BÖLÜM ŞİİRİ
Sevmek nedir bilir misin?
Bir şeyler tutuşur yüreğinde kıpır kıpır
Bütün benliğini sarar, ısıtır.
Her gülüşte yeniden doğarsın
Ve bin kere ölürsün her iç çekişte.
Nasıl anlatsam bilmem ki,
Yani "sevmek" işte...👉 ÜMİT YAŞAR OĞUZCAN👈
🌼🌼🌼🌼
Ayaz içtiği suyu püskürttü. Öksürmeye başlayınca sırtını sıvazladım.
- İyi misin?
- İyiyim. Biraz şaşırdım sadece.
O yılışık kız samimiyetsiz samimiyetiyle güldü. Daha doğrusu kakaha tufanı çıkardı.
- Neye şaşırdın Ayazcığım?
- Sevgilim, ilişkimizi herkese söylemez de. Sana söyleyince biraz şaşırdım Cansu.
Demek adı Cansuymuş. Hiç sevmedim bu kızı ya.
-Hadi millet çekiyoruz!
Ayaz göz kırparak eski pozisyonuna geçti. Saçları iyice dağınıktı. Gözlerinin altını kırmızı olması için boyamışlardı.
- Hazır!
Cansu' nun elini tekrar tutmuştu.
- Seni kıskandığım içindi bütün bunlar. Sensizlik fikri beni boğuyor. Defne'm lütfen beni affet.
- Ah. Gökhan ben seninle nasıl olayım ki! Ama benimde hatalarım oldu özür dilerim sevgilim.
Ayaz kıza yaklaştı. Bu gerçekten de varmış. Bu sahneye kesinlikle bakamayacağım. Arkamı döndüğümde Ayaz'ın sesini duydum.
- Ali abi bu sahneyi çekmesek mi?
- Kestik! Neden?
- Bana çok saçma geldi. Ne gerek var yani?
- Ayaz, oğlum sen iyi misin?
- Ben yapamayacağım. Bu sahneleri oynamak istemediğimi daha önce söylemiştim.
- Tamam. Allah'ın cezası. Tamam. Hadi millet tekrar çekiyoruz.
Ayaz'a baktığımda bana bakıp göz kırptı. Bu oğlan bana niye sürekli göz kırpıyor anlamıyorum.
Çekime başladıklarında bir kaç kez daha çekmek zorunda kaldılar. Çünkü Cansu hep bir şeyleri eksik yaptı. Bir kaç saat sonra neyseki çekim bitmişti.
Tabii ben çekimin sonunu görmedim. Çünkü uyuyordum. Akşamın bilmem kaçında film mi çekilirmiş?
Ayaz'ın karavanına geçip uyumuştum. Ta ki Ayaz gelip beni uyandıran kadar.
- Ya ben uyuyordum. Niye uyandırıyorsun?
- Yaptığını unutmadım bir kere. Şimdi dökül.
- Olmaz. Çok uykum var. Hem senin çekimin yok mu?
- Yok bitti. Sabaha kadar buradayız. Gün doğumunu yakalamak için. Zaten iki saat kalmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Dünyam (TAMAMLANDI)
ChickLit"UMUDA KELEPÇE VURMAYANLARIN HİKAYESİ..." 🍀🦋🍀 Ünlü oyuncu Ayaz Mirismailoğlu... Geçmişin acı izini yanında sürekli taşıyan Ayza Ölmez... Gelecek geçmişten ilham alır. Bu hikayedeki geçmiş, ilham mı olacak yoksa içinden çıkılmaz bir labirent mi? �...