BÖLÜM ŞİİRİ
Kim o, deme boşuna...
Benim, ben.
Öyle bir ben ki gelen kapına;
Baştan başa sen.👉 ÖZDEMİR ASAF 👈
🌼🌼🌼🌼
-Kelimelerine dikkat et! Ben kimseyi çalmadım. Hem sen ne diyorsun?
- Ayaz diyorum. Onu benden çaldın. Umarım mutsuz bir hayat seni bekler.
- Sen benim neler çektiğimi biliyor musun? İnan bana acıların her türlüsünü çektim. Beni daha fazla hiçbir şey üzemez. Hele ki Ayaz! O bana canından çok değer veriyor. Beni asla üzmez. Şimdi çekil önümden!
Dedikleri beni çok sinirlendirmişti. Benim dünyamda acıdan başka bir şey yokken böyle demesi. Canımı gerçekten çok yaktı.
Nedense acı çekmesini daha da çok istedim. Yıllardır çektiğim acının birazını da o çeksin istedim. Belki bencil davranıyorumdur. Ama hayatta bana çok bencil davrandı.
Lavabodan çıktığımda aradığım fırsat gelmişti. Dans müziği çalıyordu.
Sakin adımlara Ayaz'ın yanına geldim.
- Dans edelim mi?
Sorum karşısında küçük çaplı bir şaşkınlık geçirdi.
- Tabi ki! Nişanlımla seve seve dans ederim.
- Ayaz!
- Tamam ya hemen kızma.
Uzattığı eli kavrayınca dans etmeye başladık. Pist çok kalabalık sayılmazdı.
Dans edenler kendilerini müziğe bırakmıştı. Duygularını müzikle dile getiriyorlar gibiydiler.
- Şimdi soruyorum. Neden ağladın?
Ayaz'ın birden sorduğu soruyla etrafa bakmak yerine onun yüzüne baktım.
- Hım?
- Neden ağladın Ayza? Kaçmadan cevap ver!
- Tamam. Artık söyleyebilirim sanırım. Ama ikimiz arasında kalacağına söz ver.
- Tamam. Söz. Anlat.
- Rol arkadaşın Gülperi var ya?
- Eee.
- İşte o nasıl desem.
Derin bir nefes alıp vererek konuşmamı devam ettirdim.
- O benim lisedeki tek dostumdu. Daha doğrusu ben öyle sanıyormuşum. Onu kurtarırken bu yaraya sahip oldum.
Ayaz'ın bir anda elleri boşalmıştı sanki. Yüzü tuhaf bir şekle büründü. Neden bir anda böyle oldu ki!
- Ayaz? İyi misin?
- Ev.. Evet. İyiyim.
- Ne oldu birden?
- Oturalım mı?
- Olur. İyi olduğuna emin misin?
Elimi bırakmadan masaya oturduk. Birden ne olmuştu?
Sonunda beklenen an gelmişti. İlk gösterimini izleyecektir filmin.
Sinema salonuna geçtik. En önde oturduk film reklam vermeden hemen başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
Chick-Lit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...