5.Bölüm🎶♥️🎶

88 15 11
                                    


                    BÖLÜM ŞİİRİ

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarında;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce
Bir yer var, biliyorum;
Herşeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum

                             👉ORHAN VELİ KANIK👈

🌼🌼🌼🌼

- Ben, özür dilerim.

-AFERİN! sonunda aklın başına geldi. Hem sen beni nasıl tanımazsın. Hiç mi televizyonda görmedin?

- Sen ne diyorsun be! Neyse. Uykudan uyandırdığım için özür dilerim Emin amca.

Emin amca sırıtarak göz kırptı. Şaşkın hırsız, ağzını açmış bakıyordu.

- Ne yani. Beni dövdüğü için değil de uykudan uyandırdığın için mi özür diliyorsun?

-Çok şükür aklımı daha yitirmedim. İykide dövdüm seni elime sağlık.

- Bana bak küçük cadı, seni kadın hayranlarımın önüne koyar pataklatırım.

- Sen kendini ne sanıyorsun be?!

- Yakışıklı bir Artist!

- Her önüne gelen ünlü zaten. Demem o ki seni ünlü bozuntusu şu -parmaklarımla tırnak işareti yaparak- kadın hayranlarına da pek güvenme. Kadın dayanışması diye bir şey var sonuçta.

-Hı

- Boş ver anlamanı beklemiyorum. Emin amca Allah rahatlık versin ben izninle odama gidiyorum.

- Git kızım.

Adımlarımı odama doğru atarken ünlü bozuntusu sesiyle beni durdurdu.

- Sen neden maske takıyorsun. Hasta falan mısın?

- Sanane.

- Düzgün konuş benimle. Unutma ki senin patronun benim.

- Asıl sen düzgün konuş. Beni işe Emin amca aldı. Yani sen benim patronum değilsin. Sana açıklama yapma zorunluluğum da yok.

- Sen babama nasıl 'amca' dersin. Hitap şeklini sana öğretmediler mi?

- Beni iyi dinle ünlü bozuntusu, ben seni pohpohlayan hayranlarına benzemem. Benimle uğraşma yoksa ben seninle uğraşmak zorunda kalırım.

- Bak bu çok güzel bir replik olur. Bunu senariste söylemem lazım. Umarım bir filmden kopya çekmedin.

Sabır dileyerek odama girdim. Ben ne günah işledimde bu ego yığınıyla tanıştım?

Gelmeyen uykum şimdi geldi. Göz kapaklarımı güzel bir güne uyanmak için kapattım.

Sabah alarm sesiyle uyandım ve kalkıp yatağımı düzelttim. Üzerimi giyinip elimi yüzümü yıkadıktan sonra maskemi takıp mutfağa geçtim.

Dolaptan kahvaltılık yiyecekleri tezgaha dizdim. Kısa bir sürede kolay ve pratik peynirli poğaça yaptım.

Biraz sonra Emin amca merdivenlerden iniyordu. Tezgahta ki kahvaltılıkları masaya dizmeye başladım.

Fırındaki son tepsiyi alırken ünlü bozuntusu bağırarak yanıma geldi. Tepsi elimden ayağıma düştü. Ayağımın acısıyla yüzüm buruştu. Ayağımın üstüne su serpmeye başladım. Bu canımı daha da çok yaktı.

- Ben... Şey

Dediğinde konuşmsını hızla keserek sinirimi aktarmaya başladım

- Sen ne? Bunu bilerek yaptın. Canım yandı zevk aldın mı bari.

Hiçbir şey demeden bana bakıyordu. bende bakışımı ayağıma indirdim.Sağ ayağımın üstü kızarmaya başlamıştı. Bu çok can sıkıcı.

Emin amca tüm neşesiyle mutfağa geldi. Kendimi toparlayarak neşeli çıkmasını umduğum sesle konuşmaya başladım.

- Günaydın Emin amca. Günün aydın hayallerin sonsuz olsun.

- Günaydın kızım. Seninde hayallerin ulaşılır olsun.

- Kızın sen kafayı mı yedin. Yürü kalk hastaneye gidelim.

-Ne hastanesi ne oldu burda?

Ünlü bozuntusuna göz devirerek endişeli olan Emin amcaya baktım.

- Bir şey olmadı. Oğlunuza tavsiyede bulundum . Kafasının içinde beyni var mı yok mu diye hastanede baktırmasını önerdim. O da kabul etti.

Emin amca ve ben gülüyorduk. Ünlü bozuntusu da kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Emin amca salona geçti. Bende peşinden gidecekken kolumdan tutup beni durdurdu.

Kolunu sertçe ittirdim.

- Babama neden söylemedin?

- Sanane!

- Bak sen çok olmaya başladım ayağını denk al.

-Almıyorum. Aldırsana hadi.

Kafasını sağa sola sallayıp mutfaktan çıktı. Ayağıma baktığımda kırmızılık azalmamış daha fazla artmıştı.

Mutfaktan çıktığımda Emin amca ve adı neydi?şu ünlü bozuntusu hararetli bir şekilde sohbet ediyorlardı. Ben gelince Emin amca gülümsedi oğlu ise hızla kalkarak dışarı çıktı.

Kahvaltımı bitirdikten sonra masayı toplayıp kendi odama geçtim. Yanık kremini çıkarıp ayağıma sürdüm. Canım yansada tebessüm ettim. Babamın bana dediğini yaptım. Kendi yaramı kendi başıma sarmayı başarabilmiştim. Hemde canımın yandığımı onlara göstermeyerek.

Bugün yanımda olmasanızda biliyorum benimle gurur duyuyorsunuz. Evladınız acıyla yaşamaya çoktan alıştı. Anne seni çok özledim . En çokta kokunu. Baba seni de çok özledim. Birlikte maç izlemeyi ne kadar çok özledim sana anlatamam.

Kurtarıcağım sizi o adamdan. Sonra kaldığımız yerden devam edeceğiz. Ağlayana kadar güleceğiz. Çok az kaldı.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Severek okumanız dileğiyle...

Yorum yapmayı ve minik yıldızı parlatmayı unutmayın!!!

Bir sonraki bölüme kadar umut dolu hayallerinizle kalın👉

Bir sonraki bölüm perşembe😉😉

👇

Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin