep senin yüzünden oluyor.
- Ben ne yaptım.
- Gelip beni etkiliyorsun. Kafamı bir türlü işe veremiyorum. Gider misin?
- Ne ? Bir de ben mi suçlu oldum? Giderim tabii. İstenmediğim yerde durmam ben! Umarım kahvaltı da zehirlenmeyiz!
- Hemen de küs zaten. Şurada varlığın kafamı karıştırıyor diyorum ona bi şey deme, gider misin dememe alın.
Ben lafımı bitirir bitirmez mutfaktan ayrılmıştım. Ayaz arkamdan konuşuyordu. Onu duymak için bilerek yavaş yürümüştüm. Söylediğine gülümsedim. Hemen kendime düzeltim onun duyabileceği şekilde bağırmaya başladım.
- Dediğini duydum.
- Duy zaten!
Salona geldiğimde Emin amca her zamanki yerinde düşünceli bir şekilde oturuyordu.
- Emin amca, canını ne sıktı böyle?
- Ayazdan başkası mümkün mü güzel kızım. Tutturmuş aynı evde kalacağız diye. Senin fikrini bile almadığına eminim. Sana sorayım bir de. Bana içtenlikle cevap ver kızım.
- Emin amca nasıl desem. Bu konu da Ayaz ile aynı fikirdeyim. Seni yalnız bırakmak olmaz ki. Hem sen bizi başından bu kadar çabuk mu atmak istiyorsun?
- Deli kız! Dağ dağ üstüne olur , ev ev üstüne olmaz demişler.
- O nasıl söz Emin amca. Biz bir aile olma yolundayken sen bizi ayrı mı tutuyorsun kendinden?
Şu an konuştuğumuz şeye inanamıyorum. Evlendik de ev mevzumuz kaldı!
- Oğlum senin babanda mı aşçıydı be!
Mutfaktan bağıran Ayaz'ın sesi sohbeti değiştirmeye yetmişti. Emin amca Ayaz'ın duyacağı şekilde bağırarak konuştu.
- Aşçıydım tabii. Eşek kadar oğlum vardı yemekleri bana yaptırırdı.
Emin amcanın sitemiyle Ayaz elinde tavayla yanımıza doğru geldi ve böbürlenerek konuşmaya başladı.
- Böylesini ne yaptın baba ne de yedin. Marifetlerimi açığa çıkarmanın zamanı gelmiş gibi.
Emin amcayla bakışıp gülüştük. Masaya geçtiğimizde Emin amca ekşittiği yüzüyle konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...